Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Skulle ønske jeg kunne hatt et slikt lite nøste. Men da ville det nok blitt sjalusi (hunden) og rennende øyne (mannen).

De var helt nyyydelige :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jaaaa, ikke sant de var skjønne??! :hjerte:

Mye tyder på at det er to jenter også :-D

Jah!

Første dag på jobb. Var på plass ti på åtte og måtte låne klær, det er visst en litt vimsete overtannlege her, så han hadde ikke planlagt noe klær til meg. Men det ordnet seg, slapp hvertfall å gå naken ;)

Så var det rett på sak, første pasient kvart over åtte, og så kom de på løpende bånd, hele ti pasienter har jeg hatt (og jeg som pleier å ha maks 4 til dagen i Bergen :roll:) Så jeg har fått sett på maaange små barnetenner i dag. Borret og lagt fylling har jeg også *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, stakkars, får skikkelig vondt av henne! Kan forestille meg at det er særs ubehagelig å måtte gå igjennom så mange rotfyllinger og styr!

Jeg stortrives på jobb! Føler meg skikkelig voksen :Hehe:

Jeg har til nå stort sett bare hatt en haug med småfolk (altså ca 5-13 år), men alle sammen er så søte og snille. Så det går greit, noen gaper bare du sier hei, mens andre må til å hjelpe meg med å speile tennene. Men jeg får nå sett på de alle sammen.

Og ikke minst lærerikt!

Før sommeren nå så hadde vi to barnepasienter en gang i uken, og nå har jeg opp mot ti stykker på en dag!! Føler jeg på to dager har lært mer enn jeg har det siste halve året! :ler:

Men er litt trøtt da...Sovna visst på sofaen i sted og våkna kvart på ni...Nå er jeg selvfølgelig IKKE trøtt. Ettermiddagshvil burde vært forbudt...:sjenert:

Og miljøet, ja! Det er topp. Bare masse ok folk! Tannlegen ser jeg ikke så mye til, for han har det kjempetravelt nå som han er alene, så han har nesten ikke til til matpause en gang. Men neste uke kommer det en tannlege til, da kan jeg fordele masinga mi på to :ler:

Og puseungene vokser og vokser, de hadde visst lagt på seg over 20gram på et døgn!!

Skal reise ned på sørlandet og besøke de i helga, gleder meeeg! :hoppe:

Et bilde fra i dag, de koser seg i melkebaren, som Mamma kaller det, de er jo bare to stykker derfor kan de velge og vrake mellom en haug med pupper :ler:

post-6726-1151440772_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det var siste gang jeg spøker og ler av deeet. Lover! kors på halsen! :ler:

Nei, jeg må vel legge meg. Er jo ikke trøtt i det hele tatt, og kattene har tatt livet med ro i hele dag. Kjenner jeg de rett så de klikker i vinkel og får raptus nå når jeg pusser tennene :roll:

Får bare knipe igjen øyne og ører og håpe på at jeg sovner til slutt.

Og så kommer kanskje sambo i morgen allerede!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...