Gå til innhold

Når blir man eksklusive?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På hvilket tidspunkt er det naturlig å avtale/ snakke om at man skal date kun hverandre? Litt ny i datingverdenen...

Anonymkode: 01f95...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du selv finner ut at du ikke vil treffe andre 😊

• Liker 1
Skrevet

Hva hvis det er med en gang da🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

En gang mellom første kyss og første samleie om dere går sakte frem, eller rett etter første samleie (første date etter eller morgenen etter) om dere går fort frem - mener jeg da.

Anonymkode: 50263...a2c

• Liker 4
Skrevet

For meg har det aldri vært aktuelt å date flere samtidig, og det har heldigvis ikke vært noe problem å finne menn som har vært enige i dette. 

Anonymkode: 6ac24...819

• Liker 5
Skrevet

Her har vi datet i en måned å har forsatt ikke hatt den samtalen om å være eksklusive :S Jeg har hvertfall ingen behov for å holde på med andre,jeg liker daten min altfor godt.

Anonymkode: 9ad4f...502

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis det er med en gang da🤷‍♀️

Alt i orden.

Anonymkode: ecbb5...ca4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg har det aldri vært aktuelt å date flere samtidig, og det har heldigvis ikke vært noe problem å finne menn som har vært enige i dette. 

Anonymkode: 6ac24...819

Enig.

Anonymkode: ecbb5...ca4

• Liker 1
Skrevet

Her data vi i et år før vi ble enige om å ikke date andre. Dvs, ingen av oss hadde datet andre på en stund, men vi kunne hvis vi ville. :) 

Anonymkode: 570e0...e69

Skrevet

Hvis du er ute etter et seriøst forhold: I det øyeblikket man begynner å ha sex. Fullstendig uaktuelt å ha sex med noen som har sex med andre, og de fleste seriøse menn er enig i det. Vær tydelig på hva du vil.

Anonymkode: 2eb1c...906

• Liker 4
Skrevet

Når eiertrangen blir for stor og man vil kontrollere sin partners selvråderett.

Anonymkode: becc2...a31

• Liker 3
Skrevet

For min del tenker jeg at det er den dagen det er naturlig å kysse vedkommende når man møtes fremfor bare en klem.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi datet i en måned å har forsatt ikke hatt den samtalen om å være eksklusive :S Jeg har hvertfall ingen behov for å holde på med andre,jeg liker daten min altfor godt.

For min del er 1 måned veldig tidlig. Jeg føler jeg må ha god tid til å tenke over sånne ting og føle på det før jeg ordentlig kan investere. Blir feil å love eksklusivitet for å fonne ut bare noen uker eller dager senere at det kjennes feil. Jeg tenker du ikke skal stresse med at det har gått 1 måned, det er ikke så lenge

Anonymkode: 3dfdc...be6

Skrevet

Jeg har aldri tatt det opp og har null planer om å ta det opp. Hvis man dater, er man eksklusive inntil noe annet er avtalt. 

Kroken på døra hvis jeg finner ut at en dame jeg dater eller har noe på gang med plutselig treffer andre i tillegg. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Når eiertrangen blir for stor og man vil kontrollere sin partners selvråderett.

Skal du oppdra barna dine som genderfluid?Bare en tanke jeg fikk når jeg leste ditt super progresivt og moderne syn på forhold

Endret av Fiskegrateng
Skrevet
5 timer siden, Fiskegrateng skrev:

Skal du oppdra barna dine som genderfluid?Bare en tanke jeg fikk når jeg leste ditt super progresivt og moderne syn på forhold

Nei, har bare ikke noe til overs for dette "eksklusiv"-tullet.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel bare å ta opp spørsmålet, jeg ville ikke likt at en jeg likte så godt ville ut og date andre, og da er det bedre at hun også får beskjed om å ta ett valg.. dater ikke to på en gang!

Skrevet
8 timer siden, G3ntl3man skrev:

Da er det vel bare å ta opp spørsmålet, jeg ville ikke likt at en jeg likte så godt ville ut og date andre, og da er det bedre at hun også får beskjed om å ta ett valg.. dater ikke to på en gang!

Tror ikke han dater andre altså men hadde følt meg tryggere om vi hadde samtalen om å være eksklusive.

Skrevet

Vi snakket om det på date nr 2. Da visste jeg at jeg ikke ville date noen andre og han var enig. 

Anonymkode: 704b7...6bc

Skrevet

Man blir aldri 'eksklusive', ikke egentlig. Man har alltid følerne ute etter en bedre deal, selv om man ikke aktivt dater andre.

Anonymkode: bc9d7...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...