Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Sånn!

Da er jeg i det minste edru :ler:

Nå er jeg hjemme igjen. Eller, hjemme og hjemme, jeg er hvertfall i Sandnes. Sambo er på vei opp til Bergen og han ser jeg ikke igjen før om to uker :tristbla:

"sommerferien" er slutt, i morgen begynner alvoret igjen og jeg er klar som et EGG til å ta fatt på det siste året og bli en knakende god tannlege om en 10 mnd tid! :Nikke:

Jeg var jo på utstilling med Pappa for et par helger siden, eller forrige helg..Husker ikke helt.

Uansett, det gikk ganske bra, Theo kom i panel og ble slått av en stygg katt fra å bli Best in show.

Syns det er knallbra jeg, at han er nest finest av alle sammen (i følge dommerene :ler:)

Utstillingen var i Kristiansand, og på vei til hallen kjørte vi forbi utestedet Midnight, kunne ikke annet enn å tenke på Towelie og Seroxata :lol:

Elleeeers...hmm..Det har jo ikke skjedd så masse da. Jeg har jobbet, jobbet oooog jobbet, travelt, men fremdeles kjempegøy :)

Ingen leiligheter som er aktuelle for oss nå, men det dukker nok opp noe snart tenker jeg :)

Tja.

Ikke mye nytt å berette, nei, er det rart en blir dagboklei? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får beholde det ene barnabarnet altså. ;) koselig det. :)

Jaaa!

Mamma klarte til slutt å overbevise Pappa om at "Sjoko", som vi kaller henne, bør få bli hos de :hoppe:

Hun er så N Y D E L I G! :hjerte:

(Det er hun til høyre)

post-6726-1156096978_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Så koselig! Kanskje dere skulle hatt dere en oci?! :plystre:

Tok bilder av noe som jeg kjøpte til Tommy på utstillingen.

Noen synes kanskje det er litt jentete, men det er jo in nå fortiden, at gutter skal ha litt BLING-BLING :ler:

Så jeg falt jo for dette halsbåndet da, hehe, og Tommy ble driiitlekker med det. Det er ikke sånn han kan springe ute med, for det er en vanlig låsemekanisme (må ha en slik som ryker hvis han hekter seg fast i noe), men han kan pynte seg ved spesielle anledninger synes jeg. Bare MÅTTE ha det :lol:

Halsbånd:

gallery_6726_69_12975.jpg

Og med en charms på:

gallery_6726_69_12754.jpg

Skal se om jeg ikke klarer å lure han til å få tatt et bilde av han med det på, hvis han ikke blir for flau :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi hatt penger, ville jeg hatt en oci eller to på flekken! Spørs om Tito hadde likt det. Han er jo vant til å være husets herre. ;)

Sambo er pusemenneske han, så det er ikke rart han smelter.

Stilige halsbånd! Vår pus har nettopp fått et nytt fordi han klarte å få av seg det gamle når han var ute. Han har fått kammohalsbånd. Det er ikke strikk i det, men en annen form for utløsermekanisme som utløses når det blir litt vekt i båndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så kjipt med leiligheten :sur: Men da er det sikkert meningen at dere skal ha en annen en, ja :Nikke:

Menneh... du skriver at du er i Sandnes og at du begynner på skolen imorgen. Er ikke skolen din i Bergen? :klø: Lykke til i alle fall!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Ja, den var kjipern, spesielt siden begge to var skikkelig gira og klar for akkurat den leiligheten. Men det er vel sånn det fungerer...

Skolen begynner i morgen ja, men i form av praksis (som er på den samme klinikken jeg har hatt sommerjobb). Jeg skal få leke skikkelig tannlege i tre uker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lime inn*

:Nikke:

Det ER en superduperfantastisk maskin!

*klemme på Xavia*

Forresten så har vi denne :rosasmil:

Men det står ikke noe om at man kan lage caffe latte eller cappuccino med den? :klø: Det er et must, altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lime inn*

Men det står ikke noe om at man kan lage caffe latte eller cappuccino med den? :klø: Det er et must, altså. :sjenert:

Nei, det er ikke melkeskummer på den modellen der.

Men å varme melk kan gjøres på mange måter utenom. Du kan vispe melk i ei gryte, eller det finnes egne melkeskummegreier å få kjøpt for en billig penge.

Grunnen til at vi ikke kjøpte den med mulighet for melkeskummer var for det første prisen, men også det at vi oftest drikker kaffe uten melk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke melkeskummer på den modellen der.

Men å varme melk kan gjøres på mange måter utenom. Du kan vispe melk i ei gryte, eller det finnes egne melkeskummegreier å få kjøpt for en billig penge.

Grunnen til at vi ikke kjøpte den med mulighet for melkeskummer var for det første prisen, men også det at vi oftest drikker kaffe uten melk. :)

Hah, tror du jeg gidder det liksom. :ler: Nei, må nok ha Xavia sin. Det er jo evt mannen som må betale for den når jeg ønsker meg den til jul. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Skal hilse fra onkel Felix og si at niesen hans er nyyyydelig, og at han er kjempeglad for at hun holdes i familien og ikke sendes bort til skumle mennesker!!! :hoppe:

Du vet jo hvor lite mamma liker kattene mine.. Vel, i går hang de ut vinduet begge to og ønsket henne velkommen. Gjett hvem som smeltet... "Jeg er nødt å komme innom og hilse på dem i dag, de var jo så morsomme, hihi!!"

Endelig litt ocikatt i mamma :danse:

men det svinger vel snart ;)

jaja, jeg elsker dem jo over alt på jooooord :hoppe:

gleder meg til du kommer til bergen igjen, har vært tomt her uten deg!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, tror du jeg gidder det liksom. :ler: Nei, må nok ha Xavia sin.

Det er innmari greit med den melkeskummer dingsen på maskinen. :Nikke: Vi drakk ikke så mye kaffe med melk før, men nå lager vi ofte latte og cappuchino. De blir seriøst like gode som på ethver kaffebar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var det skolestart på deg. Det blir vel bare å fortsette i samme tralten som da du hadde sommerjobb det? Men nå får du vel kanskje ikke betalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det skolestart på deg. Det blir vel bare å fortsette i samme tralten som da du hadde sommerjobb det? Men nå får du vel kanskje ikke betalt?

Jepp, der sa du det. Det går i mye det samme, bare uten lønn :ler:

Jeg gjør litt mer spennende ting da, litt mer behandlinger og ikke så mye av de vanlige undersøkelsene :)

Første dag er over, merket ikke mye forskjell på i dag og sommerjobb da, annet enn at det var lite å gjøre. Alle skulle jo på skolen i dag, og da blir ikke tannlegen prioritert. Forståelig nok :)

Vi skal skrive en rapport i forbindelse med praksisstudiet, tenkte å være flink jente og gjøre meg ferdig med den i dag, siden jeg allerede har vært der to mnd liksom ;)

Og så har jeg endelig fått studielån! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, det er gøy å skrive rapport!

Jeg elsker å lage det fint til i word, med masse tekstbokser og bilder (Jeg var paparazzi på klinikken i dag :lol:) og kule skrifttyper :-D

Men det tok lenger tid enn jeg trodde, jeg har bare fått svart på en brøkdel av alle de spørsmålene som skal besvares!!

Lurer på om jeg begynner å bli forkjøla! :sjokkert:

Er hoven og sår bak i halsen, rød er jeg også når jeg speiler meg langt baki der! Dette har jeg jo IKKE tid til!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...