Gå til innhold

TT-kort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt TT-kort i mange år. For to år siden fikk jeg beskjed om at jeg måtte søke på nytt. Jeg søkte på nytt med begrunnelse at min helsetilstand er den samme og at jeg fortsatt trenger TT-kort. Jeg fikk da avslag. Jeg anket og fikk avslag også på anken. Jeg tok det da videre til klagenemda og fikk da medhold.

Nå har det som sagt gått to år, og jeg fikk idag brev om at jeg måtte søke igjen. Så spørsmålet mitt er; Har det blitt vanlig at man må søke hvert andre år? Før fikk jeg alltid brev hvert andre år om at TT-ordningen videreføres. Jeg synes det er rart jeg må søke igjen da jeg fikk medhold i klagenemda for to år siden.

Er det andre her som opplever det samme? At man må søke på nytt hvert andre år?

Anonymkode: 8c0c7...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå må du søke hvert 2.år. Dette fordi helsesituasjonen til veldig mange bedrer seg hele tiden

Anonymkode: 8dd79...0e2

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå må du søke hvert 2.år. Dette fordi helsesituasjonen til veldig mange bedrer seg hele tiden

Ok, tusen takk for svar :)

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at dem har gjort det så vanskelig for folk å søke og klage, da spesielt hos eldre, at dem gir opp eller gidder ikke søke. Slik sparer fylket penger. 

Anonymkode: 46f6f...5e9

• Liker 3
Skrevet

Legen huker av om det skal søkes på nytt om 2 eller 5 år. 

Anonymkode: 4e458...3e2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen huker av om det skal søkes på nytt om 2 eller 5 år. 

Anonymkode: 4e458...3e2

Er du sikker på det? Legen min vet ikke at jeg endelig fikk innvilget etter at jeg tok det til klagenemda. Hvor huker legen av på sånt da? På legereklæringen man må ha når man søker?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...