Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
kvannto kosta...Eeeh...kvantum...hvor mye? Kosta? penger?

Den kosta noen kvantum med penger...Men er vel verdt det :ler:

Jeg sier som plenkrutt-reklamen hjemme i sandnes:

"DÆ LOKTA' OG DÆ VIRKA!"

:hoho:

Men jau, ca 300-400 for liten flaske, og 400-500 for stooor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Hehe:

Jadda, bare litt påvirket av Ninakanin og @lfa, jeg måtte bare ta den testen jeg også. Vurderte å ikke gjøre det, tenk hvis testen kom frem til at jeg ikke passet som tannlege!? Fem år utdanning til noe som jeg ikke passer til? :overrasket:

Men her er resultatet da, det er nesten ekkelt hvordan det stemmer med min personlighet!

Din typekode: ISFJ

"Fokus på at prioritere opgaverne afhængig af de personlige behov"

ISFJ-typer er ofte private, loyale og omsorgsfulde personer, der virker beskedne og ligetil. Deres talent ligger i at sørge for, at alt er tilrettelagt, så andre omkring dem kan nå deres mål. Det er ofte dem, som af sig selv tilbyder at hjælpe andre, når de fornemmer, at der er brug for hjælp, og de er ofte bedre til at fornemme andres behov før deres egne. De er ofte venlige og forstående personer, der forsøger at undgå konfrontationer og konflikter.

For ISFJer er det derfor vigtigt, at organisationen eller virksomheden er struktureret og velorganiseret, så der kan skabes trygge rammer omkring udførelsen af arbejdet. Man ser derfor ofte denne type være velfungerende i hierarkiske organisationer. Ofte vil man finde ISFJer i job, hvor de kan bruge deres loyalitet, respekt for traditioner og evne til samvittighedsfuldt at støtte andre personer. Ofte er de beskæftiget som:

undervisere

sygeplejeområdet (hvor der er mulighed for megen patientkontakt)

assistenter

bibliotekarer

socialrådgivere

personlig service

Ellers burde jeg kanskje ha vært litt flinkere med lesinga i dag, men pyttsann. Føler egentlig jeg har ganske god kontroll. Så vi får se. I morgen begynner jeg på fag nummer to. Det er visst den delen folk stryker på. Det er litt tett egentlig, for vi får to spørsmål. TO stk. Som egentlig ikke er et spørsmål. Det er bare en setning. For eksempel: Pulpitt. Etiologi og patogenese.

Punktum.

Ikke spander et spørsmålstegn, liksom!

:ler:

Så skal vi liksom skrive oss ihjel på oppgavene. Pes.

Liker konkrete spørsmål, ikke sånne hvor du kan skrive ordrett fra boka side opp og side ned. :roll:

Jajaaaa

Nå kommer vel sambo dinglendes hjem snart, så får vi se om skravla går i ett som den pleier når han er litt på en snurr :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo det vi sier, du er kjempedyktig! :klem:

Synes foressten pulpitt var et morsomt ord... :ler:

Jatta... enkel humor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulpitt er betennelse i pulpa. Pulpa er der som nervene i tanna ligger.

På engelsk betyr pulpa pulp.

Okei, så toppen av dårlig og tørr humor finner du på skolen, de som er rotfyllingsspesialister har faktisk en artikkel som de bruker mye, som heter ingenting annet en Pulp fiction.

Hallloooo....:klaske:

Men jo, pulpitt er et ganske morsomt ord ja, når du sier det :ler: Pulpitt, pulpatt.

Og da sier vi takk til Sniglå, thank you and goodnight. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg:

--> Stått opp

--> Spist frokost

--> Lest

--> Spist lunsj

--> Lest

--> Spist middag

--> Leser enda.

Flinkere i dag synes jeg, men så er dette faget myyye kjekkere enn det jeg leste på i går :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hoppe:

(Nå legger jeg meg snart, skal bare se hvordan de to pilotene som ble skutt på klarte å lande uten hydraulikken først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...