Gå til innhold

Å innse at tiden er over...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser jo hvor lite unik jeg egentlig er og at jeg skal dø som alle andre. Men dette har jeg vært veldig sen med å forstå. Tatt meg selv veldig høytidelig, brydd meg om hva andre tror om meg og vært redd for å rote meg bort i noe jeg vil angre på. Nå er jeg 28 år og angrer skikkelig på alt jeg ikke har gjort. Som jeg hadde mulighet til, men ikke turte..... 
Jeg har ikke hatt sex engang og det er nesten det verste. Og jeg vil ikke ha sex for å ha sex, men med en jeg har de rette følelsene for. Men føler liksom alt er forbi nå, og at jeg er mye eldre enn jeg liker å tro selv. Jeg burde vel hatt barn, hus, hatt stabil økomomi. men så føler jeg meg som en tenåring enda...
😕 
Hvordan skal jeg klarer å ha det morosmt nå liksom?

Anonymkode: 01b1c...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene, du er jo ikke 30 enda engang. Jeg er ti år eldre enn deg og livet blir bare bedre og mer morsomt for hvert år som går ❤️

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg klarer å ha det morosmt nå liksom?

Det hjelper ikke å angre på ting man har eller ikke har gjort, du må bare endre på det nå. Delta på flere ting, gå mer utenfor komfortsonen, sett deg konkrete mål. Tenk gjerne: hva er det verste som kan skje? Hvor stor sannsynlighet er det for at akkurat dette skjer? Og hva kan jeg gjøre for å være forberedt dersom det skjer?

Så hopper du uti det med begge beina. Mest sannsynlig går alt bra, eller så lærer du noe. Verre er det ikke 😊

Endret av Sillyline
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan relatere mye. Er noen år yngre (26 år gammel kvinne snart) og jeg har heller ikke opplevd mye av de 'normale' tingene som andre har.

Ble også syk i ungalder, så har ikke orket tanken på å møte noen... Hva er vitsen.. Når det finnes mange friske mennesker som de kan bli kjent med istedet.

Går utifra at å finne venner blir mer og mer vanskelig med alderen også, så får vel bare skaffe meg en hund etterhvert..

Anonymkode: c490e...3a2

Skrevet

Hva mener du egentlig med at tiden er over?

Anonymkode: c490e...3a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...