Gå til innhold

Skilt og dating

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er skilt, har to barn. Mannen gikk, brått og uventet. Jeg forsøkte meg på dating ett år etter skilsmissen, men kjente at det ikke gikk. Betatt ble jeg; men føltes som å leke med en annens følelser. Jeg var usikker på å få en ny mann inn i livet, og alt som følger med av familieorganisering. Mannen i seg selv er fantastisk, absolutt en drømmemann. Han hadde to barn selv, og var usikker og redd for å gå «inn i noe» med en som var nyskilt. Han ville vente og var redd for å bli såret på ny (han ble bedratt). 

Vi avsluttet, jeg sa at jeg måtte legge dating på hyllen for en stund; men at jeg hadde hatt det fint den tiden vi var sammen. Han ønsket meg lykke til med alt, og det beste for videre fremtid..

Nå i ettertid savner jeg det vi hadde. Men; jeg har sannsynligvis rotet til alt sammen. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 06256...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funka ikke med han kanskje, men det kan funke med andre. Kan ikke dømme situasjonen gjennom kun èn mann.. 

Anonymkode: 1175f...451

Skrevet

Dette er typisk dating, og kanskje en av grunnene til at så mange dater mye og allikevel ikke finner noen... Man blir kjent, blir betatt, bygger på noe - og så avslutter man fordi man er redd og det ikke er perfekt. Og så går man inn på Tinder igjen og prøver med neste, med det samme resultatet.

Denne mannen er ikke unik, han er ikke den eneste. Men hvorfor ga du det ikke litt mer tid da dere først hadde noe på gang? 

Nå er denne relasjonen avsluttet, og du bør la den gå. Men reflekter litt gjennom hva som har skjedd før du forsøker med en ny. Det er mulig å lære litt av dette slik at du kanskje kan få en lengre og tryggere relasjon neste gang.

Uansett er dating tøft og brutalt. Ta vare på deg selv, ikke legg all verdi i om noen vil date deg eller ikke.

Anonymkode: 161fc...0c1

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er typisk dating, og kanskje en av grunnene til at så mange dater mye og allikevel ikke finner noen... Man blir kjent, blir betatt, bygger på noe - og så avslutter man fordi man er redd og det ikke er perfekt. Og så går man inn på Tinder igjen og prøver med neste, med det samme resultatet.

Denne mannen er ikke unik, han er ikke den eneste. Men hvorfor ga du det ikke litt mer tid da dere først hadde noe på gang? 

Nå er denne relasjonen avsluttet, og du bør la den gå. Men reflekter litt gjennom hva som har skjedd før du forsøker med en ny. Det er mulig å lære litt av dette slik at du kanskje kan få en lengre og tryggere relasjon neste gang.

Uansett er dating tøft og brutalt. Ta vare på deg selv, ikke legg all verdi i om noen vil date deg eller ikke.

Anonymkode: 161fc...0c1

Så enig! Sånn blir det når man bare leter etter det perfekte. Han finner seg sikkert noen som setter mer pris på han.

Anonymkode: 08f9b...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...