Gå til innhold

Er det fulle bøker på storytel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat startet storytel og har begynt å høre på en bok. Jeg ser det står 10 timer. Er ikke det lite for en full roman? Det går jo saktere når man leser høyt. Er det fulle bøker som ligger der eller er de kuttet?

Anonymkode: bacd3...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange fulle bøker der. Ikke alle bøker som er spesielt lange eller vanskelige å lese, blant annet mye krim som er lettlest.

Anonymkode: 110a6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hele boka er med. Går nok greit med opplesing. Kanskje de som leser boka er mer effektiv enn deg? 

Anonymkode: 01ca0...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bøkene på Storytel er lest 3/4-deler. Storytel er et verktøy forlagene bruker for å få folk til å kjøpe bøker for å få vite slutten på fortellingene de har hørt på.

Anonymkode: a3941...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hopper ofte over kjedelige kapitler. Så du får en mer komprimert og spennende bok

Anonymkode: f8cd8...a5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat startet storytel og har begynt å høre på en bok. Jeg ser det står 10 timer. Er ikke det lite for en full roman? Det går jo saktere når man leser høyt. Er det fulle bøker som ligger der eller er de kuttet?

Anonymkode: bacd3...cf7

Tror du de legger ut en halv, eller mer eller mindre halvlest bok? Jo, det skulle tatt seg ut. Hva skal folk da måtte gjøre for å få lest en hel bok? 

Noen bæker kan være på over 20 timer, andre kan være på noen få timer. Uansett, bøkene ligger der fra perm til perm, akkurat som i bookbites ellet på nlb.no. 

Anonymkode: 8ac64...d7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...