Gjest vira Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Noen som har hatt eller skal ta det?dere som har hatt det hva skjedde når du skulle eksimeneres?hva tema fikk du?
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Hvilket nivå snakker du om? Videregående? Universitet/høyskole?
Gjest vira Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Det er vidergående skole nivå ja.....Studiekompetanse fag
Gjest sdft Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 VKII engelsk muntlig eksamen? Det går bra Er det A eller B variant? Jeg hadde A variant, temaer -politikk (USA / England) -waves of immigration til USA -litteratur (analyse) som har vært gjennomgått -bøker du har lest som del av pensum -health care systems in UK / US -multicultural Britain På dette nivået teller jo det du sier litt også ikke bare "omågjøre å snakke engelsk" Men dette er en veldig OK eksamen. Lett å score høyt! Hva består ditt pensum av? Lykke til!
Gjest soli Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Studiekompetanse engelsk er grunnskurs. Det som gjelder der er stort sett om politikk, kultur og skolesystemet i Stor Britania og USA. I tillegg til litterære verker som er blitt lest i løpet av året. I tillegg får du en ukjent tekst som du skal høre på å snakke om.
Gjest sdft Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Det var akkurat en tråd om dette ... dette er en GREI eksamen. Det viktigste er å SNAKKE... ikke hva du sier... bare bevis at du kan skravle i vei på engelsk. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...&postorder=asc& Lykke til
Gjest soli Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 Det er egentlig litt feil at det bare er å snakke. Det var på ungdomsskolen det. For å få fem eller seks må du kunne en del om pensummet og om det litteræret verket du har lest.
Gjest vira Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Takk for alle svar-mitt mål er å stå på eksamen,ikke fått lest nok føler jeg,samt ikke snakket offentlig på 10 år!Står jeg er jeg en lykkelig dame.Skal ha den idag.Skal prøve lese bittelitt til,mens mine 2 søte små sover
Gjest sdft Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Lykke til! Har du hatt den enda? Hvordan gikk det?
Gjest vira Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 2 timer til nå off.......ikke noen god følelse nei.Ungene vil ikke sove,venter på barnevakten,som kan få en tøff ettermiddag!ikke lett med 2 sure unger for den som ikke er vant til det.samtidigt som det blir en tøff kveld på meg etterpå......Glad når denne dagen er over ja!
Gjest sdft Skrevet 26. mai 2005 #13 Skrevet 26. mai 2005 SÅ FLOTT! Gratulerer!! Så flink du er! Da ble det en flott dag alikevel?!! Hva fikk du spørsmål om?
Gjest vira Skrevet 27. mai 2005 #14 Skrevet 27. mai 2005 fikk lytteprøve,samt snakke om politikken i usa.samt the verger(novelle)animal farm(roman)
Gjest titta77 Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Jeg var nettopp oppe i engelsk muntlig - tok privatist eksamen. Jeg fikk bare en enkel lyttetekst om reise, og så skulle jeg snakke om ei novelle jeg hadde lest i boka. Vi fikk 10 noveller som vi kunne trekke 1 av (disse viste jeg om på forhånd) Det er tydelig forskjell på vanskelighetsgraden rundt i landet - politikk f.eks er pensum på skriftlig eksamen. Jeg fikk 6 da - så jeg er stoooor fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå