Gå til innhold

Penisstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil ikke ødelegge deg.

Men 15cn omkrets er seriøst det deiligste jeg har hatt. Det var ikke mulig å få den inn før jeg var klar, men når jeg var det så kom orgasmene på rekke og rad. Det var avhengighetsskapende.

Ble ikke ødelagt. Har hatt sex etter denne penisen og fikk høre jeg var trang, så...

Anonymkode: 4876d...76b

Så det ble som normal sex etterhvert når du ble vant til det?

Føler det er litt slemt om jeg bare dropper å møte han pga. dette. Han er kjekk, smart og virker veldig snill. :( 

Anonymkode: 95c4e...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At noen har fått det for seg at Shane Diesel har 15 cm omkrets. Nope. Den er oppgitt å være 0,5 cm større i omkrets enn Napier. Han har som kjent en med 17,5 cm i omkrets. 

Anonymkode: 7bcc6...d68

Skrevet

For å slå det fast atter en gang i dIsse dilletantiske penistrådene: gjennomsnittlig lengde er 13,12 cm. Gjennomsnittlig omkrets er 11,6 cm. 19 i lengde og 15 i omkrets grenser til abnormitet. 😈

Anonymkode: 3d2c5...8bf

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å slå det fast atter en gang i dIsse dilletantiske penistrådene: gjennomsnittlig lengde er 13,12 cm. Gjennomsnittlig omkrets er 11,6 cm. 19 i lengde og 15 i omkrets grenser til abnormitet. 😈

Uff, han er jo så hyggelig, reflektert og snill. Men ærlig talt, er kanskje slik at noen med så stor penis ikke er 100% hard når de har sex. 

Skrevet

Det høres ikke så ekstremt ut, men rask matematikk tilsier at det er mye større enn det først kan høres ut. Volumet er omtrent det dobbelte av en mer gjennomsnittlig penis som eksempelvis er 15 lang og 12 rundt, altså er den i praksis dobbelt så stor.

Anonymkode: 2e5d3...524

• Liker 1
Skrevet

Er vel ganske normal størrelse dette vel?

Anonymkode: 65e60...8c8

Skrevet

Det høres ikke så ekstremt ut, men rask matematikk tilsier at det er mye større enn det først kan høres ut. Volumet er omtrent det dobbelte av en mer gjennomsnittlig penis som eksempelvis er 15 lang og 12 rundt, altså er den i praksis dobbelt så stor.

Dobbelt så stor er den vel garantert ikke. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rask matematikk så vil en penis med 15 cm lengde og 17 cm omkrets ha et volum som er det dobbelte av en på 15/12. Så, nei, en penis med omkrets 15 er IKKE dobbelt så stor. 

Skrevet

Begriper ikke at det kan være så stor uenighet om pikkstørrelser. Dette er jo ren matematikk. Jeg sitter her med «fasiten i hånd», og jeg måler den til 19,5 cm i lengde og 14,5 i omkrets. Den er vel i kategorien «stor», men på ingen måte abnorm, og det har aldri vært noe problem å få den inn. Må i enkelte stillinger passe på å ikke bunne, men det er svært lite problematisk. Til sammenlikning er ei vanlig dorullkjerne ca 13 cm i omkrets; dvs 4,14 cm i diameter. 15 cm vil gi 4,78 cm i dis; altså ikke nevneverdig forskjell. 
Kunne lagt ut bilde, men det er så mye styr her inne

Anonymkode: b801e...172

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begriper ikke at det kan være så stor uenighet om pikkstørrelser. Dette er jo ren matematikk. Jeg sitter her med «fasiten i hånd», og jeg måler den til 19,5 cm i lengde og 14,5 i omkrets. Den er vel i kategorien «stor», men på ingen måte abnorm, og det har aldri vært noe problem å få den inn. Må i enkelte stillinger passe på å ikke bunne, men det er svært lite problematisk. Til sammenlikning er ei vanlig dorullkjerne ca 13 cm i omkrets; dvs 4,14 cm i diameter. 15 cm vil gi 4,78 cm i dis; altså ikke nevneverdig forskjell. 
Kunne lagt ut bilde, men det er så mye styr her inne

Nettopp. Her høres det ut som om penisen til denne mannen er som den nederste delen av en vinflaske. Det er den ikke.

Som sagt TS, den helt absurd gode følelsen en penis med 15cm omkrets ga meg da jeg var kåt og klar for den, den sitter i enda. Mange år etter. Du MÅ prøve!!!

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke den sitter i enda? 😂😂

Sorry; kunne ikke la være 😊

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Rask matematikk så vil en penis med 15 cm lengde og 17 cm omkrets ha et volum som er det dobbelte av en på 15/12. Så, nei, en penis med omkrets 15 er IKKE dobbelt så stor. 

Nå skulle den vel også være 19 lang ifølge TS? 19/15 er nesten nøyaktig det dobbelte av 15/12, om man regner volum av en sylinder. Ikke dobbelt per cm, men dobbelt totalt. Dobbelt så mye penis, for å si det veldig enkelt.

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skulle den vel også være 19 lang ifølge TS? 19/15 er nesten nøyaktig det dobbelte av 15/12, om man regner volum av en sylinder. Ikke dobbelt per cm, men dobbelt totalt. Dobbelt så mye penis, for å si det veldig enkelt.

Jepp, når man regner volum, men det kan man jo styre med lengde pr. jokk 😄 Uansett er det dia/omkrets som (forhåpentligvis) utvider vagina. Når flytoget skal gjennom en tunell er det viktig at toget ikke er større en tunnelen i tverrmål. Antall vogner er uproblematisk med mindre ikke det er så mange vogner at lokomotivet har nådd Gardermoen før siste vogn har forlatt Oslo S, men da er vi tilbake til hvor mye lengde man byr på pr. jokk. Som jeg skriver ovenfor, må man være litt obs på å ikke bunne i enkelte stillinger

• Liker 1
Skrevet

Det er innmari sexy å suge en stor kuk, syns jeg da. 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, når man regner volum, men det kan man jo styre med lengde pr. jokk 😄 Uansett er det dia/omkrets som (forhåpentligvis) utvider vagina. Når flytoget skal gjennom en tunell er det viktig at toget ikke er større en tunnelen i tverrmål. Antall vogner er uproblematisk med mindre ikke det er så mange vogner at lokomotivet har nådd Gardermoen før siste vogn har forlatt Oslo S, men da er vi tilbake til hvor mye lengde man byr på pr. jokk. Som jeg skriver ovenfor, må man være litt obs på å ikke bunne i enkelte stillinger

Hvorfor ikke det?

Anonymkode: 0bda5...8a5

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

15 cm i omkrets funket hvis jeg var skikkelig kåt. Var jeg ikke deg fikk vi den ikke inn.

Men fordi jeg tenner så ekstremt mye på store peniser så var ikke dette et stort problem akkurat. ;) Han trengte bare å initiere sex, så ble jeg våt og klar før vi fikk av oss klærne.

Du fikk den mao aldri inn.

Anonymkode: f0d20...68d

Skrevet

Når en snakker om volum, så hjelper det ikke å jukke det opp. Du tar aldri igjen volumet til en med større. Han kan og øke tempo om det er nødvendig. 

23/18 over og ut. 

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke det?

Det gjør vondt for dama har jeg hørt

• Liker 1
Skrevet

Det gjør vondt for dama har jeg hørt

Ja, enkelte damer synes det. Mens enkelte synes det er digg. Er vel sånn med menn også at de liker ulike ting?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke noe geni i matematikk, nei. Men altså, 2 cm til eller fra i omkrets? Virker ikke så mye

Disse to cm i økning av omkretsen fra 13 til 15 cm med en konstant lengde på 19 cm gir en økning av volumet på 33%. 

Anonymkode: 889cc...828

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...