Sniglå Skrevet 14. juni 2006 #2581 Del Skrevet 14. juni 2006 Jaaaa, det var helt utrolig hva det gjorde for motivasjonen! Fargen var pøøøfekt, og pusekatten la jeg merke til med en gang, etter jeg var ferdig å juble over snopet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #2582 Del Skrevet 14. juni 2006 Så bra! :-D Selvfølgelig visste jeg at du måtte ha salt og søtt om hverandre -det er jo slik jeg gjør det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 #2583 Del Skrevet 15. juni 2006 Heeeeeei! *Føle seg oversett og labbar ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. juni 2006 #2584 Del Skrevet 15. juni 2006 Heeeeeei! ← HEI LINN3C!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. juni 2006 #2585 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Ja, nå ligger det 1stk balleløs Theo på fanget mitt og småskjelver. Dakkar liteeeeen. Han mjauet med en utrolig lys stemme da jeg traff han etter det var gjort, ingen tvil om at han er blitt kastrert nei! Og da vi kom hjem så sjanglet han rundt litt i leiligheten og prøvde å finne seg en passende plass å ligge på, så kastet han opp litt (bare slim) for så å legge seg på fanget mitt. Tommy er så søt, han merker at Theo ikke er helt frisk enda, så han er borte og snuser litt på han av og til, og ser opp på meg med et spørrende blikk. Hva er det med Theo? Er han syk? Hvorfor ligger han bare der? Nå lager sambo middag, for jeg har ikke hjerte til å flytte meg, stakkars koseklumpen må jo få ligge på fanget mitt I morgen er det første eksamen! Endret 15. juni 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2006 #2586 Del Skrevet 15. juni 2006 Husker godt hvordan det var etter vi hadde kastrert Tito. Han var så pjusk og ør. Mjauet med lys stemme, var groggy og rakk ikke engang frem til kassen da han måtte tisse. Sambo hadde enda mer vondt av pusen. Skulle nesten tro at det var han selv som hadde blitt kastrert. Men det går heldigvis ganske fort over. Plutselig er pusefnotten din pigg igjen. Han får ha god bedring hvertfall. Det tror jeg Sniglå klarer å sørge for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. juni 2006 #2587 Del Skrevet 15. juni 2006 Dakkar lille Theo. Er litt glad for at Truly Scrumptious ble sterilisert før vi fikk henne, det er ikke noe moro å se sine små gullklumper dårlige. Lykke til på eksamen i morgen, du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. juni 2006 #2588 Del Skrevet 15. juni 2006 Hihi, visste at det hjalp å klaga litt Dakals pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. juni 2006 #2589 Del Skrevet 15. juni 2006 stakar Theo!! Og lykke til i morgen, din knall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juni 2006 #2590 Del Skrevet 15. juni 2006 Eksamen i morgen? Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #2591 Del Skrevet 15. juni 2006 Massevis lykke til!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juni 2006 #2592 Del Skrevet 15. juni 2006 Lykke til på eksamen i morgen!!! Så flink som du er, går det helt sikkert kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. juni 2006 #2593 Del Skrevet 15. juni 2006 Mhm, for Sniglå kan alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. juni 2006 #2594 Del Skrevet 16. juni 2006 Lykke til i dag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2006 #2595 Del Skrevet 16. juni 2006 Jai tenka på dai!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. juni 2006 #2596 Del Skrevet 16. juni 2006 One down, two to go... Takk for lykkeønskninger, det gikk helt greit i dag, jeg er sikker på at jeg står men om det blir med glans, det tviler jeg på Jeg følte meg skikkelig nerd i dag, eksamen var ikke før klokka ett, og presis klokka åtte satt jeg på lesesalen, mutters alene og repeterte... Men sånn ellers, Theo er frisk og fin, han sjanglet rundt her i hele går, kasta opp en gang, men det var det. Eneste jeg ser til det nå er at han ikke setter seg skikkelig ned på rompa når han setter seg, holder litt igjen liksom. Dakkaaaar... Og! I dag skal jeg få taco til middag (eller karaoke som mamma kaller det, hun klarer aldri å huske hva det heter. Vanskelig med "nye" ord, vettu ) Og så en ting til, det var LITTEGRANNE surt i dag...Gamleklassen min hadde hatt siste eksamen og satt i sola spilte "it's a beautiful day" på full guff og drakk sjampis. Æsj, det kunne vært meg da, men å måtte jeg bare ta et år med den dumme forskningen (som jeg fikk heller lite igjen for, når jeg tenker etter...) Jajaaaa....I det minste så er jeg en av de eldste på skolen nå da, en av de som alle ser opp til Nuh: lese litt på gebisser og sånnt drit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #2597 Del Skrevet 16. juni 2006 Gratulerer med vel overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2006 #2598 Del Skrevet 16. juni 2006 Gratulerer med overstått eksamen. Ikke slit deg helt ut i helga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2006 #2599 Del Skrevet 16. juni 2006 Grattis med vel overstått! :-D Karaoke? Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. juni 2006 #2600 Del Skrevet 16. juni 2006 Hehe, ja, når vi planlegger hva vi skal spise hjemme hos fossilene, så er det sånn:Skal vi ha sånn...eeeh..hva heter det..Sånn..KARAKOKE! Mødre. Nå har jeg sovet littegrann...Trenger jeg å si at det var deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg