Junibruden Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Vi prøver å sette opp et cirka tidskjema og lurte på hvor lenge middagen deres varte. Hvor mange retter var det, antall taler og sanger, 'show'? Hva var tids-'tyver' som dere ikke hadde forutsett, både før under og etter maten? Takk for hjelpen!
aprilbrud Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Vi satte oss vel til bords rundt kl 17, og mener vi var ferdig rundt kl 22.15-22.30. På kjøreplanen hadde vi satset på å være ferdig kl 22, og vi klarte det altså nesten! Når vi satte oss til bords ønsket toastmaster velkommen, og vi sang en sang som vi hadde laget. Vi hadde tapasbuffet med to runder med servering, og hadde så skjæring av bryllupskake siden den og noen andre kaker var desserten. Etter første runde med mat talte min far, min mann og jeg. Etter andre runde var det forloverne som talte, og så hadde svigermor en sang. Etter kakeskjæring var det vel fem venner som talte tror jeg, inkl. takk for maten tale. Det er veldig greit om toastmaster blir kontaktet av talerne på forhånd slik at hun/han kan lage en tidsplan. Iallefall hvis dere skal ha levende musikk. Vi hadde storband, og hun fortalte at de hadde opplevd å måtte vente i 2-3 timer....
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Vår middag varte i 2 timer, 3 retter med servering av hovedrett to ganger. Kun avbrutt av diktlesning og velkomsttale. Vi måtte bryte av ganske kjapt pga kaffegjester som ankom - kunne nok ha sittet 2,5 timer i hvertfall, om vi hadde hatt mulighet til det. Tida gitt utrolig fort! K
tommeline Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Siste bryllup jeg var i varte middagen 4 timer og 3 kvarter. Da var det 11 taler og 5 sanger. To serveringer av hovedrett (treretters middag). Og da ble taler og sanger tatt på løpende bånd på slutten...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 jeg har knapt tidsskjema jeg å, så det må gjøres på 2 timer og et kvarter.... lurer derfor på om jeg skal ta en ringerunde og ha alle til middag kjipt å stresse den dagen...
Twigi Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 På det forrige bryllupet jeg var i, var vi invitert til middag kl. 18.00. Det ble rimelig forsinket, jeg vet ikke helt når vi startet, men vi spiste ikke kake før kl. 01.00 :o
nurseBetty Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 På det forrige bryllupet jeg var i' date=' var vi invitert til middag kl. 18.00. Det ble rimelig forsinket, jeg vet ikke helt når vi startet, men vi spiste ikke kake før kl. 01.00 :o[/quote'] oi...det var seint :o ble det no tid til fest då? noen so ska ha nattmat? :-?
Minerva Grey Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Vi hadde beregnet ca. 3 timer, og gikk litt over skjema. 3 retter, 2 serveringer av hovedretten. Kort-kort velkomsttale Brudens far tale Brudgommens tale Brudens tale Forlover x 2 Brudgommens mor Takk for maten Med andre ord 8 korte taler, ingen sanger. Tidstyver: Uplanlagte røykepauser. Det var planlagt en røykepause litt ut i middagen, men grunnet frimodige gjester/misforståelser tok de flere pauser underveis.
Jannibrud Skrevet 26. mai 2005 #9 Skrevet 26. mai 2005 Kake kl. ett Da tenker jeg vi forlater festen, som det kveldstrøtte paret vi er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå