Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Akk så trøtt...frisør kl halv tolv.. :sove: Jeg må kjempe med mine egne katter når de skal ha i seg piller etc, og etterpå har jeg så dårlig samvittighet :tristbla: Apropo bøker så har jeg nettopp kjøpt meg Dan Brown`s "Den digitale festning". Har hørt at den er utrolig dårlig, så jeg går på med godt mot. :ler: Kos deg videre i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke koselig når de firbeinte gir oss en så koselig start på dagen? :ler:

Må foressten bare si at pusen din må være verdens skjønneste! :hjertesmil:

Superallergiske meg kan desverre ikke ha katt, men bikkjer er ålrighte dyr de også. :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friday's har god mat ja! :Nikke::sikle:

Godt det ikke bare er meg som har rare tanker om enkelte typer mat. Jeg klarer f.eks. ikke å spise suppe som ikke er "glatt". Suppe med biter i gir meg nemlig en fornemmelse av å spise....... spy :rodme: Eneste unntak er supper jeg lager selv, da vet jeg nøyaktig hva som er i den og hvor det kommer fra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, pusen din er flink med tabletter. Når vi har gitt vår ormekur bruker vi oralpasta. Da tuller sambo henne inn i et teppe (=ingen sprelling), han holder munnen oppe og jeg spruter hele greia i munnen. Så blir det slitt slafsing og sånt før hun slippes løs og får litt god mat. Det går nå det også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

wuhu, her har det gått unna ja :sjarmor: jeg måtte jo oppdatere meg her inne, kan skjønne ;)

And now it's done! more??? I NEED MORE!! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så gøy med så mange hilsener! :hoppe:

Lille ballerina: Ja, det er ikke bare bare å stå opp tidlig nei, i dag våkna jeg midt i en drøm, og da blir jeg alltid så trøtt langt ut på dagen... Jeg drømte at jeg var skikkelig tissetrengt og at jeg satt på do, men jeg fikk det ikke til. Så våkna jeg, og var supertissetrengt! Måtte sprinte ut på do...:ler:Så nå står kaffekoppen rett under nesa mi her...

Digitale festning har jeg ikke lest, men har lest Da vinchi koden. (Hvem har ikke det, liksom...?) Og så har jeg Angels and Demons liggende, men jeg gidder ikke lese den enda. Vet ikke hvorfor, egentlig...

:klem:

Arkana: øøøøøhh! Suppe=spy?!? :overrasket: Nå kommer jeg til å tenke på det neste gang jeg spiser suppeeee! :sur:

Saeria: Ja, han er filnk med pillene sine, nå er det siste dagen i dag, skal bli godt å slippe å styre med det. Han skal jo ha en og en halv pille, så jeg må drive å dele de i to *stress* Duh! Snaaaaart fredag!!! :-D

@lfa: Hyggelig med besøk, jeg har sett at du har sniklest tidligere :tunge1: Men hvis du er allergisk mot katt, så kan faktisk Bengal være verdt et forsøk. Mange som har katteallergi har fått seg en bengal med godt resultat! *promotere* :klem:

Serox: Mooore?? Skjer ikke så masse her vettu. Jo! Jeg og Ninakanin ble enige om at vi måtte ta en heisann-hoppsanntur til Kr.sand en gang, bare for å treffe dere tre (as in: du, Towelie og Mathias ;)) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn ellers.. Jeg og sambo hadde store planer om å begynne å trene igjen i går. For min del så har jeg ikke vært så flink i det siste...Siste halvannen uke har jeg ikke rikka på fua i det hele tatt. Og før det har det bare vært ca en joggetur i uka...Ikke bra nok. :fy_fy:

Men ble ikke noe trening på meg i går heller, sambo var flink da....:sjenert:

Jeg kjøpte meg heller Shape up...:ler:

Og så kjøpte vi litt nytt kattefor. Før brukte vi Royal Canine, men de ser ut til å ha gått lei av det foret, så vi kjøpte Hills i stedet. Det gikk ned på høykant! De er glade for litt forandringer, merker jeg.

Og så kjøpte jeg en boks med kattsnop som visstnok skulle inneholde cat nip . Spesielt Tigris blir helt mongo av catnip-leker, så det var litt morsomt. Når jeg åpna boksen så begynte Tigris å mjaue, så opp på meg, og snuuuuuste han nedi boksen, og gnei seg opp etter boksen! :ler:

Så la jeg noen godbiter på gulvet, og i stedet for å spise de, så gnei han ansiktet mot bitene, og rulla over de! :hoho:

Så siden han ikke spiste de, henta jeg Tommy, han lukta på de, og spiste med stor fornøyelse. Tror nok han synes de var gode, for for hver bit han tok, så kikket han bort på Tigris og knurra mens han tygga. "Mine! Aaaall mine!! :ler:

Og så fant Tommy ut i går at han kunne hente ei lekemus, legge den ved beina våre, så heiv vi leken for han. Kjempespennede. Tigris har gjort sånn lenge, men Tommy synes det var stas. Kom til bake med musa i munnen, og halen rett opp, kjempestolt! :icon_lol:

Sniglå :hjerte: pusedattene sine....

Men i dag må jeg vel begynne å rydde litt igjen! Skal jo på utstiling i helga, og da kommer foreldrene mine, og så har vi innvitert opp noen koselige skogkattmennesker på pizza etter utstillingen på lørdag :smile:

hmm...Blei mye katt her..unnshjull....Jeg har et lite interessant liv.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jeg kom over masse striper som på en morsom måte forteller litt om hvordan det er å ha katt i hus. Djiisess jeg kjente meg igjen i mange av disse! Skal prøve å legge ut noen av og til....

Denne her sier noe om hvordan jeg har det stort sett hver natt...Sambo takler det ikke, så han hiver de vekk hele tiden...over til meg med andre ord! :icon_lol:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lese Engler og demoner! Jeg synes den var bedre enn da Vinci-koden, utrolig spennende. Har ikke lest Den digitale festning ennå, men jeg håper den også er bra..

:ler: Kattene dine høres nå bare søte ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniklest? Jeg? :plystre:

Næææ... jeg har jo ikke akkurat logget meg ut for og lese... :ler:

Måtte bare følge med på de nusselige pusene...

Så Bengal'ene er allergivennlige? Det hørtes jo positiv ut, bortsett fra det fakta at bikkja hater katter... :roll:

Lykke til med utstillingen i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Da va pengene på vei nedover mot deg :) Du burde lese Engler og Demoner. Den er mye bedre enn Da Vinco koden + at du ikke greier å legge fra deg boken en eneste gang :ler: Leste begge to i sommer + Harry Potter boken.. Deilig lesing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

Jaaa, dere må jo det!! ta en tur ned her altså!! jeg mener, halloooo :ler:

mathias, towelie og jeg er jo superkule ;) hihihi

Og med den humoren du og kaninen har, så tror jeg det ville blitt vondt i min mage etterhvert :hoho:

Catnip er så utrolig kult!! Haha, pusene på kattedop :ler:

Og jammen, hallo, er jo gøy å lese om kattene, så don't stop ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuuusann Sniglå :vinke:

Nå fikk jeg se bilder av puselusken din også, herregud så fin den er :-D

Jeg kjøpte meg heller Shape up... :ler:

Det er en god start skal jeg fortelle deg :ler:

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen! :vinke:

Nå ligger det en halvbløt pusekatt på fanget mitt og vasker seg, Tommy er nydusja og lukter godt! Så for å matche lukta så dusja jeg etterpå og tok meg en runde med Joico! Så da er vi nydusja og lukter godt begge to :ler:

Tipper alle naboene hørte denne kattevasken...Badet har jo god akustikk og i tillegg er det masse rør som sikkert bærer lyden godt...:flau:

Men han er flink da, han mjauer, men han står stort sett i ro, og da går det fort. Stakkars Tigris stod utenfor dusjen og mjaua han også, hva er det du gjør med Tommy, mammaaaa?? :ler:

Så nå skal jeg finne frem lista over alt som jeg må ha med på lørdag, sånn at det er klart. Jeg rekker ikke pakke så masse i morgen, for da er det KG-treff!! :hoppe:

Fikk melding fra Ninakanin: Hun har klart å få flunsa. Timing sier jeg bare. Men altså, hun insisterer på å komme på fredag, uansett! Så vi får krysse fingrene for at det går bra. :tommel:

Men jo, utstillingen ja. Jeg satte meg ned for å sy burpynten i går, det ble bra til slutt, men altså, det er lenge siden jeg har brukt symaskin...:sjenert: Det endte med at jeg sydde litt sånn...oppå hverandre, sånn at det ble bare en klump....Så jeg måtte ta det opp igjen. Men det ble bra til slutt. :Hehe:

Lille Ballerina: Penger er mottatt og pakken sendte jeg i går ;) Jeg kommer til å savne den lille grå boksen der altså! Ta godt vare på den :Nikke:

~Alwa~: Kjekt du stakk innom! :klem: Shape up er en god start ja! Jeg tror jeg hadde antydning til litt høyere puls når jeg leste det, så vi sier det var trening nok for denne gang! :ler:

Tommy er prikkete hele veien ja! Det kan du jo se her:

gallery_6726_69_16325.jpg

Ellers, må jo ha inn en ny stripe! Skal vi seee...Jo! hahaah! Jeg snakket tidligere om Tigris som alltid skal snike vann av glasset mitt? Her har dere en mulig forklaring! :grine2:

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig pusemann! :klem: Så klart skal jeg passe godt på den lille boksen. Den skal være med meg i sykepleierpraksis i vesterålen, og der skal den få bein å gå på :grine2: Nå more kjedelige kvelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, da har jeg funnet ut av timeplanen her, sammen med ei klassevenninne....jeg trodde jeg skulle ha hver dag fra åtte til fire. Men heldigvis så blir fredagene fri! wuhuuu!! :hoppe:

Men likevel, det blir lange dager....

Første uka nå skal vi ha kurs hele dagen, hver dag, og neste uke begynner vi med pasienter.

Så på

Mandag:

Kjeveortopedi (reguleringer og sånnt) fra 8-11

Periodonti (tannkjøttsproblemer og sånnt) fra 13-16

Tirsdag:

Protetikk (kroner, broer, gebiss og sånnt) fra 8-11

Kariologi (hull i tenner og sånnt) fra 13-16

Onsdag:

kirurgi (trekke visdomstenner og sånnt) fra 8-11

Endodonti (rotfyllinger "og sånnt" :ler:) fra 13-16

Torsdag:

Protetikk fra 8-11

Kariologi fra 13-16

Og innimellom alt dette her blir det forelesninger hver dag fra 11.30-12-45-

Så det blir jammen ikke lange pausene...Blir ofte sånn at lunsjen inntas under forelesninger...*sukk* Travelt.

Men! Fredag er friiiii! :danse:

Men da må jeg lese til stor eksamen i uke 50. *sukk*

ushj. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...