Gå til innhold

Krim - serier


lemoncake

Anbefalte innlegg

Meg og sambo elsker gode krimserier. Både norsk, svensk, dansk, britisk og amerikansk. Eksempler på gode serier vi har sett er: Broen, tause vitner, broadchurch, Tyrant, Homeland... 

Vurderer å se en tysk som heter Kidnapping Stella men om den er noe aner jeg ikke. Pleier ikke se tysk.

Uansett; hvis du har sett en bra krimserie så vil jeg gjerne vite hva den heter? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Papirhuset? Må sees på originalspråket spansk. Litt omstilling måtte til, og så var jeg hekta! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i krim. Kan nevne Le Bureau, Luther, Babylon Berlin, Sherlock Holmes, Nedgravde hemmeligheter, Happy Valley, Den som dreper - Mørket, The Bay, Mindhunter og The Sinner, sånn i farta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Killing, og True Detective sesong 1. Også den Islandske på NRK...Innesperret heter den vel.

Anonymkode: f5579...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

The Killing, og True Detective sesong 1. Også den Islandske på NRK...Innesperret heter den vel.

Anonymkode: f5579...4d2

The killing har vi sett og den var bra. Men de to andre var ukjente. Takk, skal se dem. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Glimre skrev:

Jeg er også veldig glad i krim. Kan nevne Le Bureau, Luther, Babylon Berlin, Sherlock Holmes, Nedgravde hemmeligheter, Happy Valley, Den som dreper - Mørket, The Bay, Mindhunter og The Sinner, sånn i farta. 

Her har vi sett de fleste, men ikke Le Bureau og Babylon Berlin. Skal se på dem. Takk 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Zenhouse skrev:

Hva med Papirhuset? Må sees på originalspråket spansk. Litt omstilling måtte til, og så var jeg hekta! 

Takk for tips. Merker jeg blir litt skeptisk til spanske filmer, men burde jo kunne gitt dem en sjanse. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolen77 skrev:

Takk for tips. Merker jeg blir litt skeptisk til spanske filmer, men burde jo kunne gitt dem en sjanse. ☺️

Ja, det satt langt inne hos meg også. Virket litt merkelig, når en er vant til amerikansk/britisk stil. Men som sagt- jeg ble revet med. 3 sesonger

Ellers så er Sinner på Netflix utrolig bra. Spes ses 1( frittstående sesonger) 😊

Endret av Zenhouse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Zenhouse skrev:

Ja, det satt langt inne hos meg også. Virket litt merkelig, når en er vant til amerikansk/britisk stil. Men som sagt- jeg ble revet med. 3 sesonger

Ellers så er Sinner på Netflix utrolig bra. Spes ses 1( frittstående sesonger) 😊

Sinner har vi sett. Begge sesonger. Kjempebra serie. Nå startet vi nettopp den islandske som ble anbefalt av en annen. Trapped på Netflix. Virker Ok så langt. 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luna Llena skrev:

The Blacklist.

Har sett den bortsett fra siste sesong. Er veldig bra, men synes den tapte seg litt etterhvert som det kom flere og flere sesonger. Men vi kommer sikkert til å se siste sesong også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolen77 skrev:

Takk for tips. Merker jeg blir litt skeptisk til spanske filmer, men burde jo kunne gitt dem en sjanse. ☺️

Merk deg det med orginalspråket, jeg begynte å se den etter veldig mange anbefalinger, i dubbet versjon 😳 Helt grusomt :fnise:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence (Hbo) er bra, spennende med humor. Engelsk. 

Og sier meg enig i Papirhuset på spansk, første sesong er absolutt best. 

Anonymkode: f4e97...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jolen77 skrev:

Her har vi sett de fleste, men ikke Le Bureau og Babylon Berlin. Skal se på dem. Takk 👍

Le Bureau er kjempegod! ❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netflix: Criminal (fire land; UK, Tyskland, Frankrike og Spania). Karppi og Sorjonen, begge er finske krimserier.

HBO: Rellik

Anonymkode: 745d7...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Netflix: Criminal (fire land; UK, Tyskland, Frankrike og Spania). Karppi og Sorjonen, begge er finske krimserier.

HBO: Rellik

Anonymkode: 745d7...1c2

Jeg så UK i går, knallbra! Gleder meg til resten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...