AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Med evt litt slappere mage og strekkmerker, og at magen delte seg i noen bilringer når man sitter? Anonymkode: a2dbe...0dd
Gjest ByeByeLove Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Jada. Spørsmålet er om hun er interessant å snakke med.
Mymlen Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Min kropp er omtrentlig sånn, i mykhet hvert fall. Jeg er litt mer "nett" kanskje. Får etasjer når jeg sitter slik som hun på det første bildet, hvert fall når jeg bøyer meg fremover. Har ikke hatt noe problem med uinteresserte menn, og kosemage er populært hos mange
sjwslayer Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 nei. nederste var helt ok, men ikke attraktiv. første var et HELL NO TO THE NO NO 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Du kan ikke spørre om sånt, du aner jo ikke hvem det er som sitter og lirer av seg ting bak tastaturet. Anonymkode: 0888f...667 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 14 minutter siden, sjwslayer skrev: nei. nederste var helt ok, men ikke attraktiv. første var et HELL NO TO THE NO NO Åh huff da, har ikke hun nederste vanlig attraktiv kropp så er det ikke rart mange damer føler på kroppspress. Og mange damer uansett hvor stramme dem er får sånne "bilringer" når man sitter. Men ok, spør man får man jo svar. Anonymkode: a2dbe...0dd 12
sjwslayer Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åh huff da, har ikke hun nederste vanlig attraktiv kropp så er det ikke rart mange damer føler på kroppspress. Og mange damer uansett hvor stramme dem er får sånne "bilringer" når man sitter. Men ok, spør man får man jo svar. Anonymkode: a2dbe...0dd jada bilringer er vanlig hos de fleste, men ikke slik som på første bildet. det er rett og slett elefant feit. hun nederste var ok. slutt å sett deg selv i offerrollen. begge kjønn har "kroppspress". men du velger selv om du skal ta det innover deg 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, sjwslayer skrev: jada bilringer er vanlig hos de fleste, men ikke slik som på første bildet. det er rett og slett elefant feit. hun nederste var ok. slutt å sett deg selv i offerrollen. begge kjønn har "kroppspress". men du velger selv om du skal ta det innover deg Elefant feit? Hun er da faktisk bare overvektig med 15-20 kg tenker jeg. Hva kaller du de som veier 50-100 kg for mye? Du har lov å ha du mening, synes bare elefantfeit var å dra den litt langt 🤔 Setter meg ikke noe offerrolle, stemmer at begge kjønn opplever kroppspress. Det skal jeg ikke diskutere på. Anonymkode: a2dbe...0dd 9
sjwslayer Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Elefant feit? Hun er da faktisk bare overvektig med 15-20 kg tenker jeg. Hva kaller du de som veier 50-100 kg for mye? Du har lov å ha du mening, synes bare elefantfeit var å dra den litt langt 🤔 Setter meg ikke noe offerrolle, stemmer at begge kjønn opplever kroppspress. Det skal jeg ikke diskutere på. Anonymkode: a2dbe...0dd kanskje det. men hun er feit. hun har trippelhake og alle stedene på kroppen er fylt med fett. hun har meget høy bmi og er hva som kalles tjukk. hun vet det nok fra før av , men bryr seg nok ikke 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elefant feit? Hun er da faktisk bare overvektig med 15-20 kg tenker jeg. Hva kaller du de som veier 50-100 kg for mye? Du har lov å ha du mening, synes bare elefantfeit var å dra den litt langt 🤔 Setter meg ikke noe offerrolle, stemmer at begge kjønn opplever kroppspress. Det skal jeg ikke diskutere på. Anonymkode: a2dbe...0dd Ikke det en gang, hun er fra Mexico og er nok veldig lav. Armene og beina hennes ser ganske slanke ut. Jeg tipper hun har maks 5-10 kg "for mye". Hun har nok ikke en veldig høy BMI. Hun under har jo veldig fin kropp. Hun er ikke veldig slank, men er veldig heldig med fordelingen av fett. Anonymkode: b76a1...090 9
Gjest loveli Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 (endret) Æsj, følte meg feit av denne tråden.... Er det samme dame? Når jeg sitter ser jeg mye feitere ut enn når jeg står. Endret 3. november 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 5 minutter siden, sjwslayer skrev: kanskje det. men hun er feit. hun har trippelhake og alle stedene på kroppen er fylt med fett. hun har meget høy bmi og er hva som kalles tjukk. hun vet det nok fra før av , men bryr seg nok ikke Ja, hun har for høy BMI og er ikke absolutt ikke tynn. Men jeg ville nok heller sagt overvektig/chubby om denne damen, og synes feit/tjukk er et hakk eller to over det igjen. Men man mener jo forskjellige ting såklart ✌ Anonymkode: a2dbe...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #15 Skrevet 4. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke det en gang, hun er fra Mexico og er nok veldig lav. Armene og beina hennes ser ganske slanke ut. Jeg tipper hun har maks 5-10 kg "for mye". Hun har nok ikke en veldig høy BMI. Hun under har jo veldig fin kropp. Hun er ikke veldig slank, men er veldig heldig med fordelingen av fett. Anonymkode: b76a1...090 Ja godt mulig hun bare har 5-10 kg overvekt også. Hadde aldri sett på hun som tykk ihvertfall, kun litt overvektig/chubby. Ja enig med deg også ang bilde nr 2. Hun har det pent fordelt. Så jeg lurer veldig på om det er en veldig godtatt kroppstype eller ikke blandt menn. Anonymkode: a2dbe...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #16 Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja godt mulig hun bare har 5-10 kg overvekt også. Hadde aldri sett på hun som tykk ihvertfall, kun litt overvektig/chubby. Ja enig med deg også ang bilde nr 2. Hun har det pent fordelt. Så jeg lurer veldig på om det er en veldig godtatt kroppstype eller ikke blandt menn. Anonymkode: a2dbe...0dd Jeg tipper mange, mange menn hadde sett seg veldig heldig hvis de fikk en dame med den kroppen. Det er jo bare å se hvordan de flokker seg rundt slike på byen. Anonymkode: b76a1...090 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #17 Skrevet 4. november 2019 Selvfølgelig, helt normal damekropp. Anonymkode: ec03d...f78
Jr.Garcon Skrevet 4. november 2019 #18 Skrevet 4. november 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med evt litt slappere mage og strekkmerker, og at magen delte seg i noen bilringer når man sitter? Anonymkode: a2dbe...0dd Ikke hun øverste . Det er helt greit å ha litt fett/være lubben, men det forutsetter at man er litt i aktivitet/trener litt så man har litt muskulatur/fasong på kroppen. Lubben/tjukk og 100% utrent tenner jeg ikke på. Hun nederste syns jeg hadde en perfekt kropp ! Kvinnelig, myk/ former, men også trent - armer, skuldre osv. Skjuler det seg en litt trent formfull kvinnelig rompe på "baksiden" , så 💍! Endret 4. november 2019 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #19 Skrevet 4. november 2019 7 timer siden, sjwslayer skrev: nei. nederste var helt ok, men ikke attraktiv. første var et HELL NO TO THE NO NO 7 timer siden, sjwslayer skrev: kanskje det. men hun er feit. hun har trippelhake og alle stedene på kroppen er fylt med fett. hun har meget høy bmi og er hva som kalles tjukk. hun vet det nok fra før av , men bryr seg nok ikke Hun kan slanke seg. Det er verre med deg som må bruke svart hårspray for å dekke til mangel av hår. Anonymkode: 620a4...7bd 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #20 Skrevet 4. november 2019 Det der er da helt normale kropper? Kunne godt vært sammen med dem, ja. Kjæresten min er 170cm og veier 48 kg. Selv hun får "etasjer" (som noen kalte det lengre opp) når hun sitter fremoverlent. Det er ikke til å unngå. Enig at det ikke er så attraktivt, men om det er en deal breaker så har man totalt urealistiske krav. Anonymkode: 8a21a...1d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå