Gå til innhold

Moren min døde i går


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.11.2019 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Stor klem til deg ♥️ Mistet min mamma for tre uker siden. Vi bodde nært og møttes hver dag. Og mine barn var selvfølgelig også nært knyttet til mormor. Nå skjønner vi ikke helt at hun er borte 💔 håper det blir bedre.. 

Anonymkode: 05787...cfb

Kondolerer. Klem tilbake til deg ❤

Håper virkelig at det blir bedre, jeg gråter meg selv i søvn hver natt og våkner trist hver morgen. Snakker om henne som om hun er fortsatt i live, klarer ikke helt å skjønne at jeg kommer aldri til å snakke med henne igjen 💔💔

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer ❤️

Anonymkode: 0d68e...771

Tusen takk

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen, et år etter at min største helt ble revet fra oss er det fremdeles som å kjenne salt i såret. Minnene og tankene de der hver eneste dag, i drømmer og i våken tilstand, og det gjør fremdeles like vondt. Smertefullt og uforståelig 😢 Kondolerer så mye til deg, ts❤️ Måtte du ta tiden til hjelp og finne en måte å holde hodet over vannet på. Ord kan ikke beskrive den smerten, og ingenting kan noen gang hjelpe. Men tiden heler litt etter litt, slik klarer man å finne styrke til å kjempe videre😢

Anonymkode: 70715...d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

I morgen, et år etter at min største helt ble revet fra oss er det fremdeles som å kjenne salt i såret. Minnene og tankene de der hver eneste dag, i drømmer og i våken tilstand, og det gjør fremdeles like vondt. Smertefullt og uforståelig 😢 Kondolerer så mye til deg, ts❤️ Måtte du ta tiden til hjelp og finne en måte å holde hodet over vannet på. Ord kan ikke beskrive den smerten, og ingenting kan noen gang hjelpe. Men tiden heler litt etter litt, slik klarer man å finne styrke til å kjempe videre😢

Anonymkode: 70715...d6f

Tusen takk for så fine ord.

Stor klem til deg

Ts

Anonymkode: 19009...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...