Gå til innhold

Dette går ikke lenger.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger å finne en lege til å finne ut hva som er galt med kroppen min.

Fastlegen min mentet at det kunne være jeg må reise til utlandet , fordi det kan være at det er for lite kompetanse på denne sykdommen.

Så hva skal jeg gjøre? orker ikke reise så langt :( idag gråt jeg fordi jeg er så fortvilet, jeg klarer ikke glede meg over noe lenger når jeg bare føler meg dritt.

Anonymkode: cf39f...112

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å gi råd med så lite opplysninger. 

Anonymkode: 70068...4df

• Liker 6
Gjest Familytree
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

orker ikke reise så langt

Hvorfor må du reise så langt? Det viktigste er at hvis du trenger å reise til utlandet ... Da har ikke legen din ingen anelse om hva du har? Jeg synes ikke det er en god anbefaling fra fastlege.

Skrevet

Hadde du kunnet legge ut navnet på denne sykdommen? Kanskje det er noen på forumet her som har vært borti det før og vet hvor du kan henvende deg. 

Anonymkode: a03cb...ea8

Skrevet

Hvordan syk er du?

Anonymkode: 5a833...5de

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...