Sniglå Skrevet 10. juli 2006 #2781 Del Skrevet 10. juli 2006 Jo, så lenge jeg får ting og tang til. Men hvis det kommer noe som jeg ikke har peiling på, eller at det skjer noe som ikke skal skje. Daaa spørs det om det blir noe kick. Kick in the ass, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juli 2006 #2782 Del Skrevet 10. juli 2006 Bra du har slutta å nyse melketenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. juli 2006 #2783 Del Skrevet 10. juli 2006 Wow, tannlege Sniglå. Må være litt tøft å være alene også, selv om det er litt skummelt. Du er flink du! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. juli 2006 #2784 Del Skrevet 10. juli 2006 Kuult!! Men er det noen som takler det, så er det vel du! Kjempeflink, er du.... Kommer hjem en tur til helgen, kanskje vi kan si hallohallo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. juli 2006 #2785 Del Skrevet 10. juli 2006 Fju! Da var denne dagen unnagjort, og det gikk bra heldigvis. Jeg har altså borret et par tre tenner med karies helt inn til nerven (som sikkert må trekkes senere), skylt og lagt inn antibiotika til en som har trukket en visdomstann og hatt smerter, pluss et lass med undersøkelser Var travelt, men gøy. Og så er visst tannlegen sykemeldt hele uka, så nå blir det texas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. juli 2006 #2786 Del Skrevet 10. juli 2006 Kommer hjem en tur til helgen, kanskje vi kan si hallohallo da? ← Neeei, i helga skal jeg til Sørlandet, oppdretter til Theo kommer på besøk... hvor lenge skal du være hjemme da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. juli 2006 #2787 Del Skrevet 10. juli 2006 Neeei, i helga skal jeg til Sørlandet, oppdretter til Theo kommer på besøk... hvor lenge skal du være hjemme da? ← Meg og M kjører vel bilen til mamma hjem på lørdagen tenker jeg, eller kanskje på fredag. Så drar vel meg og mamma til mandal ganske fort, sikkert på mandag! Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. juli 2006 #2788 Del Skrevet 10. juli 2006 Ja, typisk typisk. Hmpf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. juli 2006 #2789 Del Skrevet 10. juli 2006 Men hvis vi reiser en dag senere, så.. Eller jeg kan jo gi en lyd når jeg kommer hjem? Eller hvis du skal til Feda helgen etter, så kan jeg kanskje komme på besøk fra Mandal? Og hilse på Felix sine onkel-barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juli 2006 #2790 Del Skrevet 10. juli 2006 Du som er så flink, klarer deg fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. juli 2006 #2791 Del Skrevet 10. juli 2006 Flinke Sniglå som greier seg fint alene. Jeg skal på tannlegebesøk i morgen... har aua tanna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juli 2006 #2792 Del Skrevet 10. juli 2006 Flinke tannlege-sniglå! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. juli 2006 #2793 Del Skrevet 10. juli 2006 Flinke tannlege-sniglå! :-D ← Flinkis er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. juli 2006 #2794 Del Skrevet 11. juli 2006 Så søte dere er som har sånn tiltro til meg I dag var det ikke så mye akutt da, så det var en rolig dag. Fikk lagt noen planlagte fyllinger på ei lita jente. Stakkars, hun var SÅ tøff, jeg fikk borre i vei og hun hadde hele kontrollen med at når hun tok opp hånden så stoppet vi. Så plutselig ville hun ikke mer. Begynte og grine og sa at nå ville hun hjem. Stakkars. 6 år, ikke bare bare. Så fikk hun se i speilet og jeg viste henne tennene og hullet og forklarte at nedi der var det massevis av kariuser og baktuser, så fikk jeg gjøre det rent med et håndinstrument. Hun ble skikkelig engasjert til slutt og fulgte nøye med på hva jeg gjorde i speilet. Og hun syntes fyllingen ble riktig få fin etterpå Kjekt når en får til sånne småting Og i dag har vi lagt inn bud på leiligheeeet! Det skal stå til i morgen klokka 12, så det blir spennende å se om selger godtar det. Det er 50 000 under takst så det spørs egentlig. Men det var bare tre interesserte på lista, og ingen hadde lagt inn bud etter visning på søndag. *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. juli 2006 #2795 Del Skrevet 11. juli 2006 *Håper med deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 11. juli 2006 #2796 Del Skrevet 11. juli 2006 haha! jeg trodde det var sniglå som hadde borret to/tre tenner og fått antibiotika OG trukket tenner -før jeg skjønte at det var sniglå som VAR tannlegen! Flinke jenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. juli 2006 #2797 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Kjekt med nye fjes i dagboka! :-D Nå har vi bestilt tur til Stockholm i tre netter!!! Endret 11. juli 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 11. juli 2006 #2798 Del Skrevet 11. juli 2006 Det må jeg forresten vise dere! Fikk mail av mamma i dag, Oliver (som i: husets høvding) er nå inne på soverommet sammen med Josefine og kattungene. Og han er visst sååå snill; vasker, passer på og koser med både mor og barn Hva er den greia med at mannfolk + babyer = ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. juli 2006 #2799 Del Skrevet 11. juli 2006 Så nydelig stefar/onkel da. Tar godt vare på de små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. juli 2006 #2800 Del Skrevet 11. juli 2006 Så nyyyydelig bilde! Håpar på leilghet for deg og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg