Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: FERDIIIIG!!! :hoppe: :hoppe:

Og det gikk kjempebra! Deilig! Svarte på alle opppgaver og fikk tid til å tenke og å lese gjennom alt, og ferdig en HEL time før :Hehe:

Nå er det sommerferieeeee (I to dager :hoho:)

Jeg var jo helt fjern når jeg gikk hjem fra eksamenslokalet, tenkte at jeg skulle gå innom butikken og kjøpe middag eller noe godt til i kveld. Men jeg var så fjern så jeg gikk bare der og sulla og tenkte bare på at nå var jeg endelig ferdig for denne omgang, så når jeg kom ut og kikka oppi prixposen så hadde jeg kjøpt:

- 1 agurk

- 1 mr. Lee

:hoho:

Jeg har jo ikke lyst på nudler en gang, og HVA skal jeg med en agurk? :klø:

Jaja, i kveld skal jeg baaaare slappe av og IKKE tenke på den teite eksamenen jeg hadde på tirsdag, den skal ikke få ødelegge lykkerusen over en vellykket eksamen i dag, og at det var den siste :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Agurken kan du kutte i skiver og legge over hele ansiktet og slappe av en god halvtime. :tommelsmil:

De nudlene får du spare til en annen gang når du har dårlig råd og ikke råd til middag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Tusen takk!

:hoppe: Endelig la du fra det et lite spor! Jeg har sett du har sneket rundt her lenge :ler:

:sjenert: Jeg er så sjeneeert skjønner du...

Så herlig at det gikk bra på eksamen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Venter i spenning på når Mrs. Potter skal stå frem i min bok også :ler:

Masse gratulerer, Sniglus! Skal du være alene hjemme, sier du? Agurker kan jo brukes til så mangt.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter
Venter i spenning på når Mrs. Potter skal stå frem i min bok også :ler:

Jeg er avslørt som snikleser skjønner jeg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg er avslørt som snikleser skjønner jeg.... ;)

Du er ikke bare avslørt, du har sågar vært et eget diskusjonstema der inne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Du er ikke bare avslørt, du har sågar vært et eget diskusjonstema der inne. :ler:

:overrasket:

*løper inn i dagboka til Pheps*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ingen får lov til å være sjenerte her ser du :fy_fy:

Da er jeg pakket og klar til i morgen, da bærer det hjem til gode gamle byen Sandnes og så skal jeg være der i nesten tre mnd!! Så jeg har så og si pakket hele klesskapet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, haha, agurken ligger i kjøleskapet, og der skal den bli liggende hvis det var det du lurte på :tunge1:

Ellers så reiser han ned sammen med meg, men drar opp til Bergen igjen på mandag for å jobbe. Men så har han snart ferie, og så er jobben litt fleksibel slik at han kan jobbe en del sørover også. Så jeg slipper nå hvertfall å være mutters alene i 3 mnd. Heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Riktig god tur hjem og håper du vil trives i sommerjobben din. :kose:

Også gleder jeg meg til å høre om kattungene til Josefine. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettilgang får jeg, Linn ;) Hadde ikke klart meg uten :ler:

JEG HAR BLITT BESTEMOOOOR! :legrine:

På vei hjem fra Bergen ringte foreldrene mine og kunne fortelle om to prikkebabyer som ble født i nitiden i dag tidlig.

Og så nusselige! :hjerter_rundt:

Jeg skal vise dere noen bilder, men så må jeg løpe, sitter jo i familieselskap her. Måtte bare vise dere de to skjønnassene. Mine barnebarn. :tunge1:

gallery_6726_69_11005.jpg

Og her passer mor på at de ikke blir tatt for langt vekk ;)

gallery_6726_69_97330.jpg

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...