AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Del Skrevet 3. november 2019 Hei 😊 Er det noen som vet om hvor jeg og min samboer kan melde oss på dansekurs i Bergen? Da tenker jeg på pardans. Etter å ha sett på Skal vi danse i år har jeg fått en liten drøm om å lære meg å danse med min kjære 🙈 Noen som har erfaring og kan anbefale et bra kurs?😊  Anonymkode: 42d86...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #2 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg har mange gode minner fra Kom og Dans sine kurs og arrangement. Man bytter/blir oppfordret til å bytte dansepartner underveis i kursene, da. Man må ikke, men mange lærer ofte lettere. Der kan man lære swing, salsa og tango. Google Kom og dans Bergen, så finner du linker til neste kurs(evt kurshelg) og sånt. De som er med på kursene, får også være med gratis på dansekvelden som ofte er rett etter kursene. (Anbefaler å bli med på disse, da kan dere øve på det dere har lært og sånt.) Anonymkode: a61e6...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå