AnonymJente432 Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Hei, jeg ønsker veldig å starte på p piller og lurer på om dere har noen tips til argumenter for det når jeg skal spørre mamma?:) haha tusen takk på forhånd for svar<3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Anbefaler å snakke med helsesøster. Anonymkode: 7442f...9e6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Hvor gammel er du og hvorfor vil du starte på p-piller? Anonymkode: 7442f...9e6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Min datter spurte når hun var ca 16 år, hun sa hun ønsket å kunne utsette mens på for eks skoleturer i fjellet (gikk på idrettskole). Jeg sa gladelig ja siden jeg var livredd hun skulle ende som meg å få barn veldig tidlig, så jeg hadde sagt ja uansett årsak hun hadde lagt frem. Anonymkode: b022c...d4b
gobbledigook Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 (endret) Forstår det slik at du er 16 år gammel, og da kan du bare dra til legen og fikse det selv. Anbefaler forøvrig p-stav, men det er ikke alle som kan bruke det. Forhør deg med fastlegen din. Endret 4. november 2019 av gobbledigook
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå