Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsjh, jeg blir alene hjemme i dag og i natt...:sjenert:

Sambo ringte halv fire og sa han hadde kastet seg på en jobb lenger sør, og at han var på veien nå.

Jeg som ble kjørt av han til skolen i dag måtte fint traske hjem, en tur som tok en heeeel time. *pes*

Men, hadde heldigvis mp3-spilleren med masse house-musikk på (med andre ord; skikkelig gladmusikk :-D) Så gikk jeg innom prix og kjøpte meg en fjorland middag og siden de ikke hadde flere halvlitere med Cola light igjen, kjøpte jeg likegodt en schwær flaske :Hehe:

Og litt smågodt :sjenert:

Er jeg hjemme alene, så ER jeg hjemme alene. Må trøstes litt :ler:

Nå er det ikke lenge igjen til vi fyker til København! Gleder meg så masse masse! :hoppe:

*tar ei sjokoladehøne ut av smågodtposen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Se på punkt 51 i listen min, forresten, Nina :ler:

:ler: Det første som falt meg inn da jeg leste liten din og punkt nr. 51 var at det må vel være en eller kanskje flere episoder med Ninakanin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du kommer til å få en fin kveld til tross for at du er alene hjemme! Kos deg med cola og smågodt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med besøk!! :blomst:

Kattelattene mine har sovet i h e l e dag, jeg tuller ikke. Når vi er ute på jobb og skole på dagen sover de. Vanligvis når vi kommer hjem herjer de litt, for så å roe seg ned igjen.

Men i dag har de ligget langflate hele kvelden! Først nå begynner de å våkne så smått til liv for å spise og drikke litt. Eller, fylle på energilagrene for å si det sånn, det kommer til å bli full baluba i natt tenker jeg ... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sofusen min ser jeg nesten ikke snurten av om dagen. Han er ute hele dagen når vi er på jobb, så vidt innom og spiser litt når vi kommer hjem og så er det ut igjen. I går kveld kom han ikke inn før rundt 11-tiden. Han blir stengt på gangen om natta og da mannen stod opp i dag og skulle hente han før han gikk på badet (Sofus er alltid med på badet :ler: ), så tok det laaaaang tid før han fikk stablet seg på beina og kom tuslende etter inn på badet. Skikkelig trøtting. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei søte Sniglå! :klem:

Går det bra alene hjemme?

Hei snuppsi!

Joda, jeg klarer fint å kose meg når jeg er alene hjemme ;) Nå sitter jeg med dyna på meg (for jeg fryser, men gidder ikke fyre), har laptoppen i fanget og KG-fiserer meg til den store gullmedaljen og har begynt å fortære tyggispakke nr.1 :lol: Og snart er det CSI :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, blir gal av den Sensodyne-reklamen på TV, den med hun middelaldrene tannlegen, hun med mørkt, kort hår. Hvorfor?

De filmer så EKKELT nært de støgge hudormene hun har på nesa! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...