Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Dere er så gode, jentene mine :-D *kosemosedose på alle*

:vinke: Hallå Seniorita!!

Nå er leiligheten rundvasket fra topp til tå. Det er ingenting som motiverer mer til husvask enn besøk av svigers :lol:

Neida, men det er far til sambo som er så grei at han kjører hele veien fra Sandnes til Bergen, bare for at vi skal få det nye "gliset" vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med ny bil! :hoppe: Vi snakker enda om fornøyde vi er med bilen vi kjøpte i fjor (det var jeg som valgte den :sjarmor:).

Håper du har hatt en super helg. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en super helg. :-D

Tjaaa, denne helga har bare vært stress i og med det ble et kjøpe-bil-maraton. Og det helt uforberedt... Men meeeen, plutselig så er det ny helg :ler:

Nydelig bilde du har i signaturen din! :hjerte:

Tooosen takk! Det er Tommy :rosasmil:

Koselig med nytt besøk, velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå er leiligheten rundvasket fra topp til tå. Det er ingenting som motiverer mer til husvask enn besøk av svigers :lol:

Så sant så sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Siden NinaKanin er litt dårlig på oppdatteringsfronten i dagboka si så har du utkonkurrert henne Sniglå.  :lol:

Grei bil det ;)

Vi er ikke konkurrenter for tenk ;)

Vi er bestisser.... :sjenert:

Og det er ikke lett uten bredbånd hjemme, og studier og jobb som stjeler all tid :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:vinke:

Hei Sneglis!

Håper det går bra, ser deg jo aldri :( Men jeg vet du er travel du også! :)

Tenkt, snart er mars over, og da har jeg ikke to jobber lengre :) Da skal du komme til meg og jeg til deg og vi prates på KG og allting... :danse:

Miss you!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var far til sambo sendt hjem igjen. Greit å kunne sitte i rare stillinger i sofaen igjen, kunne sprinte fra soverom til bad halvnaken og tisse med døra oppe igjen :ler:

Ikke det, det er koselig med besøk, men det er alltid godt når folk reiser igjen ;)

Vi skulle på sykkeltur i dag, jeg og sambo, men tror dere ikke sykkelpumpa hadde tatt kvelden, så sambo fikk ikke luft i sin sykkel... Ikke noe problem for meg, for jeg fyller luft på bensinstasjon :Hehe:

Så det ble en tur ned på sykkelbutikk for å kjøpe pumpe i stedet. Men vi har en date i morgen da, de har jo meldt fint vær i langt tid fremover enda! :hoppe:

Ganske fornøyd med den "nye" bilen, eller den SPLITTER nye bruktbilen som vi kaller den for :ler:

I utgangspunktet ville jeg ha en billig bil, dette var vel rundt juletider, men da steilet sambo totalt! Han skulle ikke ha noen billig bil!

Så der er litt morsomt da, at han kom frem til dette selv, at billig bil: det er tingen nå :ler:

Men nå kan vi spare maaaasse penger, greit med litt egenkapital når vi skal kjøpe vårt eget om ikke så lenge!

Nå har jeg sendt sambo ned på butikken for å kjøpe ikke mindre enn 5 doble daimsjokolader, Arkana har fristet meg (og sikkert flere andre) med daim-cookie-oppskrift! :wow:

:vinke: Haisann Philippa! Jeg mente det også! Jeg har nesten lyst å stjele smileyen din...:sjenert:

Ninaen min! Alt for lenge siden nuh!! :fy_fy: Men vi har det vel travelt begge to, blir fort sånnt. Gi beskjed om du jobber i helga, så kommer vi ned å stjeler kaffi av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så bra at dere er fornøyde med bilden da. Greit å legge seg opp litt penger ja hvis dere har planer om å kjøpe bolig ganske snart.

Daim-cookies??? *tusler inn til Arkana*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi sitter vel og knasker kjeks begge to vi nå. :sikle: Skulle ønske jeg laget dobbel porsjon, med to sultne kjeksspisere kommer de til å forsvinne fort. :sjenert:

Grattis med ny bil forresten. :hoppe:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daim cukkiene ble dødsgode. Etterhvert som jeg hev oppi ingrediensene slo det meg: Dette må bli FRYKTELIG usunt! En hel haug med smør, enormt med sukker, ikke mindre enn 5 daim, doble daim! :ler:

Men nå er det vel...tre stykker igjen! Ninakanin fikk også noen i går, vi var innom på jobben hennes og snek billig kaffe, øl og cola :-D

Så fikk jeg kjøre den nye gamle bilen hjem, den er visst helt prikk lik den som fossilene har, bare at de har stasjonsvogn, så det var ikke så skummelt å kjøre denne. I de andre bilene vi har hatt (to BMW'er, og en celica) har jeg følt meg som en liten gammel dame, som så vidt klarer å titte over rattet når jeg kjører. Bilene har vært så lave, noe som visstnok skal være dødskult i følge sambo, at jeg mister hele oversikten.

Men nå :tommel:

Fredaaaag!!

Men ikke fridag :sur:

Må visst på skolen fra halv ett til halv fire, vi får besøk av en eller annen dude fra England som lager platene som bestiller til "regulerings-ungene" våre. Så skal vi visst bøye på klammere, og lage fjærer og noe sånnt dritt.

Totalt urelevant for oss :roll:

Men jeg har begynt å sykle nå da! Det er jo DET flotte været, så å sykle er helt topp, får skikkelig vårstemning :-D

Nå starta akutten, må inn å le litt av de dårlige rutinene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slankekost nei, men sånt kan man jo ikke tenke på heeeele tiden da. :sjenert:

Nyyyydelig vær her også. Gikk en liten tur i går og lurer på om jeg skal gjenta suksessen i dag. Turgåing er ikke min sterke side, mest fordi når jeg er lei og snur så må jeg gå hele veien tilbake. Skulle vært en måte å finne ut når man er halvveis lei, så kunne man snu da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fyker jeg avgårde!

Skal i bursdag, hun skulle visst servere STORE mengder kake og muffins! :sjarmor:

Jalileh: Mjooo..Kanskje...Tror ikke de bilene vi har hatt før har vært så masse senket, men setene inni bilen var lenger ned på gulvet. Tror jeg. Syns jeg hvertfall :ler:

Arkana: De varte ikke lenge, nå er de bortevekk...Må snart lage mer :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er borte her også. :sjenert: Skal lage flere i helga, ikke med daim denne gangen, men med hakket mørk sjokolade og hakkede macadamianøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...