Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Lykke til Sniglå! Håper dere får den. :-D

Tooosen takk :)

Krysser alt jeg har av lemmer og fingrer. Håper bare jeg får sove denne uka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Hei hei Sniglå! Jeg får oppdatere meg i dagboka di etter jeg har kommet hjem fra akutt tannlegetime som er nå snart. :(

Den tanna jeg rotfylte for en tid tilbake verker.... Eller ikke tanna, men tannkjøttet rundt. Er så redd for at nå er det noe himla krøll på gang. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: Heldigvis var det ikke noe skummelt med tanna di! (Smugleste litt i dagboka di ;))

Tusen takk for lykkeønskninger Saeria, Linn3c og Ephemera!

Det har blitt lagt ut bud på leiligheten allerede ser jeg, 20 000 under takst. Men nå er siiiikkert budrundene i gang! :hoppe:

Deilig å ha noen års medlemsskap i boligbyggelaget, vi kan bare sitte på sidelinjen og se at folk kniver som gale om leiligheten, og når den er solgt kan vi bare si: Hahaaa! Takk for strevet med budgivingen, vi tar den nå, vi! :sjarmor:

Men det er jo nerver i høyspenn her også da, vi vet jo ikke før på torsdag om det er noen med flere år på ryggen som også vil ha leiligheten...

Tok meg selv i å drømme meg bort på jobb i dag, kontoret mitt er på andre siden av fjorden, og jeg kan se leiligheten "vår" i fra vinduet.... *sukk*

Jaja, men sånn ellers går det bra på jobb og sånnt. Begynner å få rutine på saker og ting nå, og så har jeg jo alltid så kjekke pasienter :-D

Lurer på om jeg skal ta meg en liten høneblund, ble litt seint i går, og kjenner jeg er småtrøtt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håoli makkaråoni!

Leiligheten er solgt!

En smule over takst, men likevel slik at vi vil prøve å ta den på forkjøpsretten!

:overrasket:

:hoppe:

Da får vi bare krysse alt vi har av fingrer og tær og håpe på at det ikke er noen med mer enn 5års medlemsskap!

Hvis vi får den, HVIS vi får den, jeg kommer til å føle meg litt rotten, men samtidig litt sånn "æddabædda" :ler: Jeg har fulgt med på budrunden i hele dag på nett, og det har mest sannsynligvis bare vært to som har bydd og bydd, og de har nok hatt veeeeldig lyst på leiligheten, for de har bare gått opp 5000 for hver gang, liksom. Det bar tydelig preg av at de tøyde strikken så laaaangt, så langt.

Stakkars folk (kanskje), sitter der nå og er dødshappi og sliten etter budrunder i hele dag, så kommer vi på torsdag og bare: Ah! Tuuusen takk! :ler:

Jaja, får bare vente å se.

NÅ kommer jeg hvertfall til å klare å sove de neste to nettene. Jaaaada... :roll:

Men sånn ellers, når den verste budgivningen stod på tok jeg meg en joggetur. For å prøve å tenke på noe annet, dette er tredje joggeturen siden for tja...6mnd siden?

Kjenner stor fremgang allerede, og det er deilig deilig å komme i gang med treninga igjen :-D

:dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Budrunder er spennende! Håper dere får leiligheten! (Hint: Hadde vært gøy å få se link til herligheten, på PM kanskje.... :sjenert: ??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budrunder er spennende! Håper dere får leiligheten! (Hint: Hadde vært gøy å få se link til herligheten, på PM kanskje.... :sjenert: ??)

PM er sendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så spennende! :-D

Jeg har vært med å tatt en leilighet fra noen på forkjøpsrett før, jeg :ler: Og de hadde lagt inn et høyt bud den gangen for å "sikre seg den" liksom. Men nåååå nei... De ble visst veldig lei seg da... :sjenert:

Håper det ordner seg for dere!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin leielighet altså, skjønner godt at du har lyst på den. :tommelsmil:

Skal krysse fingre og tær for at dere får leiligheten på torsdag!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...