AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Hadde du som mann som droppet en dame hvis hun fikset seg et nebb? Anonymkode: 4d168...5ab
Gjest ByeByeLove Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Som om hun ikke var nebbete allerede?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Ja. Hilsen kvinne Anonymkode: 12443...194
Kim123 Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 (endret) Jeg ville aldri ha vært med en som fylte leppene sine. Jeg hadde ikke klart å ha sex med han. Eller jo, med ryggen til kanskje.. Det ser så grusomt ut.😗😙 Endret 4. november 2019 av Madde123 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 ja, absolutt, ser så mange pene ansikter ødelagt med fillers i leppene. Anonymkode: 01292...643
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Det hadde vært dumpegrunn eller grunn til å ikke date, ja. Jeg tenner ikke på ender. Jeg tenner ikke på noen som "bare vil fikse litt, det synes jo nesten ikke" heller for den saks skyld. Det er det absolutt dummeste jeg vet om. Anonymkode: 372fa...244
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, absolutt, ser så mange pene ansikter ødelagt med fillers i leppene. Anonymkode: 01292...643 Enig. Anonymkode: 12443...194
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 De fleste med fillers får en veldig unaturlig "vinkel" på leppene, og det er veldig lite pent. Heller smale naturlige lepper, enn fyldige fillers-lepper. Anonymkode: 4d366...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #9 Skrevet 4. november 2019 Har jeg aldri tenkt over. Pene damer er pene damer med eller uten fillers. Folk får gjøre som de vil. Det er ikke min plass til å dømme hva folk gjør med eget utseende. Det er 2019 Anonymkode: 2deb3...c41 1
Teethgrinding Skrevet 4. november 2019 #10 Skrevet 4. november 2019 Jeg tror alle liker det naturlige, eller sminke og operasjoner som tilstreber det vakre og normale. Jeg kjenner en jente som har veldig, veldig tynne lepper. Hun har knapt en synlig strek med rød overleppe. Hun kunne med hell tatt en god del fillers og sett ganske fin ut - fordi hun hadde sett mer normal og frisk ut. Ikke så tynn og dratt. Det som er så fælt med andenebb, sånn vi ser dem på gata med dyre vesker og rare jakker, er at de er flotte jenter som jo beviselig er pene. De hadde klart seg helt fint uten. Det verste med andenebb er at det skriker dårlig moralsk kompass. Man gjør noen antakelser om hvordan de vurderer verden. Det behøver ikke stemme, men de gir et inntrykk som sier at de ikke har en normalt fungerende hjerne. Da blir jo en oppegående herremann ikke spesielt interessert. Så, det slår tilbake negativt om de leter etter en normal type. Noe sier meg dog at de ikke gjør dét. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #11 Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, DHG skrev: Jeg kjenner en jente som har veldig, veldig tynne lepper. Hun har knapt en synlig strek med rød overleppe. Hun kunne med hell tatt en god del fillers og sett ganske fin ut - fordi hun hadde sett mer normal og frisk ut. Ikke så tynn og dratt. Eh, nei. Det er spesielt de som har tynne lepper fra naturens side som ser duck face ut med fillers. Er det lite lepper naturlig så vil fillersen legge seg som et utstående nebb. Anonymkode: 80474...6ad 1
Teethgrinding Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh, nei. Det er spesielt de som har tynne lepper fra naturens side som ser duck face ut med fillers. Er det lite lepper naturlig så vil fillersen legge seg som et utstående nebb. Anonymkode: 80474...6ad Jeg tar kritikken. Det virket som en god idé.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå