AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #81 Skrevet 3. november 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår fortsatt ikke HVORFOR du skulle ringe og "minne dem" på at du ikke fikk gave for et halvt år siden og deretter fortelle akkurat hva du vil ha. Hvis denne tingen er så viktig, hvorfor ikke bare kjøpe den selv? Når du pakker den opp, skal du spille glad, overrasket og takknemlig da eller - for en gave du nærmest truet deg til? Det du får er jo ikke en gave, men et bestillings-oppdrag. Du skriver også at de "skylder deg" gave og middag. Herregud. Jeg kan ikke tenke annet enn at du må ha et utrolig trist liv som går og gnager på slikt i månedsvis. De fleste voksne jeg kjenner er ikke så opptatt av å "få og få", men heller å glede andre. Anonymkode: a2b85...8ee Haha. Her blander du kortene.. ikke jeg som skrev gave middag osv. Du må lese kodene på innleggene så du ikke blander sammen personene som skriver her inne til en person.. Men er vi enige om å kjøpe gave så skal vi kjøpe gave. Enten gir vi gaver, eller så dropper vi det. Vi gir. Vet ikke hvem du er eller hvilket liv du lever.. men du setter alt på spissen og overdramatiserer helt ut. Truer?? Jeg skrev at hvis dere har tenkt å gi meg gave i bursdagen så ønsker jeg meg.... osv. Mine søstre og familie generelt kan si at i bursdagen min ønsker jeg meg.... o.l Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #82 Skrevet 3. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei de gjør ikke det. Anonymkode: 9865d...fe7 Alle fire ga deg gave sist bursdag? Uten at du minnet dem på det? Anonymkode: 47c74...b3c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #83 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er gaver eller mangel av sådanne det eneste båndet du har til ditt/dine søsken? Slutt nå å manipulere dem med sutringen din Anonymkode: b3cd2...def Les tråden!! Så får du svaret.. Er ditt liv å sitte på KG å være nettroll under anonym bruker? Føler du deg bra når du trykker ned andre på SoMe? Utifra hva du skriver på denne siden virker du selvopptatt - meg meg meg.. og du virker som en person som har lite kjærlighet , omtanke og respekt for andre mennesker. Kan tenke meg at du har barn. Og de må klare seg selv. Du har gått på livets harde skole. Blitt mye skuffet og såret i livet. Er en ensom ulv. Manglet kjærlighet. Derfor søker du sosial kontakt på KG - for du har ikke sosialt nettverk i det virkelige liv Anonymkode: 9865d...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #84 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle fire ga deg gave sist bursdag? Uten at du minnet dem på det? Anonymkode: 47c74...b3c Ja Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #85 Skrevet 3. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 9865d...fe7 Hvorfor kommentaren tidligere i tråden om at du i alle fall forventer gave tilbake ved runde tall, selv om du gir til dem hvert år? Noe sier meg at det har vært litt gave-kluss tidligere også. Slutt å gi gaver, du, så slipper du alt dette stresset Anonymkode: 47c74...b3c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #86 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommentaren tidligere i tråden om at du i alle fall forventer gave tilbake ved runde tall, selv om du gir til dem hvert år? Noe sier meg at det har vært litt gave-kluss tidligere også. Slutt å gi gaver, du, så slipper du alt dette stresset Anonymkode: 47c74...b3c Runde tall er de viktigste. Om noen glemmer en gave ellers er ikke det så nøye for meg. Selv om vi som regel alltid husker det. Så nei det har ikke vært kluss med gaver før. Vi liker å gi gaver til hverandre. Det kommer vi til å fortsette med Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #87 Skrevet 3. november 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 9865d...fe7 Flott. Da er dere jo enige om å gi gaver. Og plutselig er du utelatt etter årevis der dette er fulgt opp begge veier. Det forstår jeg kan være sårt. I så tilfelle tar du opp telefonen, og ringer den av dine søsken du er nærmest. Så kan du uttrykke litt overraskelse og skuffelse. Det å sende en melding om ønskeliste og beløp månedsvis etter bursdagen fremstår alt for passiv-agressivt, og sært. Så det er neppe en god løsning. Anonymkode: 47c74...b3c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #88 Skrevet 3. november 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott. Da er dere jo enige om å gi gaver. Og plutselig er du utelatt etter årevis der dette er fulgt opp begge veier. Det forstår jeg kan være sårt. I så tilfelle tar du opp telefonen, og ringer den av dine søsken du er nærmest. Så kan du uttrykke litt overraskelse og skuffelse. Det å sende en melding om ønskeliste og beløp månedsvis etter bursdagen fremstår alt for passiv-agressivt, og sært. Så det er neppe en god løsning. Anonymkode: 47c74...b3c Forstår at du ikke har lest hele tråden.. har snakket med mine søstre, og dette er ikke noe problem mellom oss.. selv om enkelte her inne irriterer seg og er misunnelige over at vi har et så godt forhold. Hvorfor skriver du at det ikke er en god løsning? Når det er en god løsning for oss.. det som funker for oss trenger ikke funke for deg og motsatt? Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #89 Skrevet 3. november 2019 Jeg klarer bare ikke å forstå at du er så opptatt av å FÅ gaver. Trodde ingen over ca 10 år var det. Anonymkode: a2b85...8ee 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #90 Skrevet 3. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer bare ikke å forstå at du er så opptatt av å FÅ gaver. Trodde ingen over ca 10 år var det. Anonymkode: a2b85...8ee Deg om det! Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #91 Skrevet 3. november 2019 Da hopper jeg av denne tråden. Enkelte her inne er så lavmål i kommentarene sine at jeg får frysninger. Luftet en problemstilling, fikk løst den. Får kritikk på mitt forhold til mine søsken. Mange er nok misunnelige på at jeg og mine søsken har så godt forhold. Så er jeg i tillegg super patetisk som ønsker meg gave i 30 års dagen min. Jeg må jo være den eneste i hele verden som er glad i å få gaver. Jeg er både barnslig og dum og jeg vet ikke alt hva jeg har lest i denne tråden. Det er vel kanskje fra mennesker som ikke har kontakt med familie, bitter på livet, ensom, søker alt sosial kontakt på nettforum, egoistiske, fått stor mangel på kjærlighet i oppveksten og har gått på livets harde skole. Erfaringsmessig er slike folk nettroll på SoMe lykke til ❤️ Holder meg for god for slike tråder som utvikler seg i den retningen Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #92 Skrevet 3. november 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hopper jeg av denne tråden. Enkelte her inne er så lavmål i kommentarene sine at jeg får frysninger. Luftet en problemstilling, fikk løst den. Får kritikk på mitt forhold til mine søsken. Mange er nok misunnelige på at jeg og mine søsken har så godt forhold. Så er jeg i tillegg super patetisk som ønsker meg gave i 30 års dagen min. Jeg må jo være den eneste i hele verden som er glad i å få gaver. Jeg er både barnslig og dum og jeg vet ikke alt hva jeg har lest i denne tråden. Det er vel kanskje fra mennesker som ikke har kontakt med familie, bitter på livet, ensom, søker alt sosial kontakt på nettforum, egoistiske, fått stor mangel på kjærlighet i oppveksten og har gått på livets harde skole. Erfaringsmessig er slike folk nettroll på SoMe lykke til ❤️ Holder meg for god for slike tråder som utvikler seg i den retningen Anonymkode: 9865d...fe7 Jøss. Du spør om et råd, folk sier sin ærlige mening, og da er vi plutselig bitre, ensomme og venneløse - kun fordi det ikke kunne falle oss inn å kreve inn en gave på etterskudd? (Og det å kalle andre uutdannede, DET er faktisk noe du burde holde deg for god til - du som skriver om «rundtall» og «kremmer» og at du har fått gave «med» noen. Forøvrig virker det som om dere antakelig burde kutte ned på gavepresset i familien din ettersom det stadig glemmes og må minnes på. Anonymkode: a2b85...8ee 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #93 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter ikke med noen av delene. Men mine søstre ble superglad for at jeg minnet de på det. Vi har tette søskenbånd kanskje nettopp fordi vi tar opp alt med hverandre.. hvorfor sitte å være skuffet for å ikke fått gave når man kan si fra? Hadde mannen min hatt bursdag og jeg hadde droppet gave, så hadde han etterlyst den.. klart det! Anonymkode: 9865d...fe7 I mine øyne er det utrolig pinlig og umoden oppførsel. Sende melding og be folk kjøpe den og den tingen... Rimelig smakløst. 🙈 Anonymkode: a0617...39d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #94 Skrevet 3. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss. Du spør om et råd, folk sier sin ærlige mening, og da er vi plutselig bitre, ensomme og venneløse - kun fordi det ikke kunne falle oss inn å kreve inn en gave på etterskudd? (Og det å kalle andre uutdannede, DET er faktisk noe du burde holde deg for god til - du som skriver om «rundtall» og «kremmer» og at du har fått gave «med» noen. Forøvrig virker det som om dere antakelig burde kutte ned på gavepresset i familien din ettersom det stadig glemmes og må minnes på. Anonymkode: a2b85...8ee Dette er jo klassisk. Folk som oppretter tråder med alle slags rare problemstillinger, og deretter blir dødelig fornærmet fordi de som svarer ikke er enig med dem. De kverulerer og står på sitt, og er overhodet ikke interessert i andres meninger. Skjønner virkelig ikke hva disse egentlig er ute etter.. Anonymkode: a0617...39d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #95 Skrevet 3. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss. Du spør om et råd, folk sier sin ærlige mening, og da er vi plutselig bitre, ensomme og venneløse - kun fordi det ikke kunne falle oss inn å kreve inn en gave på etterskudd? (Og det å kalle andre uutdannede, DET er faktisk noe du burde holde deg for god til - du som skriver om «rundtall» og «kremmer» og at du har fått gave «med» noen. Forøvrig virker det som om dere antakelig burde kutte ned på gavepresset i familien din ettersom det stadig glemmes og må minnes på. Anonymkode: a2b85...8ee Er du så lavmål at du kommenterer skrivefeilene til mennesker? Haha 😅 jeg har høy utdannelse og har gått 7 år på universitetet. Du kommenterer før du leser svarene i tråden.. hvor har jeg skrevet at det STADIG glemmes? Denne tråden må ha virkelig gått inn på deg.. så mye sinne Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #96 Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er jo klassisk. Folk som oppretter tråder med alle slags rare problemstillinger, og deretter blir dødelig fornærmet fordi de som svarer ikke er enig med dem. De kverulerer og står på sitt, og er overhodet ikke interessert i andres meninger. Skjønner virkelig ikke hva disse egentlig er ute etter.. Anonymkode: a0617...39d Er overhode ikke dødelig fornermet. Men stilte et spm og det som ble svart er uinteressant da jeg har fått snakket med søstrene mine og er ferdig med saken.. da er det lite interessant hva dere skriver. Fikk søstrene mine til å lese de idiotiske kommentarene her.. de ler! Anonymkode: 9865d...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #97 Skrevet 3. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er overhode ikke dødelig fornermet. Men stilte et spm og det som ble svart er uinteressant da jeg har fått snakket med søstrene mine og er ferdig med saken.. da er det lite interessant hva dere skriver. Fikk søstrene mine til å lese de idiotiske kommentarene her.. de ler! Anonymkode: 9865d...fe7 Du eksponerer søsknene dine for hele internet - for å ikke ha gitt deg bursdagsgave. Med alle detaljer om antall, alder, kjønn, og øvrige familieforhold Og så viser du de tråden, og alt du har spydd ut her inne. Og de er fullt ut støttende. Da håper jeg virkelig du setter veldig stor pris på hvor mye de bryr seg om deg, tross alt. Anonymkode: 47c74...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #98 Skrevet 3. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er overhode ikke dødelig fornermet. Men stilte et spm og det som ble svart er uinteressant da jeg har fått snakket med søstrene mine og er ferdig med saken.. da er det lite interessant hva dere skriver. Fikk søstrene mine til å lese de idiotiske kommentarene her.. de ler! Anonymkode: 9865d...fe7 Men hvorfor opprette en tråd med denne problemstillingen da, når svarene er uinteressante? Det er jo tydelig at svarene er uinteressante for deg fordi folk ikke er enige med deg. Men for all del, bra det ordet seg, og at du fikk gavene dine. Anonymkode: a0617...39d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #99 Skrevet 3. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du så lavmål at du kommenterer skrivefeilene til mennesker? Haha 😅 jeg har høy utdannelse og har gått 7 år på universitetet. Du kommenterer før du leser svarene i tråden.. hvor har jeg skrevet at det STADIG glemmes? Denne tråden må ha virkelig gått inn på deg.. så mye sinne Anonymkode: 9865d...fe7 Eh... det var DU som anklaget andre for å ha gått på «livets harde skole», da må det være lov å påpeke at du har uvanlig mange skrivefeil. Jeg er overhodet ikke sint, bare glad for at jeg ikke har så selvopptatte og udannede venner som deg. Og jo, du skrev jo at du selv hadde glemt din nieses bursdag, har du glemt det også? Anonymkode: a2b85...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #100 Skrevet 3. november 2019 Denne tråden beviser jo at her på KG er en viss gruppe sterkt overreoresebtert( mennesker med dysfunksjonelle relasjoner, stor avstand til selv nær familie, rendyrking av norsk individualisme og null forhold til det kollektive, forkvaklet forståelse av hva høflighet er, anstrengt forhold til å kalle en spade en spade og å være ærlig med de nærmer, med liten eller ingen peiling på sosiale relasjoner og normer og hvorfor vi har dem. Samme gjengen som er mest på nettet og minst ute i det virkelig liv. Anonymkode: 4c3a8...b6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå