Gå til innhold

Hellums kro


Gnå

Anbefalte innlegg

"Hellums kro" har premiere denne uken. Flere som skal se? Hva synes dere?

Selv synes jeg det var en veldig god start. Elsker Bjarte i utgangspunktet, og synes humoren hans kommer frem i serien også. Og det var gøy å se Gine C. Knudsen i en komedie. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble skuffet. Hadde gledet meg ettersom serien er spilt inn i nabolaget her (luftet bikkja forbi den tidligere i dag) samt at jeg liker skuespillerene. Har sett 1 episode, og det fristet ikke å se den andre som også ligger ute. 

Anonymkode: e9951...875

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de to første episodene, men ble ikke imponert. For mange "rare" scener jeg ikke skjønte humoren med. Ble også provosert av Eiduns tåpeligheter. Faktisk så mye at jeg ikke gidder å se mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nevian skrev:

Har sett de to første episodene, men ble ikke imponert. For mange "rare" scener jeg ikke skjønte humoren med. Ble også provosert av Eiduns tåpeligheter. Faktisk så mye at jeg ikke gidder å se mer.

Ja, dette var noe tåpelig oppgulp. Bjarte har ikke gjort noe morsomt siden Ringenes Herre-sketsjen med Magnussen.

Anonymkode: 9c581...496

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. Presten var bra, digger Bjarte der. 

Anonymkode: 43ea1...913

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig serie, så første episode og kommer ikke til å se mer. Lite nytt og forutsigbare "morsomheter".

Anonymkode: 1cb61...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte første episode mer enn episode 2. Men syns foreløpig Presten var en mye morsommere serie. Liker Bjarte

Anonymkode: 684e3...458

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det. Likte det enda bedre når jeg såg reprisen dagen etter. Må bli litt vant med folkene for å forstå "dem".

Anonymkode: 74242...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var dårlige greier. Jeg hadde gledet meg og hadde troen på noe bra etter å ha sett forhåndsomtale og trailere, men slo av halvveis i 2.episode. 
Her syns jeg det var utrolig mye slett skuespill, mange merkelige scener der de tværer ut poeng som ikke er der. For eksempel scenen ved premieskapet der Bjarte og ho servitøren med hallingdialekt står i det som fortoner seg som en hel evighet uten noe poeng i det hele tatt. Da ropte jeg høyt til TV'n....uten at det hjalp nevneverdig. 
Det samme med scenen inne på kontoret til sjefen. En altfor lang seanse med merkelig dialog og påtatte ansiktsuttrykk. 

Dette kan du bedre, Bjarte!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett episode 3 i et håp om at det kunne ta en bedre vending, men det er og blir like rart og lite morsomt som tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte den veldig godt! Og bra cast. Gine C. Pedersen fremstiller den ufordragelige Eidun på en så god (fæl) måte at jeg skikkelig misliker henne. Det er jo bra gjort.. Jeg sliter ofte med å følge med på serier/film, men den her får jeg med meg ganske mye av. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er var bare utrolig kjedelig, rart og fins ikke morsomt! Hadde stor tro på at denne serien skulle være morsom og etter jeg så han Bjarte på Lindmo, men her ble jeg skikkelig skuffet! Sett 3 episoder, men gir bare opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble bare dumt. Nesten så det er vondt å se på. 

Og jeg veit at film er film altså, men for oss som er lokalkjente så blir alt feil for de to restaurantene ligger jo ikke på hver sin side av veien. 

Anonymkode: d5591...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette ble bare dumt. Nesten så det er vondt å se på. 

Og jeg veit at film er film altså, men for oss som er lokalkjente så blir alt feil for de to restaurantene ligger jo ikke på hver sin side av veien. 

Anonymkode: d5591...2f7

Samboeren sitter sånn: det er feil, det er feil, det er feil, nei det er ikke kjøleskapet det er fryseren osv. Jeg prøver å forklare at dette er film, men det går rett ut igjen 😂

Anonymkode: e9951...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...