Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utflodet mitt stiner rett og slett ikke helt fiskelukt,men lukter dritt kjenner det gjennom buksa. Skifter truse ofte. Er i uke 27,noen som vet hva det kan være?

Anonymkode: 38dae...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med føden så fort som mulig. En venninne av meg mistet gutten sin som hun måtte føde i uke 28 pga infeksjon. Det begynte med illeluktende utflod som hun overså for hun ville ikke være hysterisk førstegangsfødende. Ta det alvorlig og kontakt noen som kan se på det. 

Anonymkode: feb20...d2b

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med føden så fort som mulig. En venninne av meg mistet gutten sin som hun måtte føde i uke 28 pga infeksjon. Det begynte med illeluktende utflod som hun overså for hun ville ikke være hysterisk førstegangsfødende. Ta det alvorlig og kontakt noen som kan se på det. 

Takk for svar. Da kontakter jeg lege imorra. Jeg har hatt litt før nå er det tilbake igjen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Da kontakter jeg lege imorra. Jeg har hatt litt før nå er det tilbake igjen.

Mest sannsynlig er det nok helt uskyldig, men er alltid lurt å få sjekket slikt. Lykke til 💕

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk til legen for det samme, trodde kanskje jeg hadde bakteriell vaginose. Prøven var negativ, men legen mente det lå væske bak livmortappen som kunne lekke litt nå og da. Den ville kunne lukte, men det var helt ufarlig. Ville uansett sjekket om jeg var deg.

Anonymkode: 94b45...05f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...