Gå til innhold

Hva synes dere menn om andenebb?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde du som mann som droppet en dame hvis hun fikset seg et nebb?

Anonymkode: 4d168...5ab

Videoannonse
Annonse
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Som om hun ikke var nebbete allerede?

Skrevet

Ja.

Hilsen kvinne 

Anonymkode: 12443...194

Skrevet (endret)

Jeg ville aldri ha vært med en som fylte leppene sine. Jeg hadde ikke klart å ha sex med han. Eller jo, med ryggen til kanskje..

Det ser så grusomt ut.😗😙 

Endret av Madde123
  • Liker 2
Skrevet

ja, absolutt, ser så mange pene ansikter ødelagt med fillers i leppene.

Anonymkode: 01292...643

Skrevet

Det hadde vært dumpegrunn eller grunn til å ikke date, ja. Jeg tenner ikke på ender. Jeg tenner ikke på noen som "bare vil fikse litt, det synes jo nesten ikke" heller for den saks skyld. Det er det absolutt dummeste jeg vet om.

Anonymkode: 372fa...244

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, absolutt, ser så mange pene ansikter ødelagt med fillers i leppene.

Anonymkode: 01292...643

Enig.

Anonymkode: 12443...194

Skrevet

De fleste med fillers får en veldig unaturlig "vinkel" på leppene, og det er veldig lite pent.

Heller smale naturlige lepper, enn fyldige fillers-lepper.

Anonymkode: 4d366...5cf

• Liker 1
Skrevet

Har jeg aldri tenkt over. Pene damer er pene damer med eller uten fillers. Folk får gjøre som de vil. Det er ikke min plass til å dømme hva folk gjør med eget utseende. Det er 2019 

Anonymkode: 2deb3...c41

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror alle liker det naturlige, eller sminke og operasjoner som tilstreber det vakre og normale. 

Jeg kjenner en jente som har veldig, veldig tynne lepper. Hun har knapt en synlig strek med rød overleppe. Hun kunne med hell tatt en god del fillers og sett ganske fin ut - fordi hun hadde sett mer normal og frisk ut. Ikke så tynn og dratt. 

Det som er så fælt med andenebb, sånn vi ser dem på gata med dyre vesker og rare jakker, er at de er flotte jenter som jo beviselig er pene. De hadde klart seg helt fint uten. 

Det verste med andenebb er at det skriker dårlig moralsk kompass. Man gjør noen antakelser om hvordan de vurderer verden. Det behøver ikke stemme, men de gir et inntrykk som sier at de ikke har en normalt fungerende hjerne. Da blir jo en oppegående herremann ikke spesielt interessert. Så, det slår tilbake negativt om de leter etter en normal type. Noe sier meg dog at de ikke gjør dét. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, DHG skrev:

Jeg kjenner en jente som har veldig, veldig tynne lepper. Hun har knapt en synlig strek med rød overleppe. Hun kunne med hell tatt en god del fillers og sett ganske fin ut - fordi hun hadde sett mer normal og frisk ut. Ikke så tynn og dratt. 

Eh, nei. Det er spesielt de som har tynne lepper fra naturens side som ser duck face ut med fillers. Er det lite lepper naturlig så vil fillersen legge seg som et utstående nebb.

Anonymkode: 80474...6ad

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. Det er spesielt de som har tynne lepper fra naturens side som ser duck face ut med fillers. Er det lite lepper naturlig så vil fillersen legge seg som et utstående nebb.

Anonymkode: 80474...6ad

Jeg tar kritikken. Det virket som en god idé. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...