Gjest mela Skrevet 16. juni 2006 #2601 Del Skrevet 16. juni 2006 Grattis med overstått eksamen! :-D Håper det går bra med Theo, stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. juni 2006 #2602 Del Skrevet 16. juni 2006 Karaoke Gratulerer med overstått eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #2603 Del Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer så mye med overstått eksamen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #2604 Del Skrevet 17. juni 2006 Heilo Eg sko bare sei eg e glad i deg! Og så sko eg sei at Mikke vokse dritfort, og det hadde vært kjempekos om du ville komma innom og sei hei litt i dag kanskje? Eg kjede meg nemlig, min kjære e på Sotra og flytte grus... Jippiiii Eg e faktisk aleina nesten kver dag, for M jobbe så mye itte an va ferdig med eksamen, og før eksamen såg eg an ennå mindre for det va sånn gruppearbeid-drit... Og Mikke e jo liten tass, så eg sitte her og KGfisere meg te eg får vondt i auene. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen eg sko bare sei at eg e superduperglad i deg og glede meg te i sommer, bare for då kan eg kanskje se deg pittelitt hvis eg spore deg opp på sørlandet eller i sandnes God klem fra Kaninå di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. juni 2006 #2605 Del Skrevet 17. juni 2006 Heia snuppelurene mine Nå har jeg nettopp hatt en aldri så liten lesepause, og den ble brukt til noe så fornuftig å støvsuge sofaen. Sollyset falt nemlig rett på den, og alle kattehårene lyste opp som en annen stjernehimmel Sambo har reist, han skulle i bursdag i dag, så nå har jeg hele kvelden for meg selv. Skulle så gjerne ha tatt turen bort til den kaninen med hunden, kattene og fiskene, men æsjh altså... Jeg har en hel haug med dritt som jeg må gå igjennom i kveld...Eksamenen vi skal ha på tirsdag er den verste av de alle og den er en sånn itegrert drit, så jeg må lese på to fag.... Så i dag må jeg lese på det ene, og i morgen og på mandag det andre faget, pluss repetisjon. Og det er litt knapp tid... Men, jeg tar meg helt sikkert noen pauser innimellom, så det blir kanskje litt msn og KG på meg? Og du, Ninakanin! Sambo kjøpte den der Shisjeidodeido tingen som du hadde, husker du den kremen som du sa var helt så sssswhhoooshh på lårene? Og jeg trodde du bare overdrev, men hallo! Jeg smørte meg for 10 minutter siden, og enda kjenner jeg at lårene og rompa er iskald!! Cellulitteeeeeerrr døøøøø!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. juni 2006 #2606 Del Skrevet 17. juni 2006 Årh! Jeg gleder meg sånn til jeg er ferdig, for da skal jeg lese masse bøker, sånn kjekke bøker som jeg har kjøpt for lenge siden og som nå bare støver ned i bokhylla!! Måtte bare si det. *finne frem de kjedelige bøkene igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #2607 Del Skrevet 17. juni 2006 Skulle så gjerne ha tatt turen bort til den kaninen med hunden, kattene og fiskene, men æsjh altså... Jeg har en hel haug med dritt som jeg må gå igjennom i kveld...Eksamenen vi skal ha på tirsdag er den verste av de alle og den er en sånn itegrert drit, så jeg må lese på to fag.... Så i dag må jeg lese på det ene, og i morgen og på mandag det andre faget, pluss repetisjon. Og det er litt knapp tid... forstår det, elskling!!!!!! Men, jeg tar meg helt sikkert noen pauser innimellom, så det blir kanskje litt msn og KG på meg? Og du, Ninakanin! Sambo kjøpte den der Shisjeidodeido tingen som du hadde, husker du den kremen som du sa var helt så sssswhhoooshh på lårene? Og jeg trodde du bare overdrev, men hallo! Jeg smørte meg for 10 minutter siden, og enda kjenner jeg at lårene og rompa er iskald!! Cellulitteeeeeerrr døøøøø!! Åh håhå neida du, jeg vet jeg overdriver mye, men den der greia der er helt sinnsyk!!!! Du kjenner "her har det skjedd nogeeeee"!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2006 #2608 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvilken Shiseidodeidoting? Jeg har en Biotherm som fikk topp score i Woman, men den deidoen høres myyyye bedre ut! *Smiske seg til tips* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #2609 Del Skrevet 17. juni 2006 hehe ouuuuh yess, den er helt utrolig!! Shiseido..eh...haha husker ikke Men sniglå: Husk å ta kremen i hendene først og lukt på den, for da setter visst det igang noe greier fra innsiden pga aromaen eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. juni 2006 #2610 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, jeg klarer ikke lukte på den, for jeg sliter meg å bestemme meg for om den lukter, eukalyptus, appelsin, kaffe eller lakris. For jeg tror den lukter all of the above på en gang nemmelig. Og da blir det litt overload hos meg. Den er helt fantastisk, ser forskjell også!! Skalviseee... Body Creator Aromatic Sculpting Gel - Anti-Cellulite Ikke så rart vi ikke husker hva den heter, nai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #2611 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, jeg klarer ikke lukte på den, for jeg sliter meg å bestemme meg for om den lukter, eukalyptus, appelsin, kaffe eller lakris. For jeg tror den lukter all of the above på en gang nemmelig. Og da blir det litt overload hos meg. Den er helt fantastisk, ser forskjell også!! Skalviseee... Body Creator Aromatic Sculpting Gel - Anti-Cellulite Ikke så rart vi ikke husker hva den heter, nai! ← Ouh, der er helten min Den er så fin den der altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. juni 2006 #2612 Del Skrevet 17. juni 2006 Dere har sett "Fuglene"? Nå er det en hel flokk med fugler på utsiden her, ikke måker og kråker, men noen små sorte/brune/grå noen som lager AKKURAT den samme ekle lyden som de lager i filmen!!! Kattene har det gøy, de har god underholdning, men det var rett og slett litt ekkelt for min del!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #2613 Del Skrevet 17. juni 2006 Dere har sett "Fuglene"? Nå er det en hel flokk med fugler på utsiden her, ikke måker og kråker, men noen små sorte/brune/grå noen som lager AKKURAT den samme ekle lyden som de lager i filmen!!! Kattene har det gøy, de har god underholdning, men det var rett og slett litt ekkelt for min del!! :hår: ← det er en flokk med STÆR, og de lager MASSE bråk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. juni 2006 #2614 Del Skrevet 17. juni 2006 Stær?! Ingen grønne hvertfall, det er jo de som er farlige. Det var bra. Phju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #2615 Del Skrevet 17. juni 2006 Stær?! Ingen grønne hvertfall, det er jo de som er farlige. Det var bra. Phju. ← ja, og grå stær. Nei de er snille, bare maser noe JÆKLI!!! Og flakser mye. Og vipper litt når de går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. juni 2006 #2616 Del Skrevet 17. juni 2006 Jaja, så lenge de ikke begynner å kakke ned veggene i leiligheten kan de ha hvilken som helst farge og vippe-gå så mye de vil for min del. Nei, nå har jeg pugga tre av punktene på lista...Da har jeg bare...13 punkter igjen. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #2617 Del Skrevet 17. juni 2006 Jaja, så lenge de ikke begynner å kakke ned veggene i leiligheten kan de ha hvilken som helst farge og vippe-gå så mye de vil for min del. Nei, nå har jeg pugga tre av punktene på lista...Da har jeg bare...13 punkter igjen. *sukk* ← Du er så flink!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2006 #2618 Del Skrevet 17. juni 2006 Takk! Da skal jeg se til å prøve den, når min er tom. Quanto costa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 17. juni 2006 #2619 Del Skrevet 17. juni 2006 kvannto kosta...Eeeh...kvantum...hvor mye? Kosta? penger? Den kosta noen kvantum med penger...Men er vel verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2006 #2620 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Bingo! Mye kvantum? 3-4-500? Endret 17. juni 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg