AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Del Skrevet 3. november 2019 Hei! Jeg skifter dekk på bilen i helgen, og oppdaget nå at jeg har satt på noen gamle dekk. Disse dekkene fikk jeg av et verksted, i påvente av noen andre dekk. Disse dekkene har 2 forskjellige dimensjoner, 195/65 og 185/60. Mer det krise å kjøre med disse dekkene et par dager til, frem til jeg kan skifte til noen andre? Dekkene står forresten slik: Forran 195/65 bak 185/60 Anonymkode: 8fd30...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 3. november 2019 #2 Del Skrevet 3. november 2019 Hvilken bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 3. november 2019 #3 Del Skrevet 3. november 2019 Kan være problematisk på noen få firehjulsdrevne biler, i alle fall på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Del Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, Mannisinbestealder skrev: Kan være problematisk på noen få firehjulsdrevne biler, i alle fall på BMW. 4 minutter siden, Mannisinbestealder skrev: Hvilken bil er det? Har Suzuki. 4 hjuls trekk er avslått stort sett hele tiden, med unntak av når det er såpeglatt. Skal få skifter dekk til de jeg egentlig skulle ha, men de er lagret 2 timer unna så det er ikke bare bare å reise å skifte igjen Anonymkode: 8fd30...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Del Skrevet 4. november 2019 Så lenge dekkene er like på akslingen (foran vs bak), skal dette gå greit en liten stund. Men optimalt er det ikke. Anonymkode: 8f3b8...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #6 Del Skrevet 4. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har Suzuki. 4 hjuls trekk er avslått stort sett hele tiden, med unntak av når det er såpeglatt. Skal få skifter dekk til de jeg egentlig skulle ha, men de er lagret 2 timer unna så det er ikke bare bare å reise å skifte igjen Anonymkode: 8fd30...99c Ikke bruk 4-hjulstrekken så går det bra ei stund. Men ulike egenskaper på dekkene når bilen har 4-hjulstrekk er ødeleggende for den. Vet om de som har gjort, og det gikk galt. Det er ikke snakk om noen få heller, som det sies over her. Anonymkode: 7ac50...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå