Gjest @nea Skrevet 5. februar 2006 #1561 Del Skrevet 5. februar 2006 Au... Det hørtes ikke godt ut... Typisk at sånne fine støvletter lager gnagsår og alt som er! Men man må vel lide for skjønnheten en gang i blandt Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. februar 2006 #1562 Del Skrevet 5. februar 2006 De støvlettene hørtes ikke noe særlig ut, men de er vel dritfiiiine. Hvorfor er det alltid sånn? Fine støvletter = vonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #1563 Del Skrevet 5. februar 2006 Naturlover ja... Pengar = ingenting på sjåpping Og omvendt Fine sko = vonde Og stygge sko = superbehagelege.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 6. februar 2006 #1564 Del Skrevet 6. februar 2006 Så gikk jeg hjem i de lovely støvelettene mine, som jeg nesten aldri bruker, og kom hjem med gnagsår og blodige tær. Den ene tåneglen mi hadde blitt pressa opp i nabotåa og gnagd seg innover. Usjh ← Ugh, sånt er grusomt. Har skjedd flere ganger med meg. Og hvis man først blir klar over det mens man går, blir det bare vondere og vondere for hvert skritt. Så er det de gangene hvor man ikke kjenner det i det hele tatt og merker bare tilfeldigvis at tærne er fulle av blod. En gang merket jeg det ikke før dagen etterpå når jeg skulle dusje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. februar 2006 #1565 Del Skrevet 6. februar 2006 Takk for link i dagboken min, hadde ikke sett det ellers...iallefall ikke nå så fort Greit å følge med på hva som blir sagt Masse glad i deg, snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. februar 2006 #1566 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det er så teit at fine sko skal være så vonde å gå i... Men i går fikk føttene en god runde i fotbad med påfølgende fotmassasje som takk for strevet. Tror ikke de bærer nag (gnag..? Gnagsår? ) mot meg lenger Halv dag i dag også, ferdig klokka 13. Det er så deiliiiiiig!!! :-D Om et par uker får jeg fri onsdags ettermiddag også, det blir skikkelig luksus! Ellers....? Tja... Så den der Brockeback i går. Ble ikke så imponert jeg. Kanskje det har noe med at jeg hadde ganske høye forventninger? Kanskje det har noe med at jeg så DEN råe parodien på SNL for en stund tilbake? Hmmm... Jah. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #1567 Del Skrevet 6. februar 2006 SNL...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. februar 2006 #1568 Del Skrevet 6. februar 2006 Saturday Night Live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #1569 Del Skrevet 6. februar 2006 Aaaah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #1570 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har faktisk flere par støvletter stående som må gåes inn.Gleder meg ikke,men som @nea sier.Hva gjør man ikke for skjønnheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. februar 2006 #1571 Del Skrevet 7. februar 2006 Ai ai, forsov meg i dag. Det er det VERSTE jeg vet. Men det gikk greit da. Fikk gjort alt jeg pleier å gjøre på morgenkvisten med unntak av KG-surfing Men dagen blir så fort preget av forsovelser, jeg merker jeg går mye fortere, arbeider fortere og stresser generelt mer. Selv om jeg ikke trenger det liksom Men men, nå har jeg forsovet med den ene gangen jeg forsover meg i løpet av året, godt å være ferdig med deeet. Nå er det snart trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2006 #1572 Del Skrevet 7. februar 2006 Noen som skal på trening, jah...Jeg var i går og er kjempestøl i rumpa, på magen og lårene. Vagler som ei gås! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. februar 2006 #1573 Del Skrevet 7. februar 2006 Da er jeg hjemme fra trening! Gikk på spinn 60, faktisk rød time Har alltid gått på blå time, 45 minutters. Men det gikk bra, var en smuuule skeptisk med tanke på hva som skjedde sist. Det var tungt, men deilig!!! (Og i tillegg var det en hønk som gikk i bar overkropp i blokka rett overfor spinnngrommet, det hjalp jo litt på fettforbrennings-motivasjonen ) Skal prøve å få til tirsdagene som fast dag I morgen har jeg friiiii!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #1574 Del Skrevet 7. februar 2006 I morgen har jeg friiiii!!! Deilig. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2006 #1575 Del Skrevet 7. februar 2006 Er utrolig hvor "lite" som skal til for å motivere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. februar 2006 #1576 Del Skrevet 7. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. februar 2006 #1577 Del Skrevet 8. februar 2006 Enkle? Vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. februar 2006 #1578 Del Skrevet 8. februar 2006 Aaaarh!! Klokka er halv elleve og jeg springer ikke rundt på klinikken som en hodeløs høne, gud så deilig!! Til nå har jeg bare lagd meg en kopp kaffe, og har foreløping ingen større planer enn å sørfe may as off på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. februar 2006 #1579 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei, vennen! Takk for besøk og supergod klem i dagboka mi! Saue-snegle klemmer er kjempegode klemmer! Deilig med fridag, ikke sant? Jeg har vært omtrent like nyttig i dag som det du beskriver. Hadde planer om å dra med meg ræva mi på et kjøpesenter eller aller helst til byen, men det været vi har i dag frister lite til å gå på byen i. Skal kjøre lammene på spilletime i byen, og jeg får pittelitt frisk luft senere. Nå: KG! Ha en kjempefin fridag, nyt den - du fortjener det! Måtte forresten le av de tærne som ikke lenger bærer gnag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. februar 2006 #1580 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det bare jeg som ikke har fri i dag? Kos dere, det er vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg