Sniglå Skrevet 23. januar 2006 #1441 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) *dobbelt* Litt utålmodig med oppdaterknappen, jah.. Endret 23. januar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 23. januar 2006 #1442 Del Skrevet 23. januar 2006 Du må ikke ta i så hardt på spinninga at du besvimer nei! Greit å ta det litt rolig i starten hvis det er lenge siden sist, det har jeg også funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. januar 2006 #1443 Del Skrevet 23. januar 2006 Da har jeg kommet frem til en konklusjon på en snegle-nesten-i-bakken-mysteriet:En kombinasjon av: *Ikke så lenge siden jeg tappet blod *Har ikke vært flink å ta "hjernetablettene" mine, så jeg har sikkert litt jernmangel *Mensen *Tok en smule for hardt i *Over fire timer siden jeg spiste Jaja, sånnt skjer :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #1444 Del Skrevet 23. januar 2006 Og legger ikke de fleste oppdretterene som "starter" en ny rase stor vekt på utseende? :klø: ← Jo, de gjør kanskje det i katteverdenen, det er ikke mitt område. Flott at de er seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. januar 2006 #1445 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. januar 2006 #1446 Del Skrevet 23. januar 2006 Må være forsiktig på trening, ja! Lurer på hvordan det skal gå når jeg skal begynne å trene igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. januar 2006 #1447 Del Skrevet 23. januar 2006 Du må passe på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. januar 2006 #1448 Del Skrevet 23. januar 2006 Må'kje kava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. januar 2006 #1449 Del Skrevet 24. januar 2006 Ville bare takke for den krysse-innsatsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. januar 2006 #1450 Del Skrevet 24. januar 2006 Heisann, Sniglå! Du må ta det med ro, jentå våres!!! Må ikke overdrive trening. Det kan være fali! Det er grunnen til at jeg ikke trener i det hele tatt. Er livredd for å enten bli avhengig eller ødelagt... Håper du har en fin tirsdag i gråværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. januar 2006 #1451 Del Skrevet 24. januar 2006 Glad jeg ikke ble med, haha, jeg HADDE gått i bakken jeg! Stakar, passe på deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. januar 2006 #1452 Del Skrevet 24. januar 2006 Jaaaa, skal være flinkere på onsdag. Lover Fikk selvfølgelig avbud i dag tidlig, pasienten hadde forsovet seg, og hun brukte så lang tid på å stelle seg at hun ikke rakk å komme likevel. Visstnok. Javel. Og hun forstov seg fordi hun hadde så vondt i to tenner som jeg skal trekke. Hallo? Er det ikke kanskje lurt å komme da, så jeg kan ta de, sånn at du får sove de neste nettene? Så da ble det en rolig og kjedelig formiddag. I ettermiddag hadde jeg en skjønn liten pasient. Det er kjempegøy med barnetannpleie, for det er så mange morsomme småfolk. Han her hadde visst EKSTREM allergi mot katter/hunder osv. Etter en halvtime i stolen bare nøys og nøys han. Så vi kom frem til at han hadde blitt allergisk mot tannlegen også da, hehe Snart middag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. januar 2006 #1453 Del Skrevet 24. januar 2006 De få gangene jeg har forsovet meg, så bruker jeg i alle fall ikke lang tid på å stelle meg. - Hallo, jeg kommer på jobb altså.... om sånn ca et par timer. Må bare bli ferdig på badet først. Og tannpine er jo såå godt, så da føler man seg jo ekstra lysten på å stæsje seg opp... Mange rare folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. januar 2006 #1454 Del Skrevet 24. januar 2006 Søte ungen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. januar 2006 #1455 Del Skrevet 25. januar 2006 Trøøøøøøtt.... Pasient i stolen fra åtte til halv 12, rett på forelesning, rett på klinikken igjen, og pasient i stolen til halv fem...Den siste kunne jeg slått i hodet, for den bare babla og babla og babla...Kunne sikkert vært ferdig lenge før fire.. :evil: Men, nå står det en hjemmelaget fiskegrateng (med selvfisket sei ) i ovnen, og sambo er på vei hjem fra jobb. Sulten. Forresten...om det er bare meg, eller er ikke denne smilien i oversikten lenger? :hår: Jeg ser og ser, men den er ikke der, sant??? Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1456 Del Skrevet 25. januar 2006 Selvfisket? Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1457 Del Skrevet 25. januar 2006 Joda, den er der. Rett under Velkommen-smileyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. januar 2006 #1458 Del Skrevet 25. januar 2006 Mhm! Fisker litt når jeg er hjemme på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1459 Del Skrevet 25. januar 2006 Sei er jo til og med godt!! Namnam. Jeg spiser bare søppel i kveld, men det får nå være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. januar 2006 #1460 Del Skrevet 25. januar 2006 DEEER var den!! Haha!! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fant den...Smiley-dysleksi, kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg