AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Er det noen som kan anbefale en god krølltang/wand til å lage store krøller/bølger. Jeg ønsker et jern som kan brukes på både kort og halvlagt hår. Noen som har et de er fornøyd med eller et de ikke anbefaler?🙂 Anonymkode: a62d9...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 1. november 2019 #2 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Del Skrevet 2. november 2019 På 1.11.2019 den 13.03, Moonwalker skrev: Har ikke krølltangtips, men bruker rettetangen min til å lage det da det er en større flate på den som gir god avstand mellom krøllene. Jeg gjorde dette da jeg hadde langt hår, men nå som jeg har kortere, synes jeg det er vanskelig å få god nok kontroll på rettetangen til å få det pent og jevnt. Anonymkode: a62d9...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #4 Del Skrevet 2. november 2019 Denne har jeg og den er kjempefornøyd med. Den finnes også i 38 mm, hvis du vil ha enda større. https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/krolltang/12213/babyliss-paris-sublim-touch-krolltang-c332e Anonymkode: 94124...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå