AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Hvordan klarer folk det? Ble nylig, for første gang i mitt liv, dumpet til fordel for ei annen. Vi var ikke sammen, men hadde en greie gående. Usikker på om "dumpet" blir rett da, men han ville hvertfall satse på hun andre. Jeg kjenner at jeg orker ikke å starte noe nytt med noen andre. Bli kjent med en person, lære de opp, lage minner sammen osv osv. Jeg har brukt 10 mnd på å bli kjent med vedkommende jeg holdt på med Anonymkode: 0f2ed...249
Teethgrinding Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer folk det? Ble nylig, for første gang i mitt liv, dumpet til fordel for ei annen. Vi var ikke sammen, men hadde en greie gående. Usikker på om "dumpet" blir rett da, men han ville hvertfall satse på hun andre. Jeg kjenner at jeg orker ikke å starte noe nytt med noen andre. Bli kjent med en person, lære de opp, lage minner sammen osv osv. Jeg har brukt 10 mnd på å bli kjent med vedkommende jeg holdt på med Anonymkode: 0f2ed...249 Det kan du godt si. Det er en kjip følelse å bli byttet ut. Samtidig er det noe vi bare må innse. Uavhengig av argumentene var du i et forhold der det til syvende og sist ikke var enighet om at dere skulle være et par. Vil du ha noen som ikke vil ha deg? Jeg tror vi ofte er for redd for avvisning. Men det løser Ingen problemer. I en situasjon der man har holdt på en periode, men ting kanskje ikke er helt avklart, så bør man sette seg ned og diskutere fremtiden. Hvis man ikke er enige så bør man forlate relasjonen med et hevet hode. Ville ha ikke ha et forhold hadde du blitt byttet ut før eller senere. Det interessante for meg å vurdere hvis jeg blir byttet ut er hvorfor. Hva var bedre med den nye fremfor meg? Er det noe jeg kan gjøre noe med? Jeg har analysert flere sånne situasjoner. Noen ganger er den nye vesentlig kjekkere enn meg. Noen ganger er det personlighetstrekk som passer henne bedre enn meg, men ikke nødvendigvis utseende. Jeg kan velge å la meg såre av at hun var valgt en annen, eller jeg kan prøve å gjøre noe med det jeg kan gjøre noe med. Jeg har valgt sistnevnte. Det er ikke så mye jeg kan gjøre med at hun ønsket seg en helt annen type kropp, men kanskje jeg kan gjøre noe med (insert selvinnsikt). Det er kjipt, det skjønner jeg. Men hva har du tapt? Han ville antakeligvis gått videre før eller senere uansett. Greit å få det unna.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Avvisning er kjipt, men sånn er livet Anonymkode: 03f49...7a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå