harpiene Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Jeg skulle gjerne hatt koden på en besøksteller som ikke er synlig for de besøkende......... :-? Jeg har lett "overalt", men finner det ikke. Er det noen som har noen tips?
Gjest gjesten her Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 hmm trodde det var hostingfirmaene som tilbød sånt... Ikke alle gjør det, men isåfall står vel det på siden deres? Da må du logge deg inn for å se ant.besøkende og sånn
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Javascript kjøres hos klienten. Jeg har ikke veldig peiling på det, men vil anta at du må bruke f.eks PHP til dette.
harpiene Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2005 Ja, det er mulig jeg må bruke php. Jeg er klar over hostingselskapene, og det de tilbyr, men da er det som oftest tellere som er synlige og som kan åpnes av alle, trodde jeg iallefall. Takk for svarene :-)
Gjest kenneth Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 Jeg bruker en fra http://www.digits.com/ Den kan formatteres akkurat som jeg vil, så det å få den usynlig skal være en smal sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå