Gå til innhold

Er mannlig onani vakkert?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg synes det er utrolig deilig å se typen runke og sprute foran meg. MMmm, ekstremt tennende å se han runke. Høre pusten og se han stønne å komme. 😍

Videoannonse
Annonse
Gjest Witch24
Skrevet (endret)

Nei, og heller ikke den kvinnelige utgaven,,,urk:P

Endret av Witch24
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er alle så anti- mannlig onani? Jeg synes det er spennende i det minste.

Anonymkode: 54d84...74d

Ja.

Men spørsmålet var om det var VAKKERT. Det er noe helt helt annet.

Anonymkode: b0250...ed0

Skrevet
1 time siden, mammahjarte skrev:

Er det ingen kvinner her inne som synest det virker spennande å ha ein penis? Eg lurer voldsomt på korleis det er og blir fasinert av utstyret hans. Skjønner ikkje at ein så liten slapp skinflis kan bli så massiv i ein erotisk kontekst. Eg syntest det er ganske pent. Det hjelper og at han alltid er nydusja og lukter godt. Kvifor er mannlig seksualitet så demonisert? 

Går ikke rundt å lurer på det, nei. Er ikke 12 år. 

Anonymkode: 42963...1b6

Skrevet
1 time siden, mammahjarte skrev:

Er det ingen kvinner her inne som synest det virker spennande å ha ein penis? Eg lurer voldsomt på korleis det er og blir fasinert av utstyret hans. Skjønner ikkje at ein så liten slapp skinflis kan bli så massiv i ein erotisk kontekst. Eg syntest det er ganske pent. Det hjelper og at han alltid er nydusja og lukter godt. Kvifor er mannlig seksualitet så demonisert? 

Fordi mange kvinner er "skap lesbiske". På tide at de kommer ut av skapet istedet for å være falsk.🙂

Anonymkode: 3ca33...aec

Skrevet
53 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg synes det er utrolig deilig å se typen runke og sprute foran meg. MMmm, ekstremt tennende å se han runke. Høre pusten og se han stønne å komme. 😍

Er vel ikke uten grunn at du er drømmedama til samtlige menn her inne.😊 Desverre er mange damer bitre her inne. Møter heldigvis få av de i den virkelige verden.😊

• Liker 3
Skrevet

Mange vil vel hevde at det er noe av det vakreste som finnes. 

Anonymkode: 362a7...37a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Deilig da 😎

Anonymkode: efc1b...932

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke uten grunn at du er drømmedama til samtlige menn her inne.😊 Desverre er mange damer bitre her inne. Møter heldigvis få av de i den virkelige verden.😊

Jeg er overhode ikke bitter. Jeg er gift med en flott mann og jeg elsker penisen hans. Men å se han runke, er ikke vakkert. Det er ikke dermed sagt at det er ekkelt. 

Men, å se en fremmed mann runke, det er ekkelt. 

Jeg forstår at noen menn blir butthurt når damer sier de ikke eeeeelskeeeeer penisen og forguder den, slik dere gjør selv. Men, det betyr ikke at vi ikke liker penisen til kjæresten/mannen.

Anonymkode: 613f3...23c

Skrevet
På 2.11.2019 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Synes du det er vakkert når menn onanerer?

Anonymkode: 31f79...faa

Nei, men jævla sexy. Men er turnoff med de som putter fingeren i ræva samtidig.

Anonymkode: 8921a...a53

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foruten et par ganger pasienter har gjort det i sykesenga (ja, som sykepleier har det hendt at man kommer «bums» på, eller pasientene ikke skjønner hva og når de driver med sånt), så har jeg faktisk aldri sett en mann onanere, er det vanlig å gjøre det åpenlyst? Vet at min mann gjør det av og til på do, men jeg står ikke og ser på. 

Anonymkode: a1c15...fc3

Nettet er fullt av runkende menn. Jeg velger ofte å se på dem som ligner kjæresten. Og kjæresten min gjør det ofte med/sammen med meg, gjerne med en av mine fingre bak på ham. Veldig sexy...

Anonymkode: 666ba...abf

Skrevet
5 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ja, er vel helt normalt å bli tent av kjærestens seksualitet. Hvis ikke er det litt rart... Jeg kommer også lett selv av å se ham komme.

Anonymkode: 666ba...abf

Skrevet

Det er sexy, ikke vakkert :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...