Gå til innhold

Insta-strikkere som er kreative?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, Candiru skrev:

Kammebornia!

Jeg klager på brunt, grått og bladmønster, og så er det det du foreslår 😂 setter pris på forsøket, da.

Anonymkode: 7d8b5...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Er det innafor å tipse om seg selv? 😉

Knits_by_hada

Jeg er ikke super kreativ, ei heller har jeg mye bilder, men jeg lager i hovedsak ting fra eget hode eller noe som ikke alle andre lager 😊 Jeg følger sjelden en oppskrift, og synes vi må bli flinkere å løsrive oss fra malen, håper derfor å kunne inspirere andre. 

Anonymkode: db3c9...427

Jeg likte din, så følgte deg! Råbra julegensere😁😁 og et sånt Mariopledd tenker jeg å hekle for svigerinna mi når hun får barn (nintendo-nerd). Men med Princess Peach eller Yoshi. Fortsett å legge ut ting, da😁

Anonymkode: 7d8b5...cbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Laerkebagger allerede er nevnt. Hva med Embrajulie? Knipsarina/hipknitshop? De fleste andre skandinaviske er så som så. Det er noen fargerike, men det er ganske så traust.

Knitsandme, var mer fargerik før.

Lise-Lotte - Tsagaglalal, strikker mye av de populære mønstrene, men ofte i uvante garnkombinasjoner og farger.

Shinysuperhero, mye farger.

Bykaae, designer mye for Filcolana.

Karkelokukka - en del barnestrikk, men skikkelig gladkonto. 

Handdyed.dk kanskje?

 

Det er mange flere fargerike utenfor Skandinavia føler jeg, både designere og strikkere. Stephen West, Max the Knitter, Visiuvio's Crafts, Callmedwj, Bornandraisedknits, Juleczkownia, Sophieocheraknitwear. De jeg kom på i farta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Eirasi skrev:

Ser Laerkebagger allerede er nevnt. Hva med Embrajulie? Knipsarina/hipknitshop? De fleste andre skandinaviske er så som så. Det er noen fargerike, men det er ganske så traust.

Knitsandme, var mer fargerik før.

Lise-Lotte - Tsagaglalal, strikker mye av de populære mønstrene, men ofte i uvante garnkombinasjoner og farger.

Shinysuperhero, mye farger.

Bykaae, designer mye for Filcolana.

Karkelokukka - en del barnestrikk, men skikkelig gladkonto. 

Handdyed.dk kanskje?

 

Det er mange flere fargerike utenfor Skandinavia føler jeg, både designere og strikkere. Stephen West, Max the Knitter, Visiuvio's Crafts, Callmedwj, Bornandraisedknits, Juleczkownia, Sophieocheraknitwear. De jeg kom på i farta. 

Takker for gode tips :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette ikke er strikking, men tessa_perlow syntes jeg er en skikkelig inspirerende konto, hun broderer på klær. Litt tøffere ting enn bare blomster liksom, har fått meg til å ville brodere også. 

Anonymkode: f428b...280

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...