Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Hallo Sneglis.

Jeg koste meg kjempemasse igår, spesielt når vi hadde "dugnad" og støvsuget og ryddet bak sofaen etter den lille "ulykken" til Tommy&Tigris :ler:

Og plommene var gooooodeeeeeeee.....Namnam, må kjøpe noen selv, kanskje?

Skal sende deg masse gode tanker i morgen. Og i kveld og egentlig, dagen-før er ikke bra. Utrolig vanskelig valg å ta, men jeg ser jo med egne øyne at det er det rette... Flink jente, Sniglå. :klem:

Klemklemklemklemklemklemklemklemklemklemklem fra "the blob" :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Sniglå. Får du plutselig alt på en gang nå? :tristbla: Snedig greie det der men det ligger mye i at en ulykke kommer sjeldent alene. Da er det bare å håpe på at alt går fint og at man får leve på medgang i lang tid etterpå.

Krysser alt jeg har for at det går fint med begge to, og en stor :klem: til deg og Tigris.

Tenker på deg :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen, takk for dagens rose, og Pm'er, det varmer å se at noen tenker på meg. :klem:

Nå sitter jeg, sambo og pappa i stua og spiser snop. Det lyner og torder ute, og Tommy ligger og slapper av på ei pute på stuebordet. Skjønnassen. :hjerte:

Tigris er ikke her lenger, og det er tungt. Men det går bedre enn jeg hadde trodd, tror liksom jeg har klart å venne meg til tanken en stund, og forberedt meg på det. Men jeg gråter en skvett innimellom, men ligger ikke å strigråter, som jeg trodde jeg skulle.

I morres når jeg skulle sykle på skolen så tryna jeg. Så nå har jeg ekkelt skrubbsår i håndflatene, to supervonde knær, skrubbsår på magen, og stive og såre muskler i hele kroppen. En teit bilist som tydeligvis ikke har lært å bruke speil som presset meg opp mot fortauet. Og fortauet hadde jo en kant på sikkert 30cm, og jeg en fart på sikkert 30km/t. :frustrert:

Jeg hadde jo tatt meg sammen, med tanke på Tigris, så når jeg tryna så ville jeg bare sette meg ned å grine. Men kunne jo ikke det. Men det var liksom så...typisk at jeg skulle tryne akkurat i dag. :forvirret:

Jeg er kjempeglad for at Pappa er her. Stakkars, han var jo like lei seg som meg, så vi satt her å grein sammen når sambo reiste med Tigris.

Men det var godt å ikke være alene.

I morgen skal Pappa ta meg med på dillerunde i byen, for å tenke på litt andre ting. Det skal bli greit.

Når det gjelder tanta mi ser det ikke så lyst ut. Det er nok bare snakk om tid.

Dette høres jo ikke så bra ut, men altså , jeg har det bra :smile:

:klem: til alle dere gode mennesker her på KG, ju gais ar de best :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har det bra. Det vil i allefall bli bedre etterhvert, men det vet du jo også. Og Tigris har det bra. Han koser seg der hvor han er og passer på deg og lillebror Tommy. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert hørt det før Arkana, men jeg tror du kommer til å bli en god psykolog når du er ferdig. Du har ikke sagt så mange ordene her inne, men de har jammet hjulpet og varmet godt. Takk skal du ha. :smilyblomst:

Nå har både Pappa og sambo lagt seg, og jeg sitter i sofaen i stua, rett ved det store stuevinduet og ser på lynet. Jeg er ikke noe overtroisk av meg eller noe sånnt, jeg er nok heller en skikkelig realist, men av og til så kan jeg ikke unngå å tenke på om alt som skjer her i verden virkelig er tilfeldigheter....Er det en mening med alt som skjer?

:ler:

Den som kunne svart på det liksom....

Det jeg skulle frem til var bare at det er så snålt at det skulle bli slikt vær akkurat i dag. Det er jo ikke så vanlig med så mye lyn og torden her oppe i Bergen....Kanskje det er Tigris som er sinna på meg?

Og så har jeg vondt i knærne. Begge knærne. Kjedelig. Og så er jeg full av blåmerker. aiai. :forvirret:

Og ja! jeg fortalte jo tidligere om ting som skjedde/jeg gjorde da jeg var liten som er så morsomt å tenke på nå, med tanke på at jeg skal bli tannlege. Kom på en ting til: Jeg hadde en bok med 365 godnatthistorier og mamma leste ofte der. Men det var alltid EN spesiell historie som jeg bare måtte høre om og om igjen. Den handlet om en flodhest som hadde fått hull i tennene og tannlege var ei lita mus. Og hullet var så stort at musetannlegen ramla nedi!! :ler:

Så det så.

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god klem. Legger igjen en god en til deg også... :klem:

Trist å lese om Tigris, jeg var deppa lenge etter at mamma og pappa måtte avlive pusen jeg vokste opp med... (allergien var ingen hindring, jeg koste med ham til jeg var helt kjøttkake i trynet.... :ler: ) Men det måtte gjøres, det var det beste for ham, men trist er det jo uansett. De er jo fullverdige familiemedlemmer... :icon_smile:

Jeg kunne også godt sovnet i tannlegestolen. Så lenge jeg får bedøvelse og tannlegen ikke dusjer hele trynet mitt når han skal pusse bort tannsten, er det ganske avslappende og ligge der og gape. :ler:

Tror du blir en god tannlege. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du. Ser at det har skjedd endel mens jeg har vært borte. Gir deg en stor god :klem: og håper inderlig at du har det bra (om ikke helt bra, så iallefall litt bedre) Godt at du har mange som bryr seg om deg :troest: *gode tanker fra Bodø*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer, susser og gode tanker, @lfa, Seroxata, Saeria og Lille Ballerina!

Nå kjører sambo pappa ut til Flesland, så da sniker jeg meg inn her littegrann ;)

Status for Sniglå:

- Et j***ig vondt kne

- Såre og ømme muskler i hele kroppen

- Svææære blåmerker OVERALT

- Mandler så store som Opal-plommer, jeg begynner jo selvfølgelig å bli syk...

- Psykisk: Går helt fint.

Det med Tigris har gått greit. Heldigvis. Jeg savner han, men jeg er ikke hysterisk.

Tommy har blitt skikkelig kosete nå som Tigris er borte. Tommy pleide alltid å ligge i stua tidligere, men i natt så lå han på magen min. Og i morres trampet han på meg og maaaalte. Den lyden av malende katt er bare helt nydelig. Terapi for sjelen nesten! :ler:

Vi har bestemt oss for at Tommy ikke skal være alene så mye lenger, så det er altså en ny katt på vei inn i familien! :hoppe:

Det blir en Svenske, og han er Ocicat! Her er bilde:Slip Streamer

Det er altså han til høyre, den som er i fargen Kanel.

Han må få et nytt navn, litt tungvindt å rope "Slip streameeeer" :ler: Vi har ikke kommet på noe enda, så tar gjerne i mot forslag!

Så han er altså vår nye baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ai ai, nå har jeg sovet litt, er ikke helt i form nei. Typisk altså!!! Jeg som hadde så lyst å kjøpe milkshake med sjokoladesmak og dille rundt på Torgallmenningen med sambo i dag! :sur:

Jeg glemte å fortelle at pappa "åpna lommeboka" si når han var her, det er litt typisk altså, men sånn er det vel å være en attpåklatt! :ler: Så da har jeg fått et par driiiitstilige støveletter, tror aldri jeg har hatt så jentete sko som det. Jeg er mer en joggeskoperson, sikkert pga høyden.

Men altså, disse her var det faktisk en liten hæl på, og så var de konjakk-farget, noe som var litt morsomt, siden pappa eeeelsker konjakk! :ler:

Så nå har jeg fiiin kjole, kule støvletter, og så kjøpte jeg masse dill som tilbehør. Nå mangler jeg bare en anledning til å bruke dette her! :sjenert:

Nå er sambo på trening, planen var at jeg skulle begynne å trene selv nå, men neida. Da blir sneglen syk. aaaah!! jaja, det er folk som har det verre enn meg, så jeg skal ikke klage. Jo, bare litt.

*klage klaaaag*

Fordi det er MIN dagbok! :tunge1:

Nei, jeg får se om jeg ikke kan prøve å samle meg litt, slik at jeg kan bli med på å handle inn noe mat til helga.

:vinke:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...