Gjest Violetta Skrevet 28. mai 2005 #21 Skrevet 28. mai 2005 Jeg bruker Spenol jeg, og den er helt luktfri, billig, og utrolig bra. Den er jo fet, så den bruker litt tid på å trekke inn i huden. Derfor tørker jeg bare av hendene etter en liten stund dersom jeg har det travelt. Det blir likevel nok igjen på hendene.
Cata Skrevet 28. mai 2005 #22 Skrevet 28. mai 2005 Til hverdags bruker jeg Biotherm sin. Synes den trekker godt inn og fukter bra. Men jeg er enig i at Hemp Cream er god. Har brukt den innimellom på vinteren når hendene er virkelig tørre. Selv om den ikke lukter fantastisk godt, så synes jeg det er så svak lukt at jeg godt kan leve med den. Bedre enn å gå rundt med sprukken hud på knokene iallfall.
Gjest -gjest Skrevet 28. mai 2005 #23 Skrevet 28. mai 2005 Ville bare tipse om den beste håndkremen jeg noen gang har vært borti. Jobber som sykepleier og har hatt ekstrem tørr hud, og jeg har prøvd det meste innen håndkremer. GLYCINELLO selges på apoteket, er ikke dyr i det hele tatt. Utrolig bra for problemhud. Anbefales!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2005 #24 Skrevet 28. mai 2005 Hvordan lukter den hemp-greia? Lukter den tjall liksom?
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #25 Skrevet 28. mai 2005 Hvordan lukter den hemp-greia? Lukter den tjall liksom? Den lukter ikke slik som hasj, hvis du mener den søtlige, ekle lukta man kan kjenne av og til på enkelte utesteder. Den lukter heller litt bittert urteaktig, synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #27 Skrevet 28. mai 2005 Høres ikke godt ut det heller... Nei, den lukter som sagt snålt, og lukta henger i.
Milly:) Skrevet 28. mai 2005 #28 Skrevet 28. mai 2005 Synes ikke den lukter så ille. Til å begynne med lukter den sterk, krydret parfyme, men etter en stund blir lukten mye svakere. Synes selv den er kjempegod. Hendene holder seg myke kjempelenge, selv etter at jeg har vasket hendene mange ganger.
sirka Skrevet 28. mai 2005 #29 Skrevet 28. mai 2005 Jeg bruker den håndkremen fra Body Shop med E-vitamin. Den synes jeg lukter godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå