AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg er veldig lite erfaren når det kommer til suging. Har veldig lyst til å suge kjæresten min fordi jeg synst det er opphissende og digg men, hver gang må jeg stoppe etter bare 3-5 minutter fordi jeg blir for tørr i munnen... vet ikke hvorfor men jeg klarer ikke å produsere nokk spytt. Så hjelp, hvordan får dere damer det til?? Dette er så sykt frustrerende med tanke på at jeg veldig gjerne vil blir god å suge han til han kommer. Han er så sykt flink til å gjøre oralsex på meg så har skikkelig lyst å vær like flink tilbake;) om dere har andre tips til en «nybegynnder» så blir jeg veldig glad. Vet det ikke er fasit men er bra med mange ess i ermet;)) Anonymkode: a7c82...72e
Gjest Middelmådig Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Stapp den så langt bak i halsen så at du får litt gag-respons, så får du økt spyttproduksjonen. 😉 ikke så langt at du kaster opp da, det er ikke så sexy..
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 3 timer siden, Middelmådig skrev: Stapp den så langt bak i halsen så at du får litt gag-respons, så får du økt spyttproduksjonen. 😉 ikke så langt at du kaster opp da, det er ikke så sexy.. 😹😹 Anonymkode: 66c0a...8af
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Min erfaring er at du kommer langt med lidenskap og å tolke mannens signaler. Er det noe jeg vet jeg kan så er det å suge pikk (eneste her i livet jeg vet jeg kan...... haha :(((), alle mennene jeg har sugd har kommet hver bidige gang, elsket det og bedt om mer hele tiden. Og alt jeg har gjort er som sagt å være lidenskapelig, vise at jeg liker det, bruke mye spytt osv. Også har jeg jo sett hvordan de har reagert på det jeg gjør, om det er noe de liker så fokuserer jeg ekstra mye på det, om det er noe de ikke liker så unngår jeg det, innlysende. Noen menn liker f.eks hardhendt behandling av pungen, de blir helt ville av det (hard klyping, småbiting). Men dette er ikke for alle altså... Spør mannen om hva han liker, første gangen du suger kan du jo eksperimentere litt, spørre litt, demonstrere litt etc. Om du ikke klarer å produsere så mye spytt så fungerer det faktisk å "deep throate" litt. Vær forsiktig så du ikke spyr da, det er litt flaut (ja har gjort det selv, heldigvis tok mannen det veldig fint, var jeg som takla det dårligst haha). Gagger du på den noen ganger så har du nok spytt til dagen etter.. Anonymkode: 8e4f8...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Folk er jo litt forskjellige, men dette pleier å funke for de fleste: Bruk mye spytt. Bruk hånda samtidig til å bevege forhuden opp og ned. Ikke trekk forhuden for langt tilbake, det kan gjøre vondt. Vis ham at du liker det. Noen blir fryktelig opphisset av øyekontakt. Hvis du har lyst kan det være gøy å slippe taket med hendene og la ham få jukke litt, såkalt "munnknulling" (pardon my french). Det med brekningsrefleks kan være en vanesak. Anonymkode: efe6f...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Jeg har det motsatt. Produserer så mye spytt når jeg suger at jeg må stoppe opp og svelge unna spyttet. Anonymkode: e5335...257 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 Do not bite... Anonymkode: a869e...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 Bruk tungen også😉 Anonymkode: f0f62...be9
Gjest bloody Skrevet 18. februar 2020 #10 Skrevet 18. februar 2020 (endret) On 11/4/2019 at 4:38 PM, AnonymBruker said: Min erfaring er at du kommer langt med lidenskap og å tolke mannens signaler. Er det noe jeg vet jeg kan så er det å suge pikk (eneste her i livet jeg vet jeg kan...... haha :(((), alle mennene jeg har sugd har kommet hver bidige gang, elsket det og bedt om mer hele tiden. Og alt jeg har gjort er som sagt å være lidenskapelig, vise at jeg liker det, bruke mye spytt osv. Også har jeg jo sett hvordan de har reagert på det jeg gjør, om det er noe de liker så fokuserer jeg ekstra mye på det, om det er noe de ikke liker så unngår jeg det, innlysende. Noen menn liker f.eks hardhendt behandling av pungen, de blir helt ville av det (hard klyping, småbiting). Men dette er ikke for alle altså... Spør mannen om hva han liker, første gangen du suger kan du jo eksperimentere litt, spørre litt, demonstrere litt etc. Om du ikke klarer å produsere så mye spytt så fungerer det faktisk å "deep throate" litt. Vær forsiktig så du ikke spyr da, det er litt flaut (ja har gjort det selv, heldigvis tok mannen det veldig fint, var jeg som takla det dårligst haha). Gagger du på den noen ganger så har du nok spytt til dagen etter.. Anonymkode: 8e4f8...2fe Min erfaring er det motsatte av din, som mottager av sugingen. Kun noen veldig få har fått til det, resten er som å stappe kuken inn i en altfor overivrig støvsuger med tenner. Endret 18. februar 2020 av bloody
Eediyat Skrevet 18. februar 2020 #11 Skrevet 18. februar 2020 Første regel, som er universal: ikke tenner. Utover det er det preferanser det kommer ned til. Min sin liker at jeg veksler mellom å holde nederst på skaftet å suge, runke samtidig som jeg suger, og å suge uten hender i det heletatt. Han blir også gal når jeg leker med tunga rundt hodet når hele....greia, er i munnen. Altså, se for deg kjærlighet på pinne i munnen, også beveger du tunga i sirkel rundt den mens du har den i munnen (herregud). Utover det, vær entusiastisk. Se han i øynene, stønn når det faller seg naturlig og vis at du liker det, lek litt med ballene, ta et grepa tak på innsiden av lårene, bruk neglene dine og forsiktig før de nedover magen/hofta. Altså, hvor langt er et tau liksom? Du kan jo alltids ta et aller så lite kvelertak, holde han for munnen, tease litt rundt nr 2, bruke en finger å legge litt press på området mellom ballene og nr 2. Alle menn er forskjellig, men lista ovenfor er alltid en innertier med min mann. Kort fortalt: vær selvsikker, vis at du liker det, utforsk. Lykke til! 2
Bamseklemmer Skrevet 18. februar 2020 #12 Skrevet 18. februar 2020 Suger du han i 3-5 minutter og du fremdeles blir tørr i munnen, har han ikke produksjon av det mannlige smøremiddelet i orden... Litt daglig trening på rask og ofte reisninger så øker han produksjon.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #13 Skrevet 18. februar 2020 5 timer siden, bloody skrev: Min erfaring er det motsatte av din, som mottager av sugingen. Kun noen veldig få har fått til det, resten er som å stappe kuken inn i en altfor overivrig støvsuger med tenner. Kan du fortsatt komme av disse «støvsugerne»? Kan du komme med tips til hvordan man ikke skal bli en av de? Anonymkode: ee9db...beb
Gjest bloody Skrevet 18. februar 2020 #14 Skrevet 18. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du fortsatt komme av disse «støvsugerne»? Kan du komme med tips til hvordan man ikke skal bli en av de? Anonymkode: ee9db...beb Nei. Med sånne "støvsugere" kan man ikke komme, å jo verre det er jo mer vil penis nesten bare krympe ned å gjemme seg unna, det blir FOR intenst og for mye, det dreper all "kåthet" og det blir liksom som å "beat a dead horse", å håpe at å komme med ønsker etc funker
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #15 Skrevet 18. februar 2020 Jeg suger i liten grad når jeg suger. Mannen liker best variasjon og suging alene er ikke nok for å få ham til å komme. Jeg veksler mellom å ha hele munnen over i dype støt (ikke helt deep troath) feks 10 ganger leker så med bare hodet og slikker masse. Leker med pungen, slikker pungen mens jeg runker ham, runker ham mens jeg leker med tungen rundt hodet, for så å igjen ha dype støt. Jeg ser på det hele som lek og kos, han liker over hodet ikke at jeg faktisk suger men mer at jeg strammer lippene. Å bare suge inn og ut i fem minutter hadde kjeven min blitt sliten av. Variasjon, slikking, runking er tingen her i gården i alle fall Anonymkode: 87462...c81 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #16 Skrevet 18. februar 2020 Har noen noe tips på hvordan en unngår tenner når mannen er større enn gjennomsnittet? Jeg sliter og får vondt i kjeven etter kort tid. Anonymkode: ad8b9...59c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #17 Skrevet 23. februar 2020 På 18.2.2020 den 23.47, AnonymBruker skrev: Har noen noe tips på hvordan en unngår tenner når mannen er større enn gjennomsnittet? Jeg sliter og får vondt i kjeven etter kort tid. Anonymkode: ad8b9...59c Det er jo fysisk umulig. Men prøv å brette leppene over fortennene på en måte og stram leppene når du beveger hodet opp og ned... Anonymkode: a4c06...14c 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #18 Skrevet 23. februar 2020 5 minutter suging hadde vært døden. Da hadde jeg brukt hånda og vekslet mellom hånd og munn Anonymkode: 5ba1e...746
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #19 Skrevet 24. februar 2020 På 5.11.2019 den 20.44, AnonymBruker skrev: Ikke trekk forhuden for langt tilbake, det kan gjøre vondt. Anonymkode: efe6f...0b0 Elsker at hun trekker forhuden så langt tilbake som det er mulig samtidig som hun suger og stryker med neglene langs skaftet. Anonymkode: 885b4...87d
Gjest HarryDotter Skrevet 24. februar 2020 #20 Skrevet 24. februar 2020 På 18.2.2020 den 23.47, AnonymBruker skrev: Har noen noe tips på hvordan en unngår tenner når mannen er større enn gjennomsnittet? Jeg sliter og får vondt i kjeven etter kort tid. Anonymkode: ad8b9...59c Du trenger ikke ha kuken inne i munnen hele tiden. Det ømmeste og klart beste punktet på pikken er strengen og det tynne hudfeltet rett under den...bruk tungen godt rundt der. Slikk kukhodet, så tar du hele i munnen og gir den noen skikkelig sug, så ut igjen og slikk. Selvfølgelig mens du forsiktig masserer pungen hans. Gjerne litt runking innimellom også. Å suge en mann er enkelt....om man vet hvor det er mest følsomt 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå