Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

"banna du meire!!" haha det er ikke det han synger altså, men han der jokkmokken i salongen sitter der med synth'en sin og jamrer om noe greier på et annet språk, haha, sånn bossa nova-drit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!

:hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår: :hår:

Endret av Ninakanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var treningen overstått, det samme med en lang varm dusj. I tillegg står det en ordentlig hjemmelaget fiskegrateng i ovnen, laget av EGEN fisket sei. :smile:

Fornøyd med treningen i dag, jogget samme distanse som forrige gang, bare fem minutter raskere. Og så ble jeg ikke dårlig denne gangen heller! :smilorange:

Nå venter vi spent på telefon fra mamms og papps, og om det går greit med Theo, og hvordan det har gått på utstillingen i helgen.

Vi "varmer opp" til ny katt med å se på tigerbabyer på Animal planet. Jeg har sett den maaange ganger før, tigerbabyer er så nusselige. Amy og Sarge heter de. Til og med sambo sitter der og ser verpesyk ut! :ler:

Nei, må sette på poteter og guløtter!

God søndag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Snart er du pusemammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hoppe:

En liten utenlandstur, og så VIPS, en liten Theoooooo!!! :hoppe:

Hey you, you sexy animal. (den var altså til snelgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.

Så satt jeg her.

På skolen.

og venteeeeer....

Skulle egentlig ha pasient nå, men han ble syk, SA HAN, og glemte hele timen... :frustrert:

Vanligvis så er det bare greit, for da kunne jeg gått hjem, men neida. I dag skal jeg selvfølgelig ha møte med veilederne våre før amsterdamturen.

Klokka fire.

Så da får jeg bare vente.

hmpf.

:vinke: Heia! God søndag/mandag til Arkana og ~Alwa~!

Jeg slapp å presentere en oppgave i dag, heldigvis! phew, liker det ikke noe særlig altså. Vi har fire grupper, og to grupper ble plukket ut. Heldigvis ikke vår gruppe. :tommelsmil:

Uff, og så er det Lokal forskningsdag i oktober her på odontologen. Og da bør vi liksom presentere stoffet vårt. Fristen for å sende inn abstract har gått ut, og vi har fått masse purringer...Vi MÅ ikke være med, men det er forventet liksom.

aaaah! Vil ikke vil ikke vil ikke vil ikkeeeeee!!! :roll:

Tror jeg bare skal krype under jorda en par dager, slik at ingen får tak i meg, og når jeg dukker opp igjen så kan jeg bare si: Hæ?! Var den fristen NÅ allerde!? Det har jammen gått meg hus forbi...:ler:

Hm..Hva er klokka nå? Halv tre?...Hva skal jeg finne på i halvannen time mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da står det muffins i ovnen!

Kompisen min hadde bursdag i dag, men jeg hadde ikke tid til å finne på noe lurt, men i morgen skal vi på enda et møe på ettermiddagen. Så da tenkte jeg å troppe opp med en stor pose muffins! Tadaaaaa! :Hehe:

Og etter påvirking fra to frøkener her på KG (les: Arkana og ~Alwa~) skal vi ha fårikål i morra...:sjenert:

Oi! muffinsene blir store ser jeg! *gå og sjekke*

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...