Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Au... Det hørtes ikke godt ut... Typisk at sånne fine støvletter lager gnagsår og alt som er! :sur: Men man må vel lide for skjønnheten en gang i blandt ;)

Håper du får en fin søndag :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De støvlettene hørtes ikke noe særlig ut, men de er vel dritfiiiine. Hvorfor er det alltid sånn? Fine støvletter = vonde. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gikk jeg hjem i de lovely støvelettene mine, som jeg nesten aldri bruker, og kom hjem med gnagsår og blodige tær. Den ene tåneglen mi hadde blitt pressa opp i nabotåa og gnagd seg innover. Usjh :tristbla:

Ugh, sånt er grusomt. Har skjedd flere ganger med meg. :forvirret: Og hvis man først blir klar over det mens man går, blir det bare vondere og vondere for hvert skritt.

Så er det de gangene hvor man ikke kjenner det i det hele tatt og merker bare tilfeldigvis at tærne er fulle av blod.

En gang merket jeg det ikke før dagen etterpå når jeg skulle dusje. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:) Takk for link i dagboken min, hadde ikke sett det ellers...iallefall ikke nå så fort :) Greit å følge med på hva som blir sagt ;)

Masse glad i deg, snuppis! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så teit at fine sko skal være så vonde å gå i...

Men i går fikk føttene en god runde i fotbad med påfølgende fotmassasje som takk for strevet. Tror ikke de bærer nag (gnag..? Gnagsår? :tunge1:) mot meg lenger :ler:

Halv dag i dag også, ferdig klokka 13. Det er så deiliiiiiig!!! :-D

Om et par uker får jeg fri onsdags ettermiddag også, det blir skikkelig luksus!

Ellers....? Tja...

Så den der Brockeback i går. Ble ikke så imponert jeg. Kanskje det har noe med at jeg hadde ganske høye forventninger? Kanskje det har noe med at jeg så DEN råe parodien på SNL for en stund tilbake? :ler:

Hmmm...

Jah.

:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk flere par støvletter stående som må gåes inn.Gleder meg ikke,men som @nea sier.Hva gjør man ikke for skjønnheten? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai, forsov meg i dag.

Det er det VERSTE jeg vet. Men det gikk greit da. Fikk gjort alt jeg pleier å gjøre på morgenkvisten med unntak av KG-surfing ;)

Men dagen blir så fort preget av forsovelser, jeg merker jeg går mye fortere, arbeider fortere og stresser generelt mer. Selv om jeg ikke trenger det liksom :ler:

Men men, nå har jeg forsovet med den ene gangen jeg forsover meg i løpet av året, godt å være ferdig med deeet.

Nå er det snart trening! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra trening!

Gikk på spinn 60, faktisk rød time :overrasket: Har alltid gått på blå time, 45 minutters.

Men det gikk bra, var en smuuule skeptisk med tanke på hva som skjedde sist. Det var tungt, men deilig!!! (Og i tillegg var det en hønk som gikk i bar overkropp i blokka rett overfor spinnngrommet, det hjalp jo litt på fettforbrennings-motivasjonen :ler: ) Skal prøve å få til tirsdagene som fast dag :Nikke:

I morgen har jeg friiiii!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Aaaarh!! Klokka er halv elleve og jeg springer ikke rundt på klinikken som en hodeløs høne, gud så deilig!! :ler:

Til nå har jeg bare lagd meg en kopp kaffe, og har foreløping ingen større planer enn å sørfe may as off på KG :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vennen! :vinke:

Takk for besøk og supergod klem i dagboka mi!

Saue-snegle klemmer er kjempegode klemmer! :klem:

Deilig med fridag, ikke sant? :sjarmor:

Jeg har vært omtrent like nyttig i dag som det du beskriver. Hadde planer om å dra med meg ræva mi på et kjøpesenter eller aller helst til byen, men det været vi har i dag frister lite til å gå på byen i. Skal kjøre lammene på spilletime i byen, og jeg får pittelitt frisk luft senere. Nå: KG! ;)

Ha en kjempefin fridag, nyt den - du fortjener det!

Måtte forresten le av de tærne som ikke lenger bærer gnag! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...