Gå til innhold

Hvorfor misliker menn jenter som driver med hest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn virker alltid så negativt innstilt til hester og virker ikke å like jenter som driver med hest. Skjønner ikke hvorfor?

Anonymkode: f87a4...60e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser på det som en jenteting og jenteting er mindre verdt og viktig enn gutteting?

Anonymkode: 668a7...b2e

• Liker 1
Skrevet

De føler seg truet av jenter som uten frykt har full kontroll på dyr på 700kg. 

Anonymkode: 5a68a...8f7

• Liker 23
Skrevet

Det er vel åpenbart. De er sjalu. De vil aldri kunne måle seg med en hest, og dermed alltid bare være nummer 2 eller i vennesonen.

Anonymkode: ddb5a...699

• Liker 11
Skrevet

Jeg hadde vært skeptisk til en mann med grisedyr hobby som i tillegg tok ekstremt mye tid. 

Anonymkode: 6c6ba...d29

• Liker 46
Skrevet

Fordi hesten får mer tid enn ham kanskje.

Anonymkode: 1cffa...c9e

• Liker 11
Skrevet

Kjempedyrt å drive med hest, og tar masse tid. Så forståelig om noen synes det er negativt. Men jeg tror nok du innbiller deg at menn flest reagerer spesielt på å drive med hest da

Anonymkode: c7e58...e94

• Liker 18
Skrevet

Fordi hester nesten alltid er større "der nede" enn en mann.

Anonymkode: 7a4a7...7bb

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hester nesten alltid er større "der nede" enn en mann.

Anonymkode: 7a4a7...7bb

LOL 😄 

Anonymkode: 668a7...b2e

• Liker 7
Skrevet

En ung mann sa til meg at han unngikk hestejenter etter en erfaring. Hest er dyrt og d gikk ut over han og økonomisk. Kan forstå at d kan lett skje

• Liker 17
Skrevet

Fordi menn liker å få oppmerksomhet og hvis kvinnen har en hobby/aktivitet/barn som tar tid vekk fra dem, så gidder de ikke. Det trenger ikke være hest, det er like gjerne om de driver med andre tidkrevende hobbyer uten for hjemmet, proff sport, har barn...

Og la oss ikke være naive, kvinners interesser blir alltid nedvurdert av menn, uavhengig av hva den nå består i. En mann som driver med en tidkrevende og dyr hobby eller sport blir det aldri stilt spørsmål ved. Ingen lurer på hvordan han får tid til kona eller ungene...

Anonymkode: 2df6d...f73

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi menn liker å få oppmerksomhet og hvis kvinnen har en hobby/aktivitet/barn som tar tid vekk fra dem, så gidder de ikke. Det trenger ikke være hest, det er like gjerne om de driver med andre tidkrevende hobbyer uten for hjemmet, proff sport, har barn..

Og la oss ikke være naive, kvinners interesser blir alltid nedvurdert av menn, uavhengig av hva den nå består i. En mann som driver med en tidkrevende og dyr hobby eller sport blir det aldri stilt spørsmål ved. Ingen lurer på hvordan han får tid til kona eller ungene...

Er det en tidskrevenede hobby utenfor hjemmet? :klo: :ler:

Men ja, de fleste jeg kjenner, svare som regel at "er ikke hest veldig dyrt, og tar ikke det veldig mye tid?" Når jeg sier jeg driver med ridning, å eier hest. 

Og jo. Det er dyrt. Og det tar tid. Men jeg har aldri forventet at en kjæreste av meg skal betale det, og at det tar tid... ja, jo, men sånn er det bare desverre. Jeg kunne nok ikke hatt en kjæreste som er avhengig av å leie meg i hånda til en hver tid. Så jeg er veldig glad for at både meg og kjæresten liker å gjøre ting sammen, og hver for oss :)

Anonymkode: c7661...ff6

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det en tidskrevenede hobby utenfor hjemmet? :klo: :ler:

Men ja, de fleste jeg kjenner, svare som regel at "er ikke hest veldig dyrt, og tar ikke det veldig mye tid?" Når jeg sier jeg driver med ridning, å eier hest. 

Og jo. Det er dyrt. Og det tar tid. Men jeg har aldri forventet at en kjæreste av meg skal betale det, og at det tar tid... ja, jo, men sånn er det bare desverre. Jeg kunne nok ikke hatt en kjæreste som er avhengig av å leie meg i hånda til en hver tid. Så jeg er veldig glad for at både meg og kjæresten liker å gjøre ting sammen, og hver for oss :)

Nei, barn er mer en dyr og tidkrevende forpliktelse 24/7 i og utenfor hjemmet... 😂

• Liker 4
Skrevet

Fordi hesten blir ridd mer enn ham 😅

Anonymkode: cad22...45f

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi menn liker å få oppmerksomhet og hvis kvinnen har en hobby/aktivitet/barn som tar tid vekk fra dem, så gidder de ikke. Det trenger ikke være hest, det er like gjerne om de driver med andre tidkrevende hobbyer uten for hjemmet, proff sport, har barn...

Tenk å bli misunnelig på at dyr får oppmerksomhet! Heldigvis finnes nok de som også er glad i dyr og ikke tror at de tar fra noens oppmersomhet.

Anonymkode: 6b044...314

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk å bli misunnelig på at dyr får oppmerksomhet! Heldigvis finnes nok de som også er glad i dyr og ikke tror at de tar fra noens oppmersomhet.

Er jo litt mer enn at et dyr får oppmerksomhet. Katten min får oppmerksomhet. En hund må luftes litt. Men en hest krever mye stell og ridning.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt mer enn at et dyr får oppmerksomhet. Katten min får oppmerksomhet. En hund må luftes litt. Men en hest krever mye stell og ridning.

Eh, er ikke første gangen jeg hører om folk som ikke liker ''katteelskere, hundeleskere'' etc. Og da ofte menn som sier det.

er jo ikke en ukjent ting å si ''du kommer til å ende opp alene med katt'' som en stikk til kvinner som velger å leve alene.

Kanskje noen bare foretrekker livet med dyr, istedet for slitsomme mennesker?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, er ikke første gangen jeg hører om folk som ikke liker ''katteelskere, hundeleskere'' etc. Og da ofte menn som sier det.

er jo ikke en ukjent ting å si ''du kommer til å ende opp alene med katt'' som en stikk til kvinner som velger å leve alene.

Kanskje noen bare foretrekker livet med dyr, istedet for slitsomme mennesker?

Jeg er elsker dyr men hadde ikke gidda hest. 

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, barn er mer en dyr og tidkrevende forpliktelse 24/7 i og utenfor hjemmet... 😂

Det er sant da 😂 lo litt for meg selv her bare 😂 

Skrevet

De er sjalu!

Anonymkode: 85270...f46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...