Gå til innhold

Friskis&Svettis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som trener på Friskis&Svettis i Oslo? Jeg har tittet litt på det, for jeg har akkurat oppdaget at de har trening på skoler i mitt nærmiljø, men jeg vet ingenting om det, og skulle gjerne visst litt mer.

Anonymkode: a7635...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke trent med dem på lenge. Men det jeg synes var kjempefint, var at alle kan være med. Ta en prøvetime og kjenn etter hva du synes 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Har ikke trent med dem på lenge. Men det jeg synes var kjempefint, var at alle kan være med. Ta en prøvetime og kjenn etter hva du synes 😄

Husker du hvordan spredningen i alder var der? Jeg har litt rester av sosial angst, og merker jeg frykter litt å troppe opp på en treningstime og skille meg veldig ut:sjenert:

Anonymkode: a7635...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Husker du hvordan spredningen i alder var der? Jeg har litt rester av sosial angst, og merker jeg frykter litt å troppe opp på en treningstime og skille meg veldig ut:sjenert:

Anonymkode: a7635...e4b

Alle aldre. Og ikke noe utstyrspress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del år siden nå, men jeg trente mye på friskis og svettis tidligere. Da var det et veldig lavterskel-sted, alle aldre og begge kjønn var med. Trening som alle kan være med på, jeg likte det godt.

Anonymkode: 05283...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente der før, i Vika og litt på Majorstua. Trivdes veldig godt. Null press eller stress der. 

Anonymkode: 54747...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bor ikke jeg i Oslo da, men kan signere det de andre sier: Null kroppspress, utstyrspress eller annet press, stort aldersspenn og god stemning. :) 

Anonymkode: 923bb...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si meg enig i hva de andre sier her. Jeg trente på Friskis og Svettis sammen med foreldrene mine da jeg gikk oå ungdomsskolen, og det var ingen som syntes det var noe rart at jeg var mye yngre enn alle andre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...