Gå til innhold

Fitbit charge 3 eller Polar ignite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en pulsklokke. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for fitbit charge 3 eller polar ignite, så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med noen av disse og kan hjelpe meg å avgjøre.

Jeg trener foreløpig ikke så mye. Jeg går en del fjellturer, men har planer om å begynne å trene på senter. Jeg ønsker egentlig en klokke for å motivere meg selv. Jeg ønsker å følge med på pulsen, men også søvnen. Utenom det, vet jeg ikke hva jeg ønsker i en slik klokke. Jeg har ikke hatt dette før, og ønsker derfor råd i forhold til hvilken jeg bør velge. 

Anonymkode: f8970...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ingen av de for å trene på et senter. Eller for å jogge utendørs. 

 

Anonymkode: 4c6b8...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en fitbit en gang (for å forsøke motivere meg til å trene litt, noe jeg aldri gjør) , synes kvaliteten var veldig lav mtp prisen. Så jeg ville gått for et annet merke bare pga det, men sikkert delte meninger om den saken

Anonymkode: b97b7...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ingen av de for å trene på et senter. Eller for å jogge utendørs. 

 

Anonymkode: 4c6b8...1f7

Jeg skjønner at jeg ikke trenger det. Men ønsker det fordi jeg synes det er gøy å følge med og for motivasjonens del. Men er det en annen klokke du heller vil anbefale?

Anonymkode: f8970...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Polar Vantage og syns den er helt super for meg. Den kan man stille inn slik at den måler pulsen kontinuerlig mens man sover. Så vil den gi deg en analyse av søvnen din. Den kan si noe om hvor stor belastning treningen din bør være den dagen ut fra søvnmønsteret natten før. Den følger også med på pulsen både under trening og ellers. Jeg skjønner veldig godt hva du mener med motivasjon. Den viser hvor mange prosent av mitt oppsatte mål jeg har vært aktiv, om jeg har nådd dagens mål osv. Er kjempefornøyd med den. Det er ikke slik at man trenger en slik klokke, men for oss som liker slike duppedingser og liker å få påminnelser om aktivitet så er den helt super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt polar ignite i 2-3 mnd og er kjempefornøyd. Super klokke til det aller meste av trening. Den innebygde pulsmåleren er god (selv om man bør bruke belte for best mulig resultat). Har innebygd gps som er super på turer og for løping ute. God og detaljert søvnanalyse. Har også eget avspenningsprogram og fine ferdige treningsprogram både for styrke- bevegelighet- og utholdenhetstrening. Ikke minst et fint pluss at den er rålekker og føles nett og fin på hånda. 

Anonymkode: 54760...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med min fitbit versa 😊

Anonymkode: 1c4de...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...