Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Du må ikke ta i så hardt på spinninga at du besvimer nei! Greit å ta det litt rolig i starten hvis det er lenge siden sist, det har jeg også funnet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet frem til en konklusjon på en snegle-nesten-i-bakken-mysteriet:En kombinasjon av:

*Ikke så lenge siden jeg tappet blod

*Har ikke vært flink å ta "hjernetablettene" mine, så jeg har sikkert litt jernmangel

*Mensen

*Tok en smule for hardt i

*Over fire timer siden jeg spiste

Jaja, sånnt skjer :icon_neutral:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og legger ikke de fleste oppdretterene som "starter" en ny rase stor vekt på utseende? :klø:

Jo, de gjør kanskje det i katteverdenen, det er ikke mitt område. :ler:

Flott at de er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, Sniglå! :vinke:

Du må ta det med ro, jentå våres!!!

Må ikke overdrive trening. Det kan være fali! Det er grunnen til at jeg ikke trener i det hele tatt. Er livredd for å enten bli avhengig eller ødelagt... :ler:

Håper du har en fin tirsdag i gråværet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, skal være flinkere på onsdag. Lover :Nikke:

Fikk selvfølgelig avbud i dag tidlig, pasienten hadde forsovet seg, og hun brukte så lang tid på å stelle seg at hun ikke rakk å komme likevel. Visstnok. Javel.

Og hun forstov seg fordi hun hadde så vondt i to tenner som jeg skal trekke.

Hallo?

Er det ikke kanskje lurt å komme da, så jeg kan ta de, sånn at du får sove de neste nettene? :klaske:

Så da ble det en rolig og kjedelig formiddag.

I ettermiddag hadde jeg en skjønn liten pasient. Det er kjempegøy med barnetannpleie, for det er så mange morsomme småfolk.

Han her hadde visst EKSTREM allergi mot katter/hunder osv.

Etter en halvtime i stolen bare nøys og nøys han. Så vi kom frem til at han hadde blitt allergisk mot tannlegen også da, hehe :sjenert:

Snart middag!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg har forsovet meg, så bruker jeg i alle fall ikke lang tid på å stelle meg. :overrasket:

- Hallo, jeg kommer på jobb altså.... om sånn ca et par timer. Må bare bli ferdig på badet først. :ler:

Og tannpine er jo såå godt, så da føler man seg jo ekstra lysten på å stæsje seg opp...

Mange rare folk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøøøøøøtt.... :Gjesp:

Pasient i stolen fra åtte til halv 12, rett på forelesning, rett på klinikken igjen, og pasient i stolen til halv fem...Den siste kunne jeg slått i hodet, for den bare babla og babla og babla...Kunne sikkert vært ferdig lenge før fire.. :evil:

Men, nå står det en hjemmelaget fiskegrateng (med selvfisket sei :ler:) i ovnen, og sambo er på vei hjem fra jobb.

Sulten.

Forresten...om det er bare meg, eller er ikke denne smilien i oversikten lenger? :hår:

Jeg ser og ser, men den er ikke der, sant??? Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...