Gå til innhold

Alle tips til suging er velkommen;))

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 18.2.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Jeg suger i liten grad når jeg suger.

Anonymkode: 87462...c81

Dette er viktig, selv om det kalles det "suging" skal du ikke suge kraftig som du ville gjort om du skulle suge noe ut av den! (Det kommer forresten ut av seg selv ;) )

Veksle på å slikk og sug på hodet som det skulle være den beste kjærlighet på pinne du noen gang har smakt og de typiske inn-ut bevegelsene. Hold deg gjerne helt inne litt så hodet presser godt mot bakerst i munn (hvis du ikke vil ta den i halsen), mange liker det godt! :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, HarryDotter skrev:

Du trenger ikke ha kuken inne i munnen hele tiden. Det ømmeste og klart beste punktet på pikken er strengen og det tynne hudfeltet rett under den...bruk tungen godt rundt der. Slikk kukhodet, så tar du hele i munnen og gir den noen skikkelig sug, så ut igjen og slikk. Selvfølgelig mens du forsiktig masserer pungen hans. Gjerne litt runking innimellom også.

Å suge en mann er enkelt....om man vet hvor det er mest følsomt 😎

Ikke alltid enkelt desverre. Sykt redd for å gjøre noe feil så det gjør vondt, eller få brekninger. Sistnevnte er refleks. En eks hadde også mye smegma, ikke ålreit. 

Anonymkode: 1e112...e06

Skrevet
3 timer siden, LeneXCII skrev:

Dette er viktig, selv om det kalles det "suging" skal du ikke suge kraftig som du ville gjort om du skulle suge noe ut av den! (Det kommer forresten ut av seg selv ;) )

Veksle på å slikk og sug på hodet som det skulle være den beste kjærlighet på pinne du noen gang har smakt og de typiske inn-ut bevegelsene. Hold deg gjerne helt inne litt så hodet presser godt mot bakerst i munn (hvis du ikke vil ta den i halsen), mange liker det godt! :) 

Å la pikken stange litt i gommen er himmelsk. Deeptroath liker jeg ikke, er mann.

Men en gang så gjorde ei jente dette på meg, lot pikken stange i gommen(midt oppi munnhulen) for hvert sug. Helt sinnsykt.

Anonymkode: 39a7f...680

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid enkelt desverre. Sykt redd for å gjøre noe feil så det gjør vondt, eller få brekninger. Sistnevnte er refleks. En eks hadde også mye smegma, ikke ålreit. 

Anonymkode: 1e112...e06

Det skal gjøres mye galt for at det skal være vondt. Ikke tenk på det. Bare unngå tenner rett på hodet så går det bra :) Som flere skriver, slikk som det er en lollipop. Og IKKE glem pungen. Den er syyyykt følsom!

Og ja hygiene er en selvfølge om man skal slikke hverandre.

Skrevet

Jeg liker best å bli slikket rundt penishodet/roten. Deepthroat liker jeg ikke! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...