AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 På veggene er det gammel tapet. Det er litt ujevnheter på den i form av mønster. Er det mulig å legge på en veggfornyer? Og evnt ny tapet oppå? Noen vil foreslå å fjerne gammel tapet men her er jeg usikker. Det er nok flere lag og hva er oddsen for å få fjernet alle lagene så underlaget blir likt overalt? Av ulike årsaker så blir veggplater uaktuelt. Anonymkode: 4ea2f...1a0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Helsparkle for å så kjøpe grunning samt ny veggmaling er vel det enkleste og billigste å gjøre Anonymkode: 58ec9...a0c
Kaisada Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: På veggene er det gammel tapet. Det er litt ujevnheter på den i form av mønster. Er det mulig å legge på en veggfornyer? Og evnt ny tapet oppå? Noen vil foreslå å fjerne gammel tapet men her er jeg usikker. Det er nok flere lag og hva er oddsen for å få fjernet alle lagene så underlaget blir likt overalt? Av ulike årsaker så blir veggplater uaktuelt. Anonymkode: 4ea2f...1a0 Hvor gammel er den ca? Kan være en enkel og grei jobb og rive den av. Bruk evt steamer eller varmt zalovann og sparkel til å fjerne papiret som ikke rives av med en gang. Kan være verdt jobben
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Jeg sparklet og pusset de største ujevnhetene, og siden la jeg på veggfornyer. Det ble kjempebra resultat! Tapeten suger en del maling så den må grunnes før malingen påføres. Ellers, enkelt og greit😊 Anonymkode: a30fe...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå