Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som sliter/har slitt med tørr hud på hendene som følge av den kalde vinteren. Jeg har funnet den beste håndkremen jeg noen gang har prøvd, hittil. Kjøpte den på the Body Shop og den heter "Hemp cream", laget av hasjplanten. Ville bare tipse om at den er kjempebra! Helt vanvittig virkning, iallefall til mine hender. Jeg har ofte sprukket og fått utrolig tørr hud på knokene og mellom fingrene. Etter at jeg begynte å smøre meg med denne, forsvant det med en gang.

Så, løp og kjøp..om noen er interesserte da :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Den er god, bortsett fra lukta :-?

Forresten er den IKKE laget av hasjplanten, men av hamp, som tidligere ble brukt til å lage tau. Disse plantene er i slekt, men hamp inneholder ingenting man kan ruse seg på.

Gjest Gjesta
Skrevet

Signerer! Kjempegod håndkrem, som anbefales!

Gjest gjest1
Skrevet
Den er god, bortsett fra lukta :-?

Gud så enig jeg er... Takler virkelig ikke den lukten.

Gjest Gjesta
Skrevet

Gud så enig jeg er... Takler virkelig ikke den lukten.

Jeg er så luktfølsom (fin i nesen?) at masse gode håndkremer faller bort; denne, Ahava sin, Dr. Hauscka sin, Clarins. Jeg takler nesten ikke den fra Aveda som du får på LF, men det er isolert sett den beste håndkremen i verden.

Og de som ikke lukter noe, funker ikke.

Skrevet

Jeg har også nettopp funnet "drømmehåndkremen", nemlig neutrogena sin. Synes den er helt fantastisk god til tørre hender.

Skrevet

Jeg er så luktfølsom (fin i nesen?) at masse gode håndkremer faller bort; denne, Ahava sin, Dr. Hauscka sin, Clarins. Jeg takler nesten ikke den fra Aveda som du får på LF, men det er isolert sett den beste håndkremen i verden.

Og de som ikke lukter noe, funker ikke.

Prøvd Atrix? Den selges i helt vanlige butikker. Den er turkisgrønn og lukter helt rent og friskt (kjempegodt, men ikke sterkt).

Gjest Gjesta
Skrevet

Atrix lukter godt, men er som vann hvis man har tørre hender. Den sklir rett inn, og effekten forsvinner etter ti minutter.

Gjest no-no
Skrevet

Locobase fet krem fra apoteket fungerer også bra på virkelig tørr hud, og lukter lite. Eneste ulempen er at en blir klissete på hendene av den.

Skrevet

Helt enig i at den er kjempegod! Lukten er litt sterk til å begynne med men det gir seg fort. Den har mindre lukt enn f.eks Clarins sin som er helt forferdelig. Spenol fungerer også fint som håndkrem innimellom...

Skrevet

Atrix er ikke nok til mine hender. Locobase fungerer, men føles veldig fet. Selv har jeg brukt vitapan krem en del i vinter. Den fungerer, men den er også veldig fet. Neutrogena er min nye favoritt. Billig og selges i bl.a dagligvarebutikker.

Gjest gjest1
Skrevet

Ahava sin håndkrem er den eneste som duger for mine tørre, sykepleierhender. Lukten er litt sterk, men jeg holder ut så lenge resultatet er så bra.

Neutrogena sin la seg som en hinne på hendene. Svært irriterende!

Skrevet

Lukten er grusom, og jeg som har migrene må dessverre ta hensyn til slikt. Jeg kan ikke bruke sterkt luktende produkter. Min favoritt er tro det eller ei Dove sin håndkrem. Lukter mildt og godt, trekker raskt inn og gjør hendene myke og gode. Jeg synes den er bedre enn de dyrere håndkremene jeg har prøvd (som jeg måtte slutte med pga lukten, virker som om jo dyrere et produkt er jo verre/sterkere lukter det).

Gjest Gjesta
Skrevet
Trekker den inn fort?

Ja, for den er relativt lett i konsistensen. Men du blir veldig glatt, ikke så fettete (så den er sikkert full av silikon).

Skrevet

Kjempegod håndkrem ja! Reagerer ikke så mye på lukten jeg, har egentlig ikke tenkt over det før. Kanskje det bare er jeg som er litt sløv?

Men liker enda bedre L`Occitane sin, den er kanongod!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har funnet en håndkrem som er den absolutt beste jeg nen gang har prøvd, og jeg har prøvd veeeeldig mange. Den heter Hand cream dry skin og er fra orifglame. Den er mye bedre enn alle andre jeg har prøvd. Anbefales !!!!

Gjest gjest 0
Skrevet

En annen Body Shop håndkrem som virkelig er fantastisk er Almond Oil Hand creem. Min beste venninne som jobber på sykehus falt pladask da hun fikk prøve denne hos meg. Hun vasker hendene hele tiden og har prøvd det meste av kremer. Hun trodde hun hadde funnet en knallbra krem men kastet den da hun fikk resten av min!

Jeg er imidlertid litt usikker på om den er å få kjøpt i Norge.. Jeg har fikk min fra Singapore...

Pam

Gjest Gjesta
Skrevet

Body Shop har i hvertfall en helt ny serie med håndprodukter, også en ny håndkrem, så jeg tipper det er den samme. Tror nesten jeg må prøve den, trenger sårt en ny håndkrem.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Helt enig i at hemp cream er kjempebra. Tror det er den beste jeg har prøvd til mine tørre hender :) . Men her jeg bor fins det ikke noen Body Shop butikk, så da blir det til at jeg bruker Locobase. Selv om den gir litt klissete hender

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...