AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg tror en fartsbot kommer i posten etter å ha vært uoppmerksom et lite øyeblikk. Ble tatt i fotoboks. (Tror fordi jeg er usikker på om det faktisk ble tatt bilde, eller om det bare var lysrefleksjon på linsa - blinka hvitt/lysegult) Når ca kommer den? Og er det politiet eller statens vegvesen som sender den? Anonymkode: 717c8...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Del Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror en fartsbot kommer i posten etter å ha vært uoppmerksom et lite øyeblikk. Ble tatt i fotoboks. (Tror fordi jeg er usikker på om det faktisk ble tatt bilde, eller om det bare var lysrefleksjon på linsa - blinka hvitt/lysegult) Når ca kommer den? Og er det politiet eller statens vegvesen som sender den? Anonymkode: 717c8...a97 Boten kommer når fimen er oppbrukt og bildene avlest. Skal vi se hvor langt var nå dette tauet igjen, da? Altaå ingen kan svare på hvor langt ett tau er, og ingen kan svare deg på når tid filmen/bildene i fotoboksen blir avlest og tolket før utsendelse av fartsboten. Anonymkode: 8cd38...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. november 2019 #3 Del Skrevet 1. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Boten kommer når fimen er oppbrukt og bildene avlest. Skal vi se hvor langt var nå dette tauet igjen, da? Altaå ingen kan svare på hvor langt ett tau er, og ingen kan svare deg på når tid filmen/bildene i fotoboksen blir avlest og tolket før utsendelse av fartsboten. Anonymkode: 8cd38...ed6 Tull! De sendes med en gang de er tatt, var den første tiden det var filmkamera som satt i fartsboksene. Vert digital overføring i mange år nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Del Skrevet 1. november 2019 Var det i det øverste "øyet"? Kjører forbi en fotoboks regelmessig og den blinker hvitt med det øverste øyet hver gang jeg passerer. Har aldri fått noe bot. Jeg tror det er refleksjoner fra mine lys. Anonymkode: bb59a...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Del Skrevet 3. november 2019 Dagsfersk info fra brevet jeg fant i postkassa i dag: Overtredelsen skjedde fredag 25.10.19, sent på ettermiddagen. Forenklet forelegg er datert/utsendt av politiet (ikke Vegvesenet) 29.10.19. Forelegget må ha dumpet ned i postkassa 01.11.19, siden jeg sjekket postkassa torsdag og vi ikke har postombæring på lørdager. Så for meg tok det nøyaktig en uke fra overtredelsen til forelegget kom i postkassa. Anonymkode: a578b...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljeger Skrevet 4. november 2019 #6 Del Skrevet 4. november 2019 På 1.11.2019 den 9.43, AnonymBruker skrev: Boten kommer når fimen er oppbrukt og bildene avlest. Skal vi se hvor langt var nå dette tauet igjen, da? Altaå ingen kan svare på hvor langt ett tau er, og ingen kan svare deg på når tid filmen/bildene i fotoboksen blir avlest og tolket før utsendelse av fartsboten. Anonymkode: 8cd38...ed6 Er ikke noe film i kameraene lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #7 Del Skrevet 4. november 2019 Automatene kommer med et lite hvitt blink dersom de er aktivert, hver eneste gang. Da jeg fikk et flott bilde av meg tatt, var jeg overhodet ikke i tvil om hva som skjedde... Anonymkode: 2b25b...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 4. november 2019 #8 Del Skrevet 4. november 2019 Fikk det vel etter noen dager eller uke. Husker ikke helt hvor lang tid. Fikk bot i samme tunnel begge veier samme dag. De kom ikke samme dag i posten. Den andre kom litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 4. november 2019 #9 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg merket foresten ikke at det ble tatt noe bilde. Bare et rødt lys som blinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 5. august 2021 #10 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2019 den 9.43): Boten kommer når fimen er oppbrukt og bildene avlest. Skal vi se hvor langt var nå dette tauet igjen, da? Altaå ingen kan svare på hvor langt ett tau er, og ingen kan svare deg på når tid filmen/bildene i fotoboksen blir avlest og tolket før utsendelse av fartsboten. Anonymkode: 8cd38...ed6 Joda. Man kan faktisk svare på hvor langt et tau er. Det er fra den ene enden til den andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Del Skrevet 5. august 2021 Serafin skrev (2 minutter siden): Joda. Man kan faktisk svare på hvor langt et tau er. Det er fra den ene enden til den andre. Du måtte finne fram et gammelt innlegg for å svare på det? Anonymkode: 361a4...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 5. august 2021 #12 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du måtte finne fram et gammelt innlegg for å svare på det? Anonymkode: 361a4...cb3 Jepp, du også tydeligvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå