AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Del Skrevet 3. november 2019 Møllen jeg løper på har ikke forhåndsinnstilte programmer å velge. Hva vil dere anbefale meg å løpe på? Trenger å få det inn med te-skje. Feks 8 og 1 i stigning. Intervall? Jeg er nybegynner på løping. Tenker å løpe ca 30min? Noen forslag/tipps? Anonymkode: b1bf7...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #2 Del Skrevet 4. november 2019 Ingen av programmene på min er noe særlig å skryte av, så jeg bruker dem ikke uansett. Jeg ville løpt intervaller. F.eks 4x4. Løper aldri på lavere stigning enn 3. Satt ikke NTNU/CERN opp et program for noen år siden om hvordan komme i god form på 7-8 uker? Jeg fulgte det en gang og fikk god effekt Anonymkode: 61a99...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 7. november 2019 #3 Del Skrevet 7. november 2019 Angående stigning så er det lurt å alltid ha litt stigning, og variere denne litt over tid. Ikke i samme økt, men kanskje etter et par uker. Dette for å få variert belastning. Når stigningen blir brattere må du selvsagt ned i hastighet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Del Skrevet 7. november 2019 Jeg er også nybegynner, men fant en intervalltrening som passer meg perfekt 😊 Varer i 34 minutter, stigning 2,5 4 minutter - 2 minutter pause - x2 2 minutter - 1 min pause - x2 1 minutt - 30 sek pause - x4 40 sekunder - 20 sek pause - x6 20 sekunder - 10 sek pause - x8 Start med å jogge rolig, og øk tempoet desto kortere intervallene er 😊 når du har pause, så står du bare på kanten av møllen og hviler. lykke til! Anonymkode: bd301...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå