AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Men synes det er litt tidlig å ta den "praten" allerede nå, da vi kun har kjent hverandre i èn måned snart? Hun vil gjerne vite hva jeg ønsker fremover, men for min del er det alt for tidlig... Bare si det slik det er? Anonymkode: 84650...9f2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Si du har forelsket deg men at du ikke kan si så mye mer enda da det er tidlig. Hvis du ikke sier at du er forelsket, bare at du liker henne godt etc, så vil hun kanskje tenke at du ikke er seriøs, bare ute etter sex. Anonymkode: 7fcc6...6c7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Men synes det er litt tidlig å ta den "praten" allerede nå, da vi kun har kjent hverandre i èn måned snart? Hun vil gjerne vite hva jeg ønsker fremover, men for min del er det alt for tidlig... Bare si det slik det er? Anonymkode: 84650...9f2 Ja, si det slik det er. Anonymkode: 1b975...78c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Herregud, hvis du er forelsket og hun vil vite hva du ønsker fremover, så si at du liker henne veldig godt, og vil treffe henne videre! Anonymkode: 458d0...c3a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Vil du at hun skal date flere menn? Er svaret nei, er det på tide å definere dere som eksklusive. Hvis du ikke klarer det, vær forberedt på å møte på henne på byen med en ny mann som ikke er like forsiktig. Anonymkode: 30e03...60b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vil du at hun skal date flere menn? Er svaret nei, er det på tide å definere dere som eksklusive. Hvis du ikke klarer det, vær forberedt på å møte på henne på byen med en ny mann som ikke er like forsiktig. Anonymkode: 30e03...60b Sånne som deg får meg til å være glad for at jeg er kvinne og heterofil. Anonymkode: 8149e...a7a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå